Lotus

Lotus-Elise-motor-BMW-M5-V10

Lotus Elise dostal nový motor, pod kapotou má V10 z BMW M5

Lotusy byly vždy lehkonohými modely, které sázely hlavně na nízkou hmotnost. Pod jejich kapotami nebývaly až na výjimky nijak objemné ani velké motory. Tento bílý kousek je ale docela jiný. Pohání ho totiž desetiválec! Jednoho dne se Dustin Anthony, vlastík Monivetti Automotive, rozhodl, že chce svůj Lotus Elise pořádně vylepšit. V jeho útrobách se musí […]

Lotus Elise dostal nový motor, pod kapotou má V10 z BMW M5 Přečíst celý článek...

Stačilo málo a šéf Lotusu mohl být bez řidičáku

Když na nejvyšším postu nějaké automobilové značky někdo, kdo auta miluje, kdo si užívá rychlost a řízení, je to na samotné značce znát. A tak se vlastně není čemu divit, že Lotus dělá skvělá sportovní auta, ale daří se mu natolik, že už po vzoru třeba Lamborghini nebo Rolls-Royce plánuje své první SUV. V jejím

Stačilo málo a šéf Lotusu mohl být bez řidičáku Přečíst celý článek...

Tohle je automobilový ráj aneb plná prodejna exkluzivních youngtimerů, klasických aut a sporťáků

Veterány a klasická auta jsou skvělými komoditami pro uložení peněz. Jsou to také často příjemné stroje, které vyvolávají zvýšenou produkci adrenalinu. Náhodou jsme narazili na jednu prodejnu, kde mají takových strojů hodně velkou koncentraci. Představte si, že prší, jedete pomalu po dálnici a najednou po očku zahlédnete těsně vedle silnice několik dobře známých tvarů. Váš

Tohle je automobilový ráj aneb plná prodejna exkluzivních youngtimerů, klasických aut a sporťáků Přečíst celý článek...

Už brzy se dočkáme dalšího nového SUV. Znovu od sportovní značky

Diktát trhu je neúprosný a velí, že kdo svým zákazníkům nenabídne SUV, jako by snad ani nebyl. Proto svá SUV nabízí nebo brzy nabídne i takové značky jako Bentley, Maserati, Rolls-Royce a nebo Lamborghini. Obzvlášť u Lamborghini a Rolls-Royce jsme z tohoto jejich rozhodnutí poněkud rozpačití, ale chápeme, že vydělávat se prostě musí. Do této

Už brzy se dočkáme dalšího nového SUV. Znovu od sportovní značky Přečíst celý článek...

7 značek, které (možna zatím) ještě nemají SUV

Crossovery a SUV válcují svět, jde o nejprodávanější kategorii vozů a tak se výrobci předhánějí v tom, kdo uspokojí co nejvíce zákazníků. Není snad měsíce, aby se neobjevila informace o tom, že nějaká značka představuje nové SUV. Automobilky jich v nabídce mívají často několik. Nebízejí nejen různé velikosti, ale i tvary – to je vidět

7 značek, které (možna zatím) ještě nemají SUV Přečíst celý článek...

Tohle je ta nejdokonalejší automobilová sbírka na světě – foto + video

Občas je neuvěřitelné, kolik lidí s tučným kontem a zároveň vkusem na auta na světě je. I když tohle není první automobilová sbírka, kterou vám ukazujeme, je to jednoznačně jedna z těch nejzajímavějších. Jejím majitelem je Khalid Mohammed Abdulrahim, bahrajnský podnikatel a stavební magnát. Nejvíce se proslavil asi stavbou bahrajnského závodního okruhu. Tím jen naznačujeme,

Tohle je ta nejdokonalejší automobilová sbírka na světě – foto + video Přečíst celý článek...

Lotus Exige Sport 380: Silnější, lehčí, rychlejší – zrychlení na 100 km/h za 3,7 s!

Lotus představil dosud nejrychlejší variantu modelu Exige. Verze Exige Sport 380 vychází z modelu Sport 350, je však lehčí, výkonnější a má upravenou aerodynamiku. Díky výraznému vzhledu je také auto rozeznatelné na první pohled. Design okořenila nově spousta karbonu. Ten lze nalézt na přítlačných malých křidélkách sloužící jako spoiler na bocích předního nárazníku, z karbonu

Lotus Exige Sport 380: Silnější, lehčí, rychlejší – zrychlení na 100 km/h za 3,7 s! Přečíst celý článek...

Obrazem: LEGENDY 2016

Jeden z vrcholů letošní sezóny, který se konal o právě uplynulém víkendu, je za námi. Motoristická slavnost LEGENDY opět představila stovky exponátů na dvou i čtyřech kolech, mezi nimiž nechyběly novinky, které se na český trh netrpělivě třesou, ale i stálice, které se skvěle prodávají. Návštěvníci si mohli prohlížet ale i exkluzivní auta, mezi která

Obrazem: LEGENDY 2016 Přečíst celý článek...

Lotus Evora 400 Hethel Edition: takhle se slaví výročí

Automobilky dnes velmi hojně využívají milníků ve své historii k představování limitovaných edicí. Těšit se z toho mohou zákazníci, kteří mají možnost zakoupit leckdy velmi zajímavé kousky. Bokem v tomto případě nezůstává ani Lotus, který představil upravenou Evoru s dovětkem Hethel Edition. Pokud jste fanoušky této britské sportovní značky, pravděpodobně budete vědět, na co limitovaná edice

Lotus Evora 400 Hethel Edition: takhle se slaví výročí Přečíst celý článek...

Lotus 3-Eleven a rekord na okruhu Hockenheim – foto + video

Německý magazín Sport Auto má za svůj herní plácek slavný okruh Hockenheim. Už nějakou dobu zde testuje neostřejší modely známých značek a tentokrát padla volba na zběsilý 3-Eleven od Lotusu. A vedl si až nad očekávání dobře. Lotus 3-Eleven na okruhu dokonce porazil tak zvučná jména jako Porsche 918 Spyder, Gumpert Apollo a nebo Porsche 911 GT3 RS. Redaktorovi

Lotus 3-Eleven a rekord na okruhu Hockenheim – foto + video Přečíst celý článek...

Lotus Evora Sport 410: evoluce tak jak jí máme rádi, vyšší výkon a nižší hmotnost

Lotus nám poslední dobou dělá radost. A zatím poslední evoluce Evory je dalším důkazem, že někdo ještě dělá taková auta pro zábavu, za které bychom velice rád utratili peníze. Evora s označením Sport 410 nabídne oproti verzi 400 dvě důležité věci: Vyšší výkon a především nižší hmotnost. Premiéru si odbyde na autosalonu v Ženevě. Lotus Evora

Lotus Evora Sport 410: evoluce tak jak jí máme rádi, vyšší výkon a nižší hmotnost Přečíst celý článek...

Lotus Elise 250 Cup: okruhový speciál má pouhých 931 kg

O malosériové britské automobilce Lotus jsme nějakou dobu neslyšeli. Naposledy v souvislosti s upraveným modelem Exige. Nicméně kdykoliv představí něco nového, můžete si být jistí, že se inženýři drželi oblíbeného receptu. „Ušetříme nějaké kilogramy navíc a přídáme nějaký ten výkon.“ A přesně tak vznikl i nástupce Elise 220 Cup, model s označením 250 Cup. Lotus Elise

Lotus Elise 250 Cup: okruhový speciál má pouhých 931 kg Přečíst celý článek...

Přejít nahoru