Tuning

keyvany-lamborghini-urus-tuning- (1)

Tohle upravené Lamborghini Urus překoná rychlost magických 200 mil za hodinu

Když budeme mluvit o maximální rychlosti, tak 200 km/h dnes není prakticky žádný problém, ale 200 mil za hodinu (což je 320 km/h) zvládne jen hrstka aut. Zařadit se mezi ně ale může i velké SUV – od Keyvany upravené Lamborghini Urus. Auto dostalo jméno ‚Keyrus‘, což je jednoduchá složenina jména úpravce ‚Keyvany‘ a samotného […]

Tohle upravené Lamborghini Urus překoná rychlost magických 200 mil za hodinu Přečíst celý článek...

Porsche-Boxster-tublink-1

Tohle Porsche Boxster nepřehlédnete. Jeho majitel vykoupil díly z benzinky

Když chcete své auto poznat na plném parkovišti na první pohled, budete si ho muset upravit. To je ale potřeba dělat vkusně a s citem. A to přesně majitel Porsche Boxster z Francie neudělal… Porsche Boxster první generace je dnes poměrně dostupné auto, které lze pořídit i za méně než 200 tisíc korun. To už

Tohle Porsche Boxster nepřehlédnete. Jeho majitel vykoupil díly z benzinky Přečíst celý článek...

tesla cybertruck garage 54

V Rusku si postavili vlastní verzi Tesly Cybertruck. Na pohled vypadá podobně, ale není to elektromobil

Pokud jste tomu doposud nevěřili, pak se právě nyní opět přesvědčíte, že v Rusku je možné úplně vše. Už nějaký ten čas nám to dokazuje parta z ruského youtube kanálu Garage 54, kde hraje hlavní roli svérázný Vlad. Mimochodem, pokud jste si mysleli, že jde o nějakého ne moc bohatého mechanika, pak jste se hodně

V Rusku si postavili vlastní verzi Tesly Cybertruck. Na pohled vypadá podobně, ale není to elektromobil Přečíst celý článek...

dacia-renault-logan-rs-video-1

Logan R.S. existuje. Vznikl ze Sandera R.S a má i 150koňový atmosférický dvoulitr

O tom, že v Brazílii existuje ostrá verze Dacie Sandero, možná víte. Prodává se tam pod značkou Renaultu a jde o poměrně zajímavé auto. Vytvořeno bylo lokálně, pracovalo na něm 75 inženýrů, kteří při vývoji najeli desítky milionů kilometrů. Jenže vždycky šlo oficiálně jen o pětidveřový hatchback. Jeden nadšenec si ale postavil Renault (Dacii) Logan

Logan R.S. existuje. Vznikl ze Sandera R.S a má i 150koňový atmosférický dvoulitr Přečíst celý článek...

2020-ABT-Sportsline-Audi-RS7-Sportback- (1)

ABT upravil modely Audi RS6, RS7 a RS Q8. Mají teď 700 koní a 880 Nm

Když se řekne ABT Sportsline, je jasné, že půjde opět o nějaký velmi výrazný projekt. Tento německý tuner se specializuje na modely koncernu Volkswagen a tentokrát se zaměřil na jeden z těch vůbec nejvýkonnějších motorů z nabídky Audi, který pohání Audi RS 6 Avant, Audi RS 7 Sportback, ale i Audi RS Q8. https://www.facebook.com/abtsportsline/photos/a.10150659078369641/10158018066414641/?type=3&__xts__%5B0%5D=68.ARDi3lRLYUhOP0IucpgI7dKQK0BDxO4jYCFgTgTu1yQdKLY5XvNHt_Dc7_MeNdJYFrDTTCb2mP3FTT7WcskDwg_ZVlm5jZpbZ_URLfzVpZ4_EOE7pvIdooMo7zv9tFUTPZAHbs638veLZr4rPtKNDKAJfZzgZ6RmnQyhePQh664UxO7vJ1j_s7NAtLQ76vDGS2j0BEpbSORGkFesNvyoCPKjkdiyL_vRosWPd08F1tlBQhDcQr5KBuvRpbLQ-yxMg8Ng7e5c69ogJg24WKRfHfyfu9dm2BF4MfDjf6NUatmhdXqON3I44FyE5coy_Q4C0rn3XkxB14zmAqyi_49xyBzg_g&__tn__=HH-R Jde

ABT upravil modely Audi RS6, RS7 a RS Q8. Mají teď 700 koní a 880 Nm Přečíst celý článek...

lexspace-renault-espace-lexus-ls400- (14)

Tohle není tak úplně obyčejný Renault Espace. Má vnitřnosti z Lexusu, včetně motoru V8

Renault Espace je vlastní první opravdové MPV, které na trh přišlo už před více než 30 lety. Za svůj dlouhý život se poměrně zásadně proměnil, ale může se pochlubit i několika vážně ostrými verzemi, které vznikly přímo v automobilce. To, co si můžete prohlédnout v galerii, je ale soukromá stavba. Renault Espace F1 Občas se

Tohle není tak úplně obyčejný Renault Espace. Má vnitřnosti z Lexusu, včetně motoru V8 Přečíst celý článek...

Tohle je asi nejnižší Lada Niva na světě. Samozřejmě pochází z Ruska

Ruský off-road Lada Niva vám asi nemusíme jinak výrazně představovat. Jde o legendární terénní vůz, který byl vyráběn a konstruován tak, aby vydržel i nemožné. Nejde o žádné luxusní auto, vše od interiéru, přes techniku i exteriér je děláno s ohledem na praktičnost. Ne na design. Ale abychom byli upřímní, ta hranatá karoserie nám co

Tohle je asi nejnižší Lada Niva na světě. Samozřejmě pochází z Ruska Přečíst celý článek...

Japonská úprava na ryze evropské Audi vypadá zajímavě. Pro každého ale není

Pokud byste hledali typického evropského představitele současné vlny SUV, pak jím jistě mohla být Audi Q8. Je opulentní, výrazná, rozhodně svá a přesto designově typicky německá. Nepřekvapí, ale rozhodně zaujme. A teď si zkuste představit, co se stane, když se na už tak výrazném autě podepíše tuningová společnost z Japonska, která se při úpravách aut

Japonská úprava na ryze evropské Audi vypadá zajímavě. Pro každého ale není Přečíst celý článek...

Bulharský úpravce se vyřádil na Porsche 911. Výsledek je minimálně diskutabilní

Představovat vám bulharskou tuningovou společnost Vilner asi nikterak nemusíme, psali jsme o nich mockrát. Tentokrát tu ale od nich máme něco trochu jiného. Standardně se tahle parta specializuje především na interiéry aut, kterým dopřává opravdu parádní proměny. Ovšem v tomto případě se vrhli na celkovou úpravu aut, konkrétně Porsche 911, generace 996. A ačkoliv jsme

Bulharský úpravce se vyřádil na Porsche 911. Výsledek je minimálně diskutabilní Přečíst celý článek...

Prior-Design-Lamborghini-Urus-Roberto-Geissini- (1)

Prior Design upravili Lamborghini Urus pro německého milionáře, který je známý i z televize

Prior Design je úpravce, který se nebojí drahých a exkluzivních aut. Na mušku si tentokrát vzal Lamborghini Urus. A vyřádil se na něm opravdu docela dost. Úprava se zaměřila prakticky jen na design, techniku nechala bez povšimnutí, takže pod novou přední kapotou s velkou boulí se ukrývá čtyřlitrový vidlicový, dvakrát přeplňovaný osmiválec. Jeho výkon je

Prior Design upravili Lamborghini Urus pro německého milionáře, který je známý i z televize Přečíst celý článek...

Volkswagen Golf po tuningovém zásahu jako ukázka nesmyslných a naprosto stupidních úprav

Svět tuningu je neuvěřitelně rozmanitý, a přestože jsme schopni řadu tuningových úprav s uznáním pochopit, tak to, co uvidíte v přiloženém videu, nechápeme. A nikdy nepochopíme. Móda ultra snížených aut už je na vrcholu hezkou řádku let. Zatímco drtivá většina milovníků snížených aut sáhne po pevném, častěji pak vzduchovém podvozku, hezkých kolech obutých do pneumatiky,

Volkswagen Golf po tuningovém zásahu jako ukázka nesmyslných a naprosto stupidních úprav Přečíst celý článek...

Přejít nahoru