V Mansory jsou odvážní a mají velkou fantazii. To jednoznačně dokazují jejich úpravy. Tuner měl v plánu spoustu novinek představit začátkem března na autosalonu v Ženevě, ale ten byl zrušen, tak je ukazuje na internetu. Třeba jako toto upravené Lamborghini Aventador SVJ.

Jak je u Mansory zvykem, i tohle auto dostane své speciální jméno. Už to nebude Lamborghini Aventador SVJ, ale nově se jmenuje: Mansory Cabrera. Vznikne jako limitovaná tříkusová edice a slaví 30leté výročí fungování tohoto odvážného tunera.

Karoserie je zcela přepracovaná. Je vyrobena výhradně z karbonu, částečně lakována do barvy Vento Verde a částečně je karbonová struktura odhalena. Celá přední část dostala úplně nové tvary, včetně nového nárazníku i hlavních LED světlometů.

Tuningové šílenství u Mansory. Vyřádili se na Bentley i Lamborghini

Auto je o 40 mm rozšířené, i díky nástavcům blatníků a prahů. Do podběhů se tak mohla nastěhovat větší a širší kola, což se také stalo. Jde o disky s rozměrem 9×20 palců vpředu a 13×21 palců vzadu, obouvající pneumatiky Pirelli P Zero s rozměry 255/30 ZR20 vpředu, respektive 355/25 ZR21 vzadu.

Zajímavá je i záď, kde nechybí výrazný difuzor, ale ani původní křídlo. K tomu přibyla další vzpěra mezi ním a střechou. Samozřejmě opět z karbonu.

A karbon je i v interiéru. Nachází se na dveřních panelech, na částech palubní desky, ale i na volantu. Tady je karbon nelakovaný, odhalený. Zbytek doplňuje černá a zelená Alcantara se zeleným prošíváním.

V Mansory nezapomněli ani na motor, který je už v sérii ostrý jako břitva. Původní Lamborghini Aventador SVJ (limitovaná edice celkem 900 kusů) pohání vylepšený atmosférický vidlicový dvanáctiválec o objemu 6,5 litru původem z Lamborghini Aventador S. Oproti tomu je ale o 30 koní výkonnější a má o 30 Nm vyšší točivý moment. Na všechna čtyři kola tak (oproti eSku opět vylepšená) sedmistupňová sekvenční převodovka posílá 566 kW/770 koní a 720 Nm.

Ale to už pro Mansory Cabrera neplatí. To se může pochlubit 810 koňmi a 780 Nm. Díky tomu zvládne zrychlit z 0 na 100 km/h za 2,6 sekundy (o 0,2 sekundy rychleji než SVJ) a maximální rychlost činí 355 km/h (o 5 km/h více než SVJ). Motor navíc oddechuje zcela novým výfukovým systém se čtveřicí koncovek mezi zadními světly.

Přečtěte si také:  Tento majitel Ferrari vykoupil benzinky. Jeho auto je ale nepřehlédnutelné

Cenu Mansory nezveřejnil, ale rozhodně bude opravdu astronomická!