Představujeme

seat_1430-a-seat-leon-sportourer- (4)

Jak se vyvíjel rodinný kombík? Od SEATu 1430 až k nejnovějšímu Leonu Sportstourer

„Už není místo. Opravdu musíš brát s sebou ještě další kufr, míč a dva slunečníky?“ SEAT se před 50 lety rozhodl, že nabídne svým zákazníkům řešení neustále se opakujících situací před odjezdem na dovolenou, a uvedl na trh karosářskou verzi kombi odvozenou od sedanu 1430, prémiové a nejvýkonnější verze modelu SEAT 124. Ani tehdy se totiž […]

Jak se vyvíjel rodinný kombík? Od SEATu 1430 až k nejnovějšímu Leonu Sportstourer Přečíst celý článek...

V Austrálii havarovalo Ferrari F40. Zájemce o koupi s ním vyletěl mimo silnici

Letošní rok není úplně takový, který by se nám líbil. Kromě epidemie koronaviru, která paralyzovala prakticky celý svět, se už dvě Ferrari F40 ocitla v nepříjemné situaci. To první shořelo v únoru v Monaku, to druhé havarovalo v Austrálii. V Queenslandu ve městě Gold Coast bylo vyfoceno Ferrari F40, které skončilo po nehodě mimo silnici

V Austrálii havarovalo Ferrari F40. Zájemce o koupi s ním vyletěl mimo silnici Přečíst celý článek...

Škoda Forman

Před 30 lety přišla na trh Škoda Forman. Za její vznik může i policie

Na začátku byl Favorit. Pak ale Škoda přišla s něčím prostornějším. Kombi verzí automobilu, který získal vlastní název: Škoda Forman. Oblíbené vozidlo právě letos slaví kulaté, 30. narozeniny. Auto moto revue, 1988: Recenze Škody Favorit – video Škoda Forman byl revoluční model Po sérii škodovek s číselnými názvy jako 100, 105, 120, které se vyráběly

Před 30 lety přišla na trh Škoda Forman. Za její vznik může i policie Přečíst celý článek...

skoda-1000-mb-na-prodej-slovensko-01

Na prodej je Škoda 1000 MB. Nemá najeto ani 6400 km a stojí přes 420 tisíc korun

Představení nového sedanu Škoda 1000 MB na jaře 1964 byla československá automobilová revoluce. Ve své době ho poháněl nejmodernější motor litrové třídy a dostal samonosnou karoserii. Jedna tisícovka je aktuálně na prodej na Slovensku a za svých 51 let najela jen 6388 kilometrů. Revoluční model Škoda 1000 MB nahradila ve výrobě model Octavia s páteřovým

Na prodej je Škoda 1000 MB. Nemá najeto ani 6400 km a stojí přes 420 tisíc korun Přečíst celý článek...

Skoda-Sport-24-hodin-Le-Mans-70-let-2

Škoda si připomíná 70 let od startu speciálu Škoda Sport v závodě 24 hodin Le Mans

Škoda Auto si letos kromě 125 let od svých počátků v roce 1895 připomíná také 70. výročí startu speciálu Škoda Sport ve slavném vytrvalostním závodě 24 hodin Le Mans. Ten se konal mezi 24. a 25. červnem 1950. V období po druhé světové válce převzala pomyslnou štafetu v portfoliu automobilky Škoda modelová řada 1101/1102 „Tudor“

Škoda si připomíná 70 let od startu speciálu Škoda Sport v závodě 24 hodin Le Mans Přečíst celý článek...

Renault_5_Turbo-1

Renault 5 Turbo slaví 40leté výročí. Vznikl kvůli rallye

Na konci sedmdesátých let dvacátého století přestala Renaultu stačit vítězství s přeplňovanými motory v závodech 24 hodin Le Mans a Formule 1. Značka chtěla mít zastoupení i na rallye, a tak postupně vznikl Renault 5 Turbo. Model, který byl vytvořen Jeanem Terramorsim a vyprojektován Yvesem Legalem, byl vyvíjen s ohledem na rallye. Za tímto účelem

Renault 5 Turbo slaví 40leté výročí. Vznikl kvůli rallye Přečíst celý článek...

skoda_120_gls-a-skoda_favorit-auto_moto-revue-video

Škoda 120 GLS a Favorit aneb když „zastaralého“ střídal „moderní“

Dnes je Škoda úspěšnou značkou, jejíž modely se prodávají takřka po celém světě. Nabízí pěkný design, moderní techniku i dobré jízdní vlastnosti, ale ještě koncem 80. let minulého století tomu bylo zcela jinak. Tehdy v nabídce značky Škoda nebylo nic, čím by se mohla ve světě chlubit. Alespoň trochu to zlepšil Favorit. Škoda 105, 120,

Škoda 120 GLS a Favorit aneb když „zastaralého“ střídal „moderní“ Přečíst celý článek...

ŠKODA Felicia Fun

Škoda Felicia Fun: Je to nejodvážnější model škodovky?

Téměř desetinu z 1,4 milionu vyrobených vozů Škoda Felicia tvořil ryze pracovní Pick-up, zato z něj odvozená Škoda Felicia Fun vybízela k zábavě a aktivnímu odpočinku. Vůz pro volný čas s „prázdninově“ žlutým odstínem karoserie budil pozornost i „party trikem“, zvyšujícím počet sedadel ze dvou na čtyři, při zachování prostoru pro sportovní vybavení. Od října

Škoda Felicia Fun: Je to nejodvážnější model škodovky? Přečíst celý článek...

Tatra 613

Jak začala, fungovala a skončila slavná Tatra 613, limuzína komunistických papalášů

Vozili se v ní prezidenti a jiní vrcholní představitelé komunistického Československa. Ve své době patřila k nejluxusnějším autům s těmi nejlepšími parametry. Na silnici byste nenarazili na rychlejší vozidlo. Z výrobních linek sjížděla dlouhých 21 let v kuse, což jen dokazuje její výjimečnost. Zároveň s ní ale také skončila dlouholetá tradice výroby osobních automobilů v

Jak začala, fungovala a skončila slavná Tatra 613, limuzína komunistických papalášů Přečíst celý článek...

SKODA-typ-998-Agromobil-1962-04

Škoda typ 998 „Agromobil“ byl speciál pro zemědělce a armádu. Vývoj dopadl dobře, do výroby se ale nedostal

Projekt kompaktního speciálu Škoda typ 998 „Agromobil“ pro zemědělce, lesníky a armádu při terénních zkouškách obstál, sériové výroby se však nedočkal. V roce 1962 vznikly tři prototypy. Snadno ovladatelný automobil s valníkovou nástavbou a sklopným čelním sklem byl dlouhý jen 3,5 metru, přepravil však až deset sedících osob. Vozidla z Mladé Boleslavi měla úspěch i

Škoda typ 998 „Agromobil“ byl speciál pro zemědělce a armádu. Vývoj dopadl dobře, do výroby se ale nedostal Přečíst celý článek...

1994-Jaguar-XJ220-na-prodej-ebay- (2)

Tento Jaguar XJ220 nemá najeto ani dva tisíce kilometrů. Může být váš

Jaguar XJ220 je epický supersport, který nejen skvěle vypadá, ale i jezdí. Jde o velmi exkluzivní zboží, vždyť bylo vyrobeno jen 281 kusů a jeden z nich, navíc s nájezdem ani ne dvou tisíc kilometrů, je na prodej v aukci. Cena bude vysoká… Britský supersportvní model Jaguar XJ220 vznikl ve velmi omezené sérii, vždyť se

Tento Jaguar XJ220 nemá najeto ani dva tisíce kilometrů. Může být váš Přečíst celý článek...

SKODA-BUGGY-736- (1)

Škoda Buggy typ 736 vznikla díky autokrosu, ale do výroby se nakonec nikdy nedostala

Během 125 let existence mladoboleslavské automobilky došlo i na vozy určené pro sport, ale i vysloveně pro zábavu a radost. To byl případ i modelu BUGGY typ 736 s technikou sedanu Škoda 110, který navázal na vítězné autokrosové speciály Škoda z počátku 70. let. „Osobní bezdveřový kabriolet“ s jedenáctistovkou o výkonu 33 kW/45 koní byl

Škoda Buggy typ 736 vznikla díky autokrosu, ale do výroby se nakonec nikdy nedostala Přečíst celý článek...

Přejít nahoru