Invicta S1
Invicta S1 je počin britských konstruktérů, světu se představil poprvé v roce 2002 na autosalonu v Birminghamu. O jeho pohon se staral 4,6litrový atmosférický motor V8 z Fordu SVT Mustang Cobra. Ten ale dostal sací a výfukové potrubí vlastní výroby. Vůz se mohl pochlubit výkonem 238 kW/324 koní a točivým momentem 407 Nm. A schválně, jestli poznáte, z čeho jsou zadní světla. Výrobce se snažil jejich původ trochu zamaskovat tím, že je otočil o 90°, ale jejich tvar ja opravdu jedinečný. Pochází z Volkswagenu Passat B5,5.
Ford RS200
Také závodní monstrum skupiny B s modrým oválem ve znaku používalo díly z jiných aut. Tady ale Ford sáhl do svého portfolia. Zadní světla lze totiž nalézt původně na Fordu Sierra. Z tohoto vozu pochází ale také rám čelního skla i samotné okno.
Venturi Atlantique biturbo
Z Fordu Sierra, i když z novější generace má zadní světla také francouzský supersport, který by na první pohled mohl připomínat Lotus Esprit. Vůz poháněl šestiválec PRV s objemem 2.8 litru, který mohl být atmosférický a nebo přeplňovaný turbodmychadlem. Ve druhém případě pak měl až 264 koní. To znamenalo maximálku 270 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,2 sekundy.
Pagani Zonda
Horacio Pagani je znám tím, že u svých aut dbá na každý detail. Každá drobnost musí být prvotřídní a tak, když se rozhodl použít panel klimatizace od konkurence, na první pohled byste to nepoznali. Pagani Zonda měla totiž ovládací panel klimatizace původem z Roveru 45. Stačilo ale překrýt ho jiným, na pohled lepším materiálem a proměnil se k nepoznání.
Maserati Quattroporte
Podobně to proběhlo také u Maserati Quattroporte. V tomto případě nešlo o panel klimatizace, ale o rádio. To totiž původně pochází z Peugeotu Partner.
Tesla Model S
Nejznámější elektromobil světa Tesla Model S používá spoustu interiérových dílů z vozů Mercedes-Benz. Kromě kompletního panelu na dveřích k ovládání vnějších zpětných zrcátek a stahování oken je to také páčka voliče jízdy místo pravé páčky stěračů pod volantem.
Štítky: 300zx, 323F, 613, aston martin, Aston Martin DB7, Aston Martin Virage, audi, audi 200, bmw, BMW řady 8, C12, Callaway, Callaway C12, citroen, Citroën CX, corrado, cx, DB7, diablo, focus, ford, Ford Focus, ford sierra, Ford. mondeo, hyundai, Hyundai Sonata, Invicta, Invicta S1, lamborghini, Lamborghini Diablo, maserati, Maserati Quattroporte, mazda, Mazda 323F, metalex, Mondeo, mtx, mtx v8, nissan, Nissan 300ZX, Nissan R390, Noble, Noble M8, opel, opel Tigra, Pagani, Pagani Zonda, Pagani Zonda S, partner, passat, peugeot, Peugeot Partner, quattroporte, R390, řada 8, rover 45, s1, S7, Saleen, Saleen S7, scirocco, Sierra, Sonata, SSC Ultimate Aero TT, tatra, tatra 613, tigra, Venturi Atlantique biturbo, Virage, volkswagen, volkswagen corrado, volkswagen passat, volkswagen scirocco, Zonda