TÜV Report 2023
Nejhorší auta v TÜV Report 2023
2-3 roky staré automobily
Umístění | Model | Četnost poruch |
1. | Dacia Logan | 11,6% |
2. | Dacia Dokker | 10,8% |
3. | Citroën C3 Aircross | 9,4% |
4. | Volkswagen Sharan | 9,4% |
5. | BMW X5/X6 | 8,8% |
4-5 let staré automobily
Umístění | Model | Četnost poruch |
1. | Dacia Duster | 18,0% |
2. | Volkswagen Sharan | 17,1% |
3. | BMW řady 2 Active Tourer | 16,7% |
4. | SEAT Alhambra | 16,6% |
5. | Dacia Dokker | 16,1% |
6-7 let staré automobily
Umístění | Model | Četnost poruch |
1. | Dacia Duster | 24,4% |
2. | Dacia Dokker | 24,4% |
3. | BMW řady 5/řady 6 | 23,8% |
4. | Dacia Logan | 23,5% |
5. | Fiat Punto | 22,5% |
8-9 let staré automobily
Umístění | Model | Četnost poruch |
1. | Dacia Logan | 32,9% |
2. | Fiat Punto | 31,1% |
3. | Dacia Duster | 28,4% |
4. | Ford Mondeo | 28,0% |
5. | Renault Twingo | 27,2% |
10-11 let staré automobily
Umístění | Model | Četnost poruch |
1. | Renault Clio | 36,4% |
2. | Renault Twingo | 35,9% |
3. | Dacia Logan | 35,6% |
4. | Dacia Sandero | 35,0% |
5. | Fiat Panda | 33,8% |
5. | Nissan Juke | 33,8% |
Štítky: nejspolehlivější auta, ojetá auta, ojeté auto, ojeté vozy, ojetina, ojetiny, ojetý vůz, spolehlivost, stk, top 5, TÜV Report
Auto má sloužit a ne být na výstavu jako majitel viz Porsche,ale je to o tom jak kdo jezdi a jak dělá kontroly hlavně po zimě .ale dnes těžko soudit jeden typ auta poněvadž jsou dnes hlavně vyráběna různě po Evropě hlavně Renault je dost často vyroben místo ge Francii tak právě v Turecku a kdo pracuje v automobilovém průmyslu tak ví jak kde čp se šíří a přehlíží ve výrobě
Mám Porsche a je bez závad, přesně podle statistiky. Nájezd max 10tis/rok, v zimě se nejezdí vůbec, protože oprava laku od kamínků je jednoduše nepříjemná, předplacený servisní packet na 100tis km je nutnost. Tak si sami udělejte obrázek jak vypovídající jsou statistiky poruchovosti. V zimě a na dlouhé trasy mám VW na Passat podvozku, mám s ním najetých 500tis za 6 let, oprav je fůra, některé už ani neřeším, ale nikdy bych tohohle pracanta neměnil.
Dobrý den, pokud hodnotí poruchovost vozů STK, tak to pouze ukazuje to, že o levnější vozy se jejich majitelé nestarají, takže se závady objeví až na STK. Zatímco majitelé drahých vozů se o své miláčky, většinou, vzorně starají a absolvují se svými vozy pravidelné servisní prohlídky, které by měly, případné, poruchy odstranit ještě před prohlídkou na STK. Poruchovost by musela být posuzována i na základě údajů ze servisů. Já to vidím u svých aut. Ta se kterými se účastním jen STK většinou vykáží nějakou závadu, zatímco ta, která pravidelně servisuji, projdou STK bez závad. A se značkou to nemá co dělat.
Jojo překvapilo by mě, kdyby německý článek vydaný německou společností vychválil jiná auta, než ta jež jsou „Made in Germany“. Toyoty, Hondy, Lexusy mi tam chybí.
Náhoda? Nemyslím si.
jo a Toyoty jsou horší než ta německá squadra? to nebaštím
Hm, mercedes třídy „renault“ je ok, ale dacia „renault“ je propadák. To je asi jako s volbama v Berlíně, kdy Ahmed šel volit klidně víckrát, protože jednou by to byl „razýzmus“ (no a reálně měli nakonec víc hlasů než voličů – horší jak Bělorusku, tam těch 100% alespoň nepřelezli) a teď Helmutovi cokoli věřte….
No asi jsem to nedočetl ale o motorech to asi neni.Myslim že na STK jdou po jiných věcech než jak zní motor.
Hmm hitparáda německejch vraků…
Proč překládáte články týkající se německého trhu?
Protože v Německu i u nás jezdí stejná auta.