STK zveřejnily žebříček nejvíce a nejméně poruchových ojetin od 2 do 11 let stáří

Autor: Radim Plachý - Zdroj: Auto Bild - Úvodní foto: Mercedes-Benz - 15. 11. 2022


TÜV Report 2023

Nejhorší auta v TÜV Report 2023

2-3 roky staré automobily

UmístěníModelČetnost poruch
1.Dacia Logan11,6%
2.Dacia Dokker10,8%
3.Citroën C3 Aircross9,4%
4.Volkswagen Sharan9,4%
5.BMW X5/X68,8%

4-5 let staré automobily

UmístěníModelČetnost poruch
1.Dacia Duster18,0%
2.Volkswagen Sharan17,1%
3.BMW řady 2 Active Tourer16,7%
4.SEAT Alhambra16,6%
5.Dacia Dokker16,1%

6-7 let staré automobily

UmístěníModelČetnost poruch
1.Dacia Duster24,4%
2.Dacia Dokker24,4%
3.BMW řady 5/řady 623,8%
4.Dacia Logan23,5%
5.Fiat Punto22,5%

8-9 let staré automobily

UmístěníModelČetnost poruch
1.Dacia Logan32,9%
2.Fiat Punto31,1%
3.Dacia Duster28,4%
4.Ford Mondeo28,0%
5.Renault Twingo27,2%

10-11 let staré automobily

UmístěníModelČetnost poruch
1.Renault Clio36,4%
2.Renault Twingo35,9%
3.Dacia Logan35,6%
4.Dacia Sandero35,0%
5.Fiat Panda33,8%
5.Nissan Juke33,8%

 

Štítky: , , , , , , , , , ,

10 názorů na “STK zveřejnily žebříček nejvíce a nejméně poruchových ojetin od 2 do 11 let stáří”

  1. Auto má sloužit a ne být na výstavu jako majitel viz Porsche,ale je to o tom jak kdo jezdi a jak dělá kontroly hlavně po zimě .ale dnes těžko soudit jeden typ auta poněvadž jsou dnes hlavně vyráběna různě po Evropě hlavně Renault je dost často vyroben místo ge Francii tak právě v Turecku a kdo pracuje v automobilovém průmyslu tak ví jak kde čp se šíří a přehlíží ve výrobě

  2. Mám Porsche a je bez závad, přesně podle statistiky. Nájezd max 10tis/rok, v zimě se nejezdí vůbec, protože oprava laku od kamínků je jednoduše nepříjemná, předplacený servisní packet na 100tis km je nutnost. Tak si sami udělejte obrázek jak vypovídající jsou statistiky poruchovosti. V zimě a na dlouhé trasy mám VW na Passat podvozku, mám s ním najetých 500tis za 6 let, oprav je fůra, některé už ani neřeším, ale nikdy bych tohohle pracanta neměnil.

  3. Martin Kratina

    Dobrý den, pokud hodnotí poruchovost vozů STK, tak to pouze ukazuje to, že o levnější vozy se jejich majitelé nestarají, takže se závady objeví až na STK. Zatímco majitelé drahých vozů se o své miláčky, většinou, vzorně starají a absolvují se svými vozy pravidelné servisní prohlídky, které by měly, případné, poruchy odstranit ještě před prohlídkou na STK. Poruchovost by musela být posuzována i na základě údajů ze servisů. Já to vidím u svých aut. Ta se kterými se účastním jen STK většinou vykáží nějakou závadu, zatímco ta, která pravidelně servisuji, projdou STK bez závad. A se značkou to nemá co dělat.

  4. Jojo překvapilo by mě, kdyby německý článek vydaný německou společností vychválil jiná auta, než ta jež jsou „Made in Germany“. Toyoty, Hondy, Lexusy mi tam chybí.
    Náhoda? Nemyslím si.

  5. Hm, mercedes třídy „renault“ je ok, ale dacia „renault“ je propadák. To je asi jako s volbama v Berlíně, kdy Ahmed šel volit klidně víckrát, protože jednou by to byl „razýzmus“ (no a reálně měli nakonec víc hlasů než voličů – horší jak Bělorusku, tam těch 100% alespoň nepřelezli) a teď Helmutovi cokoli věřte….

    1. No asi jsem to nedočetl ale o motorech to asi neni.Myslim že na STK jdou po jiných věcech než jak zní motor.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru