Suzuki

bmw rady 3 auto roku 2020

Autem roku v ČR se poprvé v historii stalo BMW. Škoda bere třetí místo

Letošní 26. ročník renomované odborné ankety Auto roku přinesl hned několik zajímavých novinek. SDA, které je vyhlašovatelem ankety, připravilo upravený seznam porotců z řad motoristických novinářů s cílem zkvalitnit a zvýšit prestiž ankety Auto roku s dlouhou tradicí. Nakonec svoji nominaci přijalo na 32 motoristických novinářů z předních médií. Organizátor ankety pro ně nově připravil […]

Autem roku v ČR se poprvé v historii stalo BMW. Škoda bere třetí místo Přečíst celý článek...

suzuki jimny carabinieri

Nejroztomilejší policejní auto? Suzuki Jimny u italských karabiniérů

Policie potřebuje čas od času sjet i mimo silnici a propátrat i terén. K tomu se hodí nějaký opravdový off-road, ale těch v poslední době ubývá. Policisté tak musejí vybírat z mála. Italští karabiniéři sáhli po malém Suzuki Jimny. Místo žebřinového rámu, stálého pohonu všech kol či redukčních převodovek mají dnešní SUV samonosné karoserie, nízkou

Nejroztomilejší policejní auto? Suzuki Jimny u italských karabiniérů Přečíst celý článek...

2020-auto-roku-v-ceske-republice-po-druhem-kole

Auto roku 2020 v ČR jde do finále. Který z 6 finalistů anketu vyhraje?

Letošní anketa Auto roku 2020 pomalu směřuje do svého finále. Odborná porota má za sebou obě testovací kola a podle předpokladů složení finalistů vzbuzuje vzrušené debaty. Letošní ročník ankety s dlouhou tradicí a věhlasem, ke které na konci roku upínají svoji pozornost automobilky i motorističtí novináři, přináší mnohá překvapení. Odborná porota složená z 35 motoristických

Auto roku 2020 v ČR jde do finále. Který z 6 finalistů anketu vyhraje? Přečíst celý článek...

Suzuki-AllGrip-ovladac-4x4

Nejvýhodnější modelová řada s pohonem všech kol? Značka vás možná překvapí

Pohon všech kol se těší stále rostoucí oblibě. Zákazníci oceňují vyšší úroveň bezpečnosti, lepší ovladatelnost a rozšířené možnosti využití auta. Suzuki nabízí nejucelenější nabídku vozů s pohonem všech kol na českém trhu – 4×4 je možné si objednat do všech pěti aktuálních modelů. Ty se zároveň bez výjimky umisťují v žebříčku osmi nejdostupnějších aut s

Nejvýhodnější modelová řada s pohonem všech kol? Značka vás možná překvapí Přečíst celý článek...

Auto roku zná své finalisty. Souhlasíte s výběrem poroty?

Běžně jsme zvyklí, že se do finále probojuje pětice nejlepších vozů, které byly pro daný rok nominovány. Letos je tomu však trošku jinak. Do finále Auto roku 2020 se kvůli rovnosti bodů u dvou vozů dostalo hned šest automobilových novinek. Složení finálové šestice je velmi různorodé a každý z postupujících má šanci na vítězství. Rozmanitý

Auto roku zná své finalisty. Souhlasíte s výběrem poroty? Přečíst celý článek...

toyota supra trd (11)

Automobilová dvojčata, trojčata i vícerčata šetří náklady. Které značky často spolupracují?

Vytvořit nový automobil od základů je opravdu nákladné. Musí se navrhnout každý díl, vyrobit, provést testy a potom smontovat v továrně. Aby výrobci aut snížili výdaje spojené s uváděním nových modelů na trh, stále častěji volí možnost spojit se s jinými a přijít se společnými projekty aut. Dva automobilové koncerny pracují na jednom modelu, dělí

Automobilová dvojčata, trojčata i vícerčata šetří náklady. Které značky často spolupracují? Přečíst celý článek...

sprint-Bentley_Bentayga_Speed-Mercedes-AMG_G63-Porsche_Cayenne_Turbo-a-Suzuki_Jimny-video

Souboj superSUV: Bentley Bentayga Speed, Mercedes-AMG G 63, Porsche Cayenne Turbo a… Suzuki Jimny

Na začátku všeho byly off-roady. Auta, která se cítila lépe mimo silnici, než na ní. V průběhu let ale tahle auta zjemnila a z terénu se přesunula na silnice. Mnoho z nich už byste do terénu ani nevzali, ačkoliv výrobci tvrdí, že to stále umějí. Jenže tato auta na silnici dokáží zesměšnit jiná, která na

Souboj superSUV: Bentley Bentayga Speed, Mercedes-AMG G 63, Porsche Cayenne Turbo a… Suzuki Jimny Přečíst celý článek...

mercedes-benz-g-63-amg-suzuki-jimny-off-road-video

Mercedes-AMG G 63 a Suzuki Jimny mimo silnici. Dokáže David stíhat Goliáše?

Jízda v off-roadu dává řidiči zvláštní pocit svobody, že se nemusí držet jen na silnicích, ale může vyrazit i mimo ně. Na trhu je stále ještě několik velmi odlišných terénních automobilů s poměrně velkým cenovým rozptylem. Ve Velké Británii se rozhodli srovnat dva z nich ze zcela odlišných konců spektra: Mercedes-AMG G 63 a Suzuki

Mercedes-AMG G 63 a Suzuki Jimny mimo silnici. Dokáže David stíhat Goliáše? Přečíst celý článek...

reportaz-nehoda-video

Při natáčení reportáže o bezpečnosti na silnicích se stala nehoda

Bezpečnost na silnicích je velké téma. Píší se o něm články, natáčejí reportáže. Při jednom takovém natáčení o bezpečnosti na silnicích se ale v přímém přenosu stala nehoda. Stalo se to v Chorvatsku. Prvních pár sekund reportáže probíhá standardně, moderátor hovoří, ale pak se rozhodne přejít silnici. K přechodu pro chodce se vydá rázným krokem

Při natáčení reportáže o bezpečnosti na silnicích se stala nehoda Přečíst celý článek...

Na startu závodu ve sprintu se může postavit malý off-road, ale klidně i obytňák

Co když se na start závodu ve sprintu postaví stařičký brouk s původním dýchavičným motorem? A co třeba takový obytný vůz? Nic není nemožné! Sprinty jsou ze své podstaty určeny k tomu, vydolovat z auta nebo jakéhokoliv jiného dopravního prostředku co možná nejvíc, tedy ideálně nejvyšší rychlost v cíli a nejkratší čás. Všichni známe ta

Na startu závodu ve sprintu se může postavit malý off-road, ale klidně i obytňák Přečíst celý článek...

tazne-valky-mercedes-amg-g63-suzuki-jimny-video

„Tažné války“: Kolik Suzuki Jimny bylo potřeba k přetažení Mercedes-AMG G 63?

„Tažné války“ jsou hodně zajímavá zábava… Vezměte auta, přivažte je k sobě a zkuste, které z nich to druhé přetáhne. Zpravidla jde o souboj dvou aut – jednomu proti druhému. Tentokrát to bude ale trochu jiné, protože v přímém souboji to je hodně nevyrovnané. Do tažných válek se proti sobě postavil Mercedes-AMG G 63 4Matic

„Tažné války“: Kolik Suzuki Jimny bylo potřeba k přetažení Mercedes-AMG G 63? Přečíst celý článek...

Přejít nahoru