BMW

test-2021-BMW_530e_xDrive-PHEV-exterier- (3)

Test plug-in hybridu BMW 530e xDrive (2021)

Pětkové BMW je pětimetrové auto. Větší, než se zdá. Projeli jsme jeho nejnovější vydání, byť loňský facelift, přiznejme si, je skutečně čistá retušéřina. Nová grafika světel, nová podoba ledvinek. To hlavní zůstává – pořád je řada 5 hlavně elegantní, rychlá a v případě plug-in hybridní verze i „zelená“ sázka na jistotu. Šik elegán BMW řady 5 […]

Test plug-in hybridu BMW 530e xDrive (2021) Přečíst celý článek...

2021-bmw_m4_coupe-a-bmw_m3_sedan

Nová BMW M3 a M4 už jsou na českém trhu. Automobilka zveřejnila ceny

Dlouho očekávané novinky v segmentu vysokovýkonných prémiových vozů střední třídy – BMW M3 Sedan a BMW M4 Coupé – vstoupily v polovině března 2021 na český trh. Při uvedení do prodeje jsou oba tyto modely připraveny ve dvou variantách: jedna z nich je určena pro ty, kteří chtějí více spojení s autem díky manuální převodovce,

Nová BMW M3 a M4 už jsou na českém trhu. Automobilka zveřejnila ceny Přečíst celý článek...

dahler-bmw_x5_m50i_xDrive-tuning- (1)

BMW X5 M50i prošlo úpravou u dÄHLera. Výsledkem je vyšší výkon než u X5 M

SUV jsou sice vysoká a těžká, ale to neznamená, že by nebyla rychlá. U některých se dá mluvit i o tom, že jsou vlastně sportovní, jakkoliv to může znít jako nesmysl. Dá se to říct jistě i o BMW X5 M50i xDrive, které upravil tuner dÄHLer. BMW X5 M50i xDrive je SUV, které sice nestojí

BMW X5 M50i prošlo úpravou u dÄHLera. Výsledkem je vyšší výkon než u X5 M Přečíst celý článek...

bmw-ix

I mistr tesař se někdy utne. BMW propagovalo svůj nejnovější elektromobil a na fotce omylem zachytilo i mercedes

BMW na svůj elektrický vlajkový model iX láká už nějaký ten pátek, ale teprve před několika málo dny prozradil kompletní technické detaily a ceny. Víme tedy, že pod dva miliony korun jej nepořídíte, víme, že jeho dojezd je až 600 kilometrů, ale to jen v případě silnější verze xDrive50. xDrive40, tedy druhá a slabší dostupná

I mistr tesař se někdy utne. BMW propagovalo svůj nejnovější elektromobil a na fotce omylem zachytilo i mercedes Přečíst celý článek...

BMW_Individual_Manufaktur- (2)

Timo Glock ukáže, jak to funguje v BMW Individual Manufaktur

Timo Glock, německý tovární jezdec automobilky BMW, v sérii videí zve své diváky na cestu za poznáním zajímavých oblastí, aktivit a projektů v rámci BMW Group. Série videí Timo’s Discovery nabízí exkluzivní pohled do zákulisí. Glock v této epizodě navštívil divizi BMW Individual Manufaktur, kde se pod rukama zručných řemeslníků mění nejnáročnější a exkluzivní přání

Timo Glock ukáže, jak to funguje v BMW Individual Manufaktur Přečíst celý článek...

Test-2021-BMW_118i

Test BMW 118i (2021)

Současná generace BMW řady 1 a řady 2 přešla na novou podvozkovou platformu, která přinesla revoluční změnu. V interiéru je více místa, ale poháněna je jiná náprava. V rámci testu jsme vyzkoušeli BMW 118i, které má pod kapotou tříválec pohánějící přední kola. Generace plná změn Už vás slyším, jak si pod vousy říkáte, že BMW

Test BMW 118i (2021) Přečíst celý článek...

2021-BMW_iDrive- (6)

BMW představilo nový systém iDrive. V sériovém elektromobilu BMW iX se objeví už letos

Nová generace systému BMW iDrive posouvá interakci mezi řidičem a vozidlem do digitální budoucnosti, ve které je mnoho oblastí života neustále chytřejších. Nová generace operačního systému BMW umožňuje vozidlu navázat aktivní vztah se všemi na palubě, a přitom slouží jako digitální, inteligentní a aktivní partner pro každou situaci. Přirozeným způsobem vede dialog s cílem přesně podle

BMW představilo nový systém iDrive. V sériovém elektromobilu BMW iX se objeví už letos Přečíst celý článek...

1992-BMW_M8-prototyp- (2)

Původní BMW M8 na světle. Automobilka jej po 30 letech oživila a ukázala ve videu

BMW M8 není jen to moderní, které automobilka začala prodávat teprve před nedávnem. BMW M8 je i koncept sportovního kupé z devadesátých let. Mělo obrovský dvanáctiválec a do prodeje se nikdy nedostalo, vznikl pouze jediný prototyp. Mnichovský výrobce nabízel v 90. letech obrovské kupé BMW řady 8. Pod jeho kapotu nabízel pouze osmiválec nebo hlavně

Původní BMW M8 na světle. Automobilka jej po 30 letech oživila a ukázala ve videu Přečíst celý článek...

bmw_m2_cs-g-power-tuning- (6)

G-Power upravil BMW M2 CS. Může mít větší výkon než M5 CS

Nová generace BMW M2 je stále ve vývoji, zatím nám mnichovský výrobce ukázal jen sedan M235i xDrive. G-Power ale přesto na „staré“ BMW M2 nezanevřel a představil novinky. BMW M2 už je sice poměrně vousatý model, ale stále jde o jedno z nejlépe jezdících sportovních modelů BMW. Jeho kompaktní rozměry a nízká hmotnost jsou ve

G-Power upravil BMW M2 CS. Může mít větší výkon než M5 CS Přečíst celý článek...

Takto fantasticky vypadá chromové lakování, které jde snadno sloupnout. Ne všude je ale legální

Není žádným překvapením, že moderní technologie a postupy umožňují mít na autě skoro jakoukoliv barvu, materiál či texturu. Často se změny barvy či právě materiálu řeší polepem, ostatně, je to levnější, rychlejší a jednodušší. A to jak na aplikaci, tak na případné odstranění. Především v případě chromových barev, které jsou v posledních pár letech poměrně

Takto fantasticky vypadá chromové lakování, které jde snadno sloupnout. Ne všude je ale legální Přečíst celý článek...

bmw_m-safety_car-MotoGP_2021- (1)

BMW M představuje novou flotilu vozů pro MotoGP 2021. Nechybí M5 CS ani první BMW M motorka

Probíhají přípravy na sezónu 2021 Mistrovství světa MotoGP, které začne 28. března Velkou cenou Kataru v Losailu. BMW M je od roku 1999 „Oficiálním vozem MotoGP“, což kromě jiného znamená také poskytování flotily safety carů. V letošním roce je to poprvé, co BMW M GmbH představuje hned tři nové safety cary a současně také jeden

BMW M představuje novou flotilu vozů pro MotoGP 2021. Nechybí M5 CS ani první BMW M motorka Přečíst celý článek...

adaptivni_tempomat-vyhrivany_znak-mercedes-benz- (1)

Aby adaptivní tempomat fungoval i ve sněhové vánici, má Mercedes-Benz i další značky vyhřívaný radar

Výbava a schopnosti aut se za poslední dvě desetiletí proměnily tak výrazně, že se to snad předtím nestalo za celou dobu. Auta jsou dnes chytřejší, stále on-line a navíc umějí jezdit do jisté míry sama. Často jim to sice komplikuje třeba počasí, ale (prémiové) automobilky si s tím snaží poradit drobnými fígly. Jednou z velmi

Aby adaptivní tempomat fungoval i ve sněhové vánici, má Mercedes-Benz i další značky vyhřívaný radar Přečíst celý článek...

Přejít nahoru