Test BMW M5 Touring | 2025
Vyzkoušeli jsme BMW M5 Touring. Plug-in hybridní kombi má 727 koní a 1000 Nm. Přečtěte si, jak tento praktický a brutálně rychlý kombík jezdí.
Test BMW M5 Touring | 2025 Přečíst celý článek...
Vyzkoušeli jsme BMW M5 Touring. Plug-in hybridní kombi má 727 koní a 1000 Nm. Přečtěte si, jak tento praktický a brutálně rychlý kombík jezdí.
Test BMW M5 Touring | 2025 Přečíst celý článek...
BMW iX3 získává evropské schválení DCAS. Highway & City Assistant umožní hands-off do 130 km/h, změnu pruhu pohledem a nové městské funkce s OTA aktualizacemi.
Nové BMW iX3 z éry Neue Klasse se ukázalo v České republice. Nabízí 800V palubní systém, rychlé nabíjení, dojezd přes 800 km a nový 3D konfigurátor. Prodej startuje v březnu 2026.
BMW umožňuje tankovat čisté palivo HVO 100 z odpadních olejů. Snižuje emise až o 90 % a přináší tišší, úspornější a spolehlivější provoz dieselů.
BMW po letech provokací mění směr. Nový šéf designu Max Missoni chce vrátit značce čistotu, eleganci a klid. Bez přehnaných gest.
BMW konečně brzdí šílenství: nový šéf designu slibuje návrat k eleganci Přečíst celý článek...
BMW spouští digitální revoluci. V příštích dvou letech představí přes 40 nových modelů s platformou Neue Klasse.
BMW rozjede maraton nových modelů. Každých šest týdnů ukáže nové auto Přečíst celý článek...
BMW odhalilo, že obří ledvinky vznikly kvůli čínskému trhu. Teď mizí a Neue Klasse slibuje návrat ke klasice.
BMW přiznalo pravdu: proč dostala auta obří ledvinky a proč teď mizí Přečíst celý článek...
Nové BMW řady 2 Gran Coupé je v kabině poměrně tiché a díky nízké spotřebě ideální na dlouhé cesty. Podvozek je ale o něco tužší, než by se nám líbilo.
Test BMW 220d Gran Coupé | 2025 Přečíst celý článek...
BMW letos na podzim představí výkonnější, ale úspornější motory, nové barvy, laserová zadní světla i praktické detaily, které ocení každý řidič.
BMW vysvětluje, že velké ledvinky zákazníci chtějí. Zároveň ale dodává, že je nechtějí v úplně každé kategorii a druhu auta. V nabídce zůstanou, ale jen někde.
Mercedes-Benz vyvrátil zvěsti o použití motorů BMW. Místo spolupráce s rivalem sází na vlastní novou generaci čtyřválců, připravenou na přísné normy.
BMW zjistilo z dat z 10 milionů svých aut, že řidiči nedají dopustit na klasické tlačítko hlasitosti. Ukazuje se, že fyzické ovládání je jednoduše nenahraditelné.