G-POWER_G8M_HURRICANCE_RR_06

BMW M8 rozhodně patří mezi to nejlepší, co BMW nabízí. Výkonu má na rozdávání a na silnici je pro své rozměry a tvary fakticky nepřehlédnutelné. Německému úpravci G-Power se ale tyto vlastnosti nezdály dostatečné. Z už tak širokého a výkonného auta udělal hotové monstrum.

BMW nabízí M8 ve třech verzích – jako kupé, kabriolet a čtyřdveřové gran coupé. Úprava G-Power je kompatibilní se všemi třemi a to i pro verzi Competition. Pod kapotou autu zůstal osmiválec o objemu 4,4 litru, který je standardně naladěn na výkon rovných 600 koní (625 koní ve verzi Competition) a točivý moment 750 Nm. Maximální rychlost je standardně omezena na 250 km/h (případně za příplatek na 305 km/h) a zrychlení z 0 na 100 km/h je otázkou 3,3 sekundy. Že je to dostačující? Pro G-Power rozhodně ne.

Přečtěte si také:  Novitec F8 N-Largo je upravené Ferrari F8 Tributo. Je širší, rychlejší a skvěle zní!

Úpravce v prvé řadě přehrál mapy řídící jednotky, kromě toho také přepracoval chlazení, instaloval nová turbodmychadla a vsadil i na zbrusu nový výfukový systém, který dodala firma Deeptone. Upravené BMW M8 po úpravě dostalo nové označení. Ta výkonnější se jmenuje G8M Hurricane RR a slabší Hurricane RS. Výsledek? Rozhodně dechberoucí.

Test BMW M8 Competition Cabrio (2020)

Slabší verze, založená na M8, disponuje výkonem 840 koní a točivým momentem 1050 Nm. Verze s označením RR, která stojí na základu M8 Competition pak dokonce 887 koní a stejný točivý moment 1050 Nm. Zrychlení z 0 na 100 km/h úpravce ještě neprozradil, ostatně stejně jako cenu. Tvrdí ovšem, že maximální rychlost je až 340 km/h, což prý není úplné maximum, jaké by auto mohlo zvládnout. Limitujícím faktorem jsou pneumatiky, které by vyšší rychlost zvládnout nemusely.

Jakkoliv jde o úpravu, ve které prim hraje technika, G-Power se zaměřili i na design auta. Nadělili mu výrazně oranžové lakování s černým pruhem a karbonovými díly. Auto dostalo nové spoilery dopředu i dozadu, přítlačné křídlo a nová 21palcová kovaná kola, která jsou obutá do pneumatik o rozměru 285/30 R21 vpředu a 295/30 R21 vzadu. Nepostradatelným detailem je snížený podvozek. Lehkých úprav se dočkal i interiér, ve kterém nechybí plaketka s označením modelu před řadicí pákou, spousta karbonu a čalounění Alcantarou.

Přidat komentář