Představovat dvojici úpravců Mansory a MTM asi není třeba. Moc známějších specialistů na profesionální tuning na světě není. Není ani novinkou, že spolu tyto dvě firmy čas od času spolupracují, přičemž výsledek je vždy lehce extrémní. Bylo to tak nedávno v případě Audi RS6 Avant a je to tak ina tomto Lamborghini Urus.
Oba úpravci jsou poměrně známí svou vášní pro designově opravdu nepřehlédnutelná auta. A tento Urus není výjimkou. Už tak dost výrazný vůz dostal ostře řezaný bodykit s přívody vzduchu, které jsou během jízdy nebezpečné pro menší zvířata či děti, i vpravdě brutální difuzor. Auto bylo navíc rozšířeno a dostalo také decentní křidélko na horní část víka zavazadelníku. Hodně povedeným detailem jsou i trojúhelníkové koncovky výfuku.
Velmi excentrický design z pera Mansory tu ale není náhodou. Tohle auto je extrém ze všech stran a bodykit prostě musel ladit s tím, co se pod taktovkou MTM událo kapotou. Tam zůstal čtyřlitrový osmiválec, ale v rámci jeho naladění nezůstal kámen na kameni.
Nová jsou obě turba, sání, filtry a samozřejmě je upravená řídící jednotka. Výsledkem je výkon 1001 koní a točivý moment 1250 Nm. Vše je řízeno elektronikou, která v případě potřeby zasáhne, a především točivý moment trošku zkrotí. To aby nedošlo k poškození převodovky, která ovšem byla pro jistotu upravena tak, aby s touto masivní úpravou zvládla spolupracovat.
Je velká škoda, že se úpravci nepochlubili s hodnotami zrychlení či maximální rychlosti. Ale je jasné, že tyto hodnoty budou mnohem lepší než sériové, kdy z 0 na 100 km/h Urus zrychlí za 3,6 sekundy a maximální rychlost se zastaví na 305 km/h.