Nová generace oblíbeného modelu Dacia Duster má být představena v roce 2024 a automobilka už je v plné fázi testování. Teď byl na silnici vyfocen další testovací prototyp, který shodil něco ze své kamufláže. Můžeme tak vidět více detailů karoserie, ale i světlometů.
Poprvé jsme testovací prototypy nové generace Dusteru viděli asi před dvěma týdny. Tehdy byl prototyp zamaskován opravdu hodně důkladně, v případě nejnovějšího prototypu už tomu tak nebylo. Auto odhaluje přední světlomety, masku chladiče i část předního nárazníku. Vidět můžeme i tvar vnějších zpětných zrcátek, ale i tvary zadních světlometů, které připomínají tvar těch z konceptu Bigster.
Již třetí generace modelu Dacia Duster má být představena v roce 2024. Využívat bude koncernovou podvozkovou platformu CMF-B LS. Na té dnes stojí prakticky téměř celá modelová řada značek Renault i Dacia, včetně modelů Sandero nebo Jogger. Jisté je, že naftový motor v nabídce nebude, nahradí jej benzinové, mild-hybridní a full-hybridní pohonné jednotky.
Otázkou je pohon všech čtyř kol. Modely, které na této podvozkové platformě stojí, totiž čtyřkolky nemají, mají hnanou pouze přední nápravu. Některé spekulace ovšem mluvily o tom, že by Duster pohon všech čtyř kol dostat měl. Specifikováno ovšem nebylo, zda by to mělo být mechanicky anebo pouze prostřednictvím elektromotoru na zadní nápravě. Při pohledu na fotografie prototypu to ovšem vypadá, že u zadní nápravy se něco jako diferenciál nachází, takže by čtyřkolka v novém Dusteru být mohla. A mechanická.
Pěkné auto, škoda že LPG verze se dělá jen u litrového tříválce, doufám že to automobilka brzo napraví. Motor co má alespoň 110 kW ok ale ty motory do sekačky co mají 66 kW, fakt do Dusteru nepatří.
Pán je chtrej jak radio.
Já ji nemám a jsem rád.
Se tady nehádejte. Žádné auto není dokonalé. V daném segmentu nabízí ú)měrně i trochu více za rozumný peníz. Zbytečně se nesnaží natáhnout lidi. Obecně, většina průměrné populace si nekoupí nový vůz dražší než 600 tisíc v dnešní době, před pár lety tato hranice byla 500 tisíc. V průchodnosti terénem se ji vyrovná jedině Lada Niva. Ne nadarmo to v testech v terénu natřela i autům s mnoho násobně větším výkonem, cenou i prestiží. Měl jsem ji deset let, tu první, a ani jedna závada. Dělala to, na co byla vyrobená. Ti co kritizují, jen opovrhují značkou, nikoliv modelem, nikdy v žádném neseděli. A navíc nemají ani lepší prstižní model. Určitě leda nějakou hodně jetou ojetinu. Protože i mezi firmami a živnostníky je Dacia oblíbená. A podle jednatele nejmenovaného dealerství, poruchovost je na stejné úrovni, jako u jiných značek s cenovkami mnohem vyžšími.
Nejlevnější čtyřkolka na českém trhu. Měl jsem možnost ji testovat a je to super auto. Díky své poměrně nízké váze je v terénu konkurenční automobilům 3x tak drahým.
Furt je to zmetek od firmy která má ve znaku to co si kreslíme jako jasný symbol. A kvalita tomu odpovídá.
No jasně…
Ty si asi hodne nekde jinde. Neco mi rika, ze o tom aute nevis absolutne vubec nic a soudis podle znaku. Docela smutne..
zřejmě neví podstatu toho znaku, že se nejedná o onu věc, na kterou naráží. Jedná se o symbol broušeného diamantu. Ale pokud v tom vidí symbol kosočtverce s hanlivým názvem p..a, tak mám pro něj taky odpověď, radši auto s p.čou než na p.ču :D
Říká člověk co nikdy neměl Renaulta 🤣🤣
pro pořádek, už jsi v tom autě někdy jel?
Jenže pane FUKu, rozdíl je v tom, že tohle auto Vám bude bez jedinného problému jezdit za deset let jak víno. Vy máte určitě něco echt, asi něco od koncernu, nebo něco podobného…….Pytel problémů, neustále v dílnách a starosti a starosti….a hlavně rance peněz za opravy !!!
Pán je chtrej jak radio.
To je super,lákáte tady čtenáře na fotky a kde tedy jsou ❓❓❓
Ty fotky tu jsou. Já je prohlédl.
Zřejmě je něco spatně na vašem zařízení.
Super auto. Máme ji doma a 100 procentní spokojenost. 1.6 4 kola.