Internet každému z nás přinesl celý svět nejprve domů a následně do kapsy. Informace, které jsme si dříve museli pracně shánět a čekat, až je někdo vydá v tištěné formě, jsou dnes k dispozici ihned a prakticky všude na světě. To je přesně případ informací o oblíbených supersportech, které jsme dříve měli na plakátech na zdech. Dnes je máme v mobilu, stejně jako všechny detaily, které se jich týkají.
Je ale zajímavé se podívat pod pokličku vyhledávání a zjistit, jaká superauta lidé vlastně na internetu hledají. Právě na tyto informace se zaměřil britský porovnávač pojištění Confused.com, který si do parády vzal data z posledních 12 měsíců. Ukázalo se, že vůbec nejvyhledávanějším autem je Audi R8, což je celkem překvapení, když si vezmeme, že je na trhu už od roku 2006 a jeho výroba brzy skončí. Audi R8 bylo do vyhledávačů zadáno ve 22,5 milionech případů.
Na druhém místě, a to už se čekat dalo, je Lamborghini Urus. Sice SUV, ale v rámci automobilky extrémně úspěšný model. Ve vyhledávačích se objevil v 20,06 milionech případů. I na třetím místě se umístil vůz, který rozhodně nepatří mezi žádná nová superauta. 18,43 milionu lidí do Google vyhledávače zadalo BMW i8. Za ním pak s 17,26 miliony vyhledávání skončila Toyota Supra, která je následována Fordem Mustang s 16,65 miliony vyhledávání. Ptáte se, kde jsou všechna ta opravdová superauta?
Ještě zábavnější Audi R8 je tady. R8 V10 performance RWD má vyšší výkon a pohon zadních kol
O něco níže. Po Nissanu GT-R, který hledalo 15,54 milionu lidí je Porsche 911 a 15,48 miliony, Lamborghini Aventador s 11,55 miliony vyhledávání, Bugatti Chiron s 10,98 miliony vyhledávání a Lamborghini Huracán s 8,4 miliony vyhledávání.
Pokud jde o samotné sportovní automobilky, pak je na prvním místě s více než 58 miliony vyhledávání Lamborghini. Za ním pak s 26 miliony BMW a 25 miliony Ferrari. Porsche bylo vyhledáváno v 25 milionech případů, McLaren v 21 milionech a Bugatti v 17 milionech případů.