Audi

Test ojetiny Audi A7 Sportback 2,8 FSI quattro S tronic (2011)

Test ojetiny Audi A7 Sportback 2,8 FSI quattro S-tronic (2011)

Audi A7 Sportback v první generaci je autem, které vypadá stále svěže. A to i 14 let od zahájení prodeje. My jsme v rámci testu ojetiny vyzkoušeli verzi před modernizací s atmosférickým benzinovým motorem 2,8 FSI, s automatickou převodovkou S-tronic a s pohonem všech kol quattro. Stále svěží První generace Audi A7 Sportback přišla na […]

Test ojetiny Audi A7 Sportback 2,8 FSI quattro S-tronic (2011) Přečíst celý článek...

Audi RS Q8 | facelift | 2024

Audi rozšiřuje hlasové ovládání v aktuálních a budoucích modelech o službu ChatGPT

Audi implementuje do svého informačního a zábavního systému chatbot ChatGPT, jehož základem je umělá inteligence, prostřednictvím služby Microsoft Azure OpenAI, a rozšiřuje tak možnosti hlasového ovládání. Od letošního července si mohou zákazníci ve dvou milionech vozů Audi od modelového roku 2021, vybavených informačními a zábavními systémy na základě třetí generace modulární platformy MIB 3, nechávat

Audi rozšiřuje hlasové ovládání v aktuálních a budoucích modelech o službu ChatGPT Přečíst celý článek...

1280px-Audi_S2_Wikipedia

Tato auta mají investiční potenciál. Poradíme, na co si dát při výběru pozor

Zatímco někteří lidé investují na akciovém trhu, jiní dávají přednost předvídatelnějším typům investic, jakým mohou být třeba klasická auta. Právě vozy, které už za sebou mají třicetiletou historii, jsou mezi lidmi hledajícími investiční příležitosti čím dál populárnější. Podle Matase Buzelise, automobilového experta ze společnosti carVertical, mohou pečlivě vybrané modely bez vady svou hodnotu vícenásobně zvýšit,

Tato auta mají investiční potenciál. Poradíme, na co si dát při výběru pozor Přečíst celý článek...

Audi RS Q8 a Audi RS Q8 performance | facelift | 2024

Představuje se modernizované Audi RS Q8 a přidává se i 640koňová varianta RS Q8 performance

Audi završuje modelovou řadu Audi Q8, a to nejen novým modelem RS Q8 s nejvyšším výkonem 441 kW/600 koní, ale také novou, druhou verzí vrcholného modelu v této řadě: RS Q8 performance. Díky nárůstu nejvyššího výkonu na 471 kW/640 koní je toto SUV nejvýkonnějším sériově vyráběným modelem poháněným spalovacím motorem v historii společnosti Audi Sport

Představuje se modernizované Audi RS Q8 a přidává se i 640koňová varianta RS Q8 performance Přečíst celý článek...

Test Audi A6 allroad 55 TDI quattro (2024)

Test Audi A6 allroad 55 TDI quattro (2024)

Zejména čeští zákazníci mají rádi kombíky, ideálně s naftovým motorem. Díky tomu totiž mohou vozit například spoustu věcí na chaty a chalupy a ještě jezdí úsporně. A pokud by si koupili kombík, který jsme otestovali, mohou mít navíc chatu nebo chalupu daleko od hlavní silnice. Podívali jsme se na zoubek Audi A6 allroad s nejvýkonnějším

Test Audi A6 allroad 55 TDI quattro (2024) Přečíst celý článek...

2025-audi_rs3-facelift-rekord-nurburgring

Modernizované Audi RS 3 zajelo rekord na Nürburgringu. Na to, jak kolo zajede za čas 7:33,123, se podívejte ve videu

Frank Stippler s předprodukčním modelem vylepšeného Audi RS 3 zajel nový rekord na Severní smyčce Nürburgringu. Závodní a vývojový jezdec Audi Sport zajel impozantní čas 7:33,123 minut, kterým překonal stávající nejrychlejší kolo v kategorii kompaktních vozů o více než pět sekund. Je to další důkaz toho, že špičkový model řady A3 je znovu nejrychlejším kompaktním

Modernizované Audi RS 3 zajelo rekord na Nürburgringu. Na to, jak kolo zajede za čas 7:33,123, se podívejte ve videu Přečíst celý článek...

Test Audi SQ8 (2024)

Test Audi SQ8 (2024)

Když chcete opravdu rychlé SUV, máte dnes poměrně dost možností. Spoustu jich má v nabídce i Audi – od těch nejmenších až po ty největší. A právě na to největší jsme se podívali v testu. Otestovali jsme faceliftované Audi SQ8. Úsporné, rychlé nebo nejrychlejší? Audi Q8 si můžete pořídit v mnoha verzích, které kombinují benzinové

Test Audi SQ8 (2024) Přečíst celý článek...

Audi e-tron GT performance - facelift- 2024 - (1)

Audi e-tron GT dostalo facelift. Design se změnil decentně, výkon ale vystoupal až na 925 koní

Audi e-tron GT quattro je od své premiéry v roce 2021 vrcholným elektrickým a sportovním modelem v produktovém portfoliu značky Audi. Čtyřdveřové „gran turismo“ kombinuje atraktivní design s výkonným pohonem a dynamickými jízdními vlastnostmi. Nové verze tohoto sportovního vozu nabízejí výrazně delší dojezd, vyšší úroveň jízdních výkonů, výkonnější nabíjení a vylepšenou ovladatelnost. Audi také představuje

Audi e-tron GT dostalo facelift. Design se změnil decentně, výkon ale vystoupal až na 925 koní Přečíst celý článek...

2023 Audi SQ8 TFSI | facelift

Audi Q8 má po faceliftu lepší světlomety. Dokáže měnit grafiku svícení a vpředu má lasery

Audi Q8 může mít po posledním faceliftu světlomety HD Matrix LED od společnosti ZKW vyvinuté společně s Audi. Špičkový systém osvětlení nabízí světla pro denní svícení s volitelnými digitálními světelnými podpisy. Přídavný laserový paprsek zase poskytuje ještě větší dosah dálkových světel. Vývoj a výroba prémiového osvětlovacího systému probíhá ve Wieselburgu. „Tento projekt je důkazem našich

Audi Q8 má po faceliftu lepší světlomety. Dokáže měnit grafiku svícení a vpředu má lasery Přečíst celý článek...

Audi RS 4 Avant edition 25 years | 2024

Speciální edice Audi RS 4 Avant edition 25 years se představuje. Vznikne jen 250 kusů pro celý svět

Audi zahajuje výrobu speciální edice Audi RS 4 Avant edition 25 years na oslavu 25. výročí modelu RS 4. Tento model stojí svými výkony i technikou na vrcholu modelové řady A4 a uchvátí mimořádnou jízdní dynamikou. Speciální edice připomíná model Audi RS4 Sport svými exkluzivními detaily v interiéru a exteriéru a ikonickou barvou karoserie žlutá

Speciální edice Audi RS 4 Avant edition 25 years se představuje. Vznikne jen 250 kusů pro celý svět Přečíst celý článek...

mercedes-benz-om628-V8_40-diesel-400_cdi

Motory V8 na naftu už dnes na evropském trhu nenajdeme. Připomeňme si ty nejzajímavější

V předchozích letech byl v automobilovém průmyslu ve velkém skloňovaný hlavně downsizing. Zejména na přelomu tisíciletí byly velmi oblíbené naftové motory, které se začaly ve velkém montovat i do vlajkových lodí prémiových automobilek. Musely se tak výrazně zvětšit, čtyřválce a šestiválce už byly pro naftové motory nedostatečné, vždyť benzinové motory byly běžně osmiválcové. Nejvíc se

Motory V8 na naftu už dnes na evropském trhu nenajdeme. Připomeňme si ty nejzajímavější Přečíst celý článek...

Přejít nahoru