Mercedes-AMG C 63 S kombi
Céčko AMG už nemá ten brutální 5,5litrový osmiválec, pod jeho přední kapotou se ale nachází podobně výbušný čtyřlitrový twin-turbo motor původem z Mercedes-AMG GT. Hodnoty výkonu jsou působivé, je to totiž 375 kW/510 koní a točivý moment vrcholí 700 Nm.
Dokáží toto rychlé céčko katapultovat z 0 na 100 km/h za 4,1 sekundy a uhánět (samozřejmě elektronicky omezenou) maximální rychlostí až 250 km/h.
Zadní náprava je vybavena samosvorným diferenciálem. Zatímco „základní“ C 63 AMG má mechanickou špéru, výkonnější verze S má diferenciál elektronický.
Štítky: 4MATIC, Alpina, Alpina B3 Biturbo S, Alpina B5 Biturbo, AMG, audi, Audi RS6, Audi RS6 Avant, Audi RS6 Avant performance, Audi S6, Audi S6 Avant, Avant, B3 Biturbo S, B5 Biturbo, CLS, mercedes amg, Mercedes-AMG C 63 S, Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake, Mercedes-AMG CLS 63 S Shooting Brake, Mercedes-AMG E 63 S, Mercedes-Benz, Mercedes-Benz CLA 45 AMG Shooting Brake, panamera, Panamera Sport Turismo, performance, polestar, Porsche, Porsche Panamera, Porsche Panamera sport turismo, Porsche Panamera Turbo Sport Turismo, quattro, rs6, RS6 Avant performance, s6, S6 Avant, shooting brake, sport turismo, třída c, třída CLA, třída e, V60, V60 Polestar, Volvo, Volvo V60, Volvo V60 Polestar