Mercedes-AMG E 63 S kombi
Stejně jako v případě céčkového AMG 63 S, pracuje i pod kapotou E 63 AMG S kombi modernizovaný dvěma turbodmychadly přeplňovaný osmiválec s objemem rovných čtyř litrů s původem v kupé Mercedes-AMG GT.
Výkonnější eSko se přitom může pochlubit výkonem 450 kW/612 koní a točivým momentem 850 Nm. To jsou hodnoty, o kterých si i dnes mohou nechat zdát některá sportovní auta. Zrychlení z 0 na 100 km/h trvá jen 3,5 sekundy a maximální rychlost je standardně elektronicky omezena na 250 km/h. Můžete si však omezovač nechat posunout až na 290 km/h.
Zajímavostí je pro éčkové AMG vypínání poloviny válců za jízdy (z důvodu nižší spotřeby a tím pádem vypouštěných emisí CO2), ale hlavně „drift mód“ jeho sériově dodávaného pohonu všech kol s preferencí zadní nápravy. Tu přední totiž umí na přání řidiče zcela odpojit.
Štítky: 4MATIC, Alpina, Alpina B3 Biturbo S, Alpina B5 Biturbo, AMG, audi, Audi RS6, Audi RS6 Avant, Audi RS6 Avant performance, Audi S6, Audi S6 Avant, Avant, B3 Biturbo S, B5 Biturbo, CLS, mercedes amg, Mercedes-AMG C 63 S, Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake, Mercedes-AMG CLS 63 S Shooting Brake, Mercedes-AMG E 63 S, Mercedes-Benz, Mercedes-Benz CLA 45 AMG Shooting Brake, panamera, Panamera Sport Turismo, performance, polestar, Porsche, Porsche Panamera, Porsche Panamera sport turismo, Porsche Panamera Turbo Sport Turismo, quattro, rs6, RS6 Avant performance, s6, S6 Avant, shooting brake, sport turismo, třída c, třída CLA, třída e, V60, V60 Polestar, Volvo, Volvo V60, Volvo V60 Polestar