Veterány

Je tu jedinečná možnost pořídit si VW Golf první generace v takřka novém stavu. A bude možná za hubičku

Taková nabídka se aukce dostává každý den. Ačkoliv se někomu může zdát obyčejná, opak je pravdou. V rámci dražby aukčního domu Silverstone Auctions bude nabídnut Volkswagen Golf první generace ve stavu, v jakém vyjel z továrny. Aukce proběhne ve dnech 13. a 14. listopadu. Zelený Golf první generace se dostal do Velké Británie v roce 1980 jako šedý dovoz. […]

Je tu jedinečná možnost pořídit si VW Golf první generace v takřka novém stavu. A bude možná za hubičku Přečíst celý článek...

Je mu 80, ale se svým Ferrari F40 jezdí pořád. Auta mají prý jezdit

Dokážete si představit, co byste dělali, kdybyste měli Ferrari F40? Auto, které stojí majlant a jakákoliv servisní akce jakbysmet… Asi byste ho nechali zaparkované v garáži, aby se mu nic nestalo. Ale osmdesátník John Clower ne, ten se svým ikonickým Ferrari jezdí. John auto koupil v roce 2009. Ve videu se svěřuje o tom, že

Je mu 80, ale se svým Ferrari F40 jezdí pořád. Auta mají prý jezdit Přečíst celý článek...

SEAT-1500-SEAT_132-SEAT_Exeo-SEAT-Tarraco

Jak šel čas s vlajkovými loděmi SEAT: od sedanu 1500 až po SUV Tarraco

Rok 1963 přinesl po prvních letech existence značky SEAT, která vstoupila na trh s modelem 1400, zrození prestižního modelu SEAT 1500. Fanouškům luxusních vozů bylo ihned jasné, jaké automobily se nový SEAT 1500 snažil svými hranatými tvary, bohatou chromovanou výzdobou a diagonálními pneumatikami s bílými bočnicemi následovat… O sedmdesát let později převzala roli prestižních automobilů atraktivní SUV,

Jak šel čas s vlajkovými loděmi SEAT: od sedanu 1500 až po SUV Tarraco Přečíst celý článek...

1993-Skoda_Forman-16-motor-790_16- (2)

Škoda vyvinula Forman s vlastním 1,6litrovým motorem, jezdil až 200 km/h. Výrobu zatrhl Volkswagen

Už jste slyšeli o Škodě Forman, která měla legálně pod kapotou 100koňový motor a jezdila až 200 km/h? Takové auto opravdu existuje a je ve sbírkách automobilky Škoda. Jeho příběh ale není jednoduchý. Škoda a koncern Volkswagen Když po dlouhých desítkách let modelů s motorem vzad a pohonem zadních kol představila značka Škoda model Favorit,

Škoda vyvinula Forman s vlastním 1,6litrovým motorem, jezdil až 200 km/h. Výrobu zatrhl Volkswagen Přečíst celý článek...

Aventure-Peugeot-renovace-Peugeot_205-GTi- (1)

Peugeot začal renovovat své klasické modely. Vůbec první přišel na řadu Peugeot 205 GTi

Sdružení Aventure Peugeot spustilo při příležitosti 210. výročí založení značky Peugeot novou činnost: restaurování a prodej historických vozidel. Vozy se budou restaurovat v dílnách muzea Musée de l’Aventure Peugeot v Sochaux a po dokončení obdrží před uvedením do prodeje certifikát pravosti. Prvním vozem, který byl vybrán k restaurování, je legendární model: Peugeot 205 GTi, v černé

Peugeot začal renovovat své klasické modely. Vůbec první přišel na řadu Peugeot 205 GTi Přečíst celý článek...

skoda_favorit-na-prodej-hlasovy-asistent

Na prodej je Škoda Favorit s hlasovým asistentem. Hlásí třeba rozsvícená světla a podobně

Na jednom z největších českých inzertních serverů jsme objevili inzerát na prodej červené Škody Favorit. Na tom by nebylo nic zase tak zvláštního, protože i cena je rozumná, ale tohle auto má jednu vychytávku, kterou jsme nikdy předtím neviděli. Tohle auto má hlasový asistent. Jsme zvyklí, že prakticky ve všech dnešních autech nějaká forma hlasového

Na prodej je Škoda Favorit s hlasovým asistentem. Hlásí třeba rozsvícená světla a podobně Přečíst celý článek...

1909_Suzuki_History_tovarna

Suzuki slaví 100 let. Původně začínalo s výrobou tkalcovských stavů

V roce 1920 byla založena akciová společnost Suzuki Loom Manufacturing Company. Zakladatel Michio Suzuki tím podnikl zásadní krok pro budoucí expanzi, když svoji dílnu na výrobu tkalcovských stavů transformoval na obchodní společnost. I po sto letech společnost Suzuki zůstává věrná jeho základní filozofii: nabídnout maximální užitnou hodnotu a výrobky důsledně zaměřené na potřeby běžných lidí.

Suzuki slaví 100 let. Původně začínalo s výrobou tkalcovských stavů Přečíst celý článek...

150720 SKODA 935 Dynamic (2)

Aerodynamický prototyp Škoda 935 Dynamic slaví 85leté výročí

Jeden z mimořádně odvážných počinů 125leté historie automobilky Škoda slaví 85. výročí. Aerodynamický prototyp Škoda 935 Dynamic se představil na autosalonu v Praze v roce 1935 a jeho proudnicové tvary ihned vzbudily zaslouženou pozornost, stejně jako nevšední technická řešení. Píše se rok 1935 a v Praze začíná 25. ročník automobilové výstavy. Pozornost na sebe ihned

Aerodynamický prototyp Škoda 935 Dynamic slaví 85leté výročí Přečíst celý článek...

1990-skoda_favorit-na_prodej-10_tisic_km_najeto- (2)

Na prodej je Škoda Favorit s nájezdem 10 tisíc kilometrů. Místo něj koupíte novou Dacii

Auta fungovala v dřívějších dobách v trochu jiném režimu. Nájezdy nebyly tak velké a někdo měl auto třeba jen pro cesty na hřbitov a do obchodu. Zdá se, že to byl i případ majitele této Škody Favorit. Ta má totiž na počítadle kilometrů jen něco přes 10 tisíc. Žlutý Škoda Favorit, který si můžete prohlédnout

Na prodej je Škoda Favorit s nájezdem 10 tisíc kilometrů. Místo něj koupíte novou Dacii Přečíst celý článek...

volkswagen-transporter-t4

Volkswagen slaví 30 let Transporteru T4. Je to první „téčko“ s motorem vpředu

Nabídka užitkových vozů Volkswagen zažila před 30 roky malou technickou revoluci. V září 1990 – po 6,7 milionu vyrobených vozů T1, T2 a T3 s motorem vzadu – začala s uvedením modelu T4 nová éra Transporterů s motorem vpředu. Poprvé v jejich historii byla poháněna pouze přední náprava. Důstojně zestárlé agregáty „boxer“ byly navíc nahrazeny moderními řadovými motory s elektronicky řízeným

Volkswagen slaví 30 let Transporteru T4. Je to první „téčko“ s motorem vpředu Přečíst celý článek...

Mercedes-Benz_350_SLC-kolo-Lorinser_LO- (1)

Mercedes-Benz SLC obouvá kola Lorinser LO. Vypadají jako klasická, ale jsou úplně nová

Lorinser je dlouholetý úpravce (zejména) vozů značky Mercedes-Benz. S tím, jak si lidé čím dál více oblíbili youngtimery a klasická auta se na ně začal opět zaměřovat. Aktuálně představuje nový design kol, inspirovaný minulostí. Německý úpravce vlastně oprášil design kol z osmdesátých let minulého století, s nimiž tehdy slavil velké úspěchy. Přesto jim dodal moderní

Mercedes-Benz SLC obouvá kola Lorinser LO. Vypadají jako klasická, ale jsou úplně nová Přečíst celý článek...

jan_kopecky-skoda_1100-ohc-a-Skoda_Slavia- (1)

Jan Kopecký vyzkoušel žákovskou Škodu Slavia i jeho historický předobraz, závoďák Škoda 1100 OHC

Závodní jezdec Jan Kopecký se na okruhu posadil za volant letošního žákovského vozu ŠKODA SLAVIA. Ten je inspirován legendou ŠKODA 1100 OHC, kterou Kopecký vyzkoušel také. Poté, co oba vozy otestoval, musí se Jan Kopecký usmívat: „Na jednu stranu se to nedá vůbec srovnávat. 1100 OHC je historická legenda a SLAVIA moderní auto se vším

Jan Kopecký vyzkoušel žákovskou Škodu Slavia i jeho historický předobraz, závoďák Škoda 1100 OHC Přečíst celý článek...

Přejít nahoru