Nový Peugeot Partner, Expert a Boxer

Nové dodávky Peugeot Partner, Expert a Boxer představeny

Autor: Josef Pelikán - Zdroj a foto: Peugeot - 24. 10. 2023


Peugeot obnovuje celou svou řadu lehkých užitkových vozů. Nové modely Partner, Expert a Boxer v elektrických i konvenčních variantách jsou nyní účinnější a efektivnější než kdy dříve. Elektromobily E-Partner, E-Expert a E-Boxer jsou zároveň klíčovou součástí strategie elektrifikace značky Peugeot.

Peugeot, který je významným hráčem na trhu lehkých užitkových vozů, se pustil do nebývalé ofenzívy a současně obnovuje všechny své užitkové modelové řady, počínaje 100% elektrickými modely E-Partner, E-Expert a E-Boxer. Modernizací prošly také konvenční varianty Partner, Expert a Boxer, a to zejména z hlediska designu a výbavy.

Užitkové vozy poháněné elektromotorem budou brzy tvořit základ produktové nabídky. Jsou považovány za klíčové prvky strategie elektrifikace značky. I jejich přispěním bude mít Peugeot nejširší nabídku 100% elektrických vozů ze všech nespecializovaných značek v Evropě. Připomeňme, že se značka zavázala, že do roku 2025 bude každý její model k dispozici i v elektrické verzi a do roku 2030 se Peugeot v Evropě stane 100% elektrickou značkou.

Stále více firemních klientů přechází na 100% elektromobily. Důvodem je například růst počtu nízkoemisních zón v evropských zemích, dále pak nižší provozní náklady a vysoký komfort jízdy. Ve prospěch elektromobilů hovoří i fakt, že mnoho firemních vozů najede průměrně méně než 200 kilometrů za den. Pro profesionály se tak elektromobilita stává jasnou volbou. Nová řada lehkých užitkových vozů Peugeot se 100% elektrickým pohonem je efektivnější, aniž by nutila uživatele ustupovat ze svých nároků. A pro usnadnění každodenního podnikatelského života Peugeot nabízí komplexní nabídku smluv na údržbu a servis až na 8 let / 200 000 km.

Nový Peugeot Partner

Jeho argumenty jsou přesvědčivé: nový design, ještě větší potěšení z jízdy i vyšší úroveň bezpečnosti. Elektrická verze přidává navíc dojezd s nulovými emisemi až 330 km a tepelné čerpadlo pro dokonalé pohodlí a zároveň vyšší účinnost. Nový Peugeot Partner je tak ideálním partnerem pro náročné profesionály.

Na trhu elektrických dodávek hraje elektrický Peugeot E-Partner významnou roli. Malé užitkové vozy poháněné elektřinou by se z hlediska podílu v tomto segmentu měly dostat do roku 2025 v Evropě až na třetinu. E-Partner má na tomto trhu rozhodně co nabídnout. Dojezd vozu dosahuje až 330 km. Uložení baterií pod podlahou zachovává objem nákladového prostoru. Užitný objem dosahuje až 4,4 m3, užitečné zatížení 780 kg a tažná hmotnost 750 kg, což jsou v daném segmentu nejlepší hodnoty.

S designovými znaky Peugeot

Nový Partner má zcela přepracovanou přední část:

  • nová maska chladiče se znakem Peugeot,
  • modernizovaný design nárazníku,
  • nové přední světlomety s charakteristickým světelným podpisem značky ve tvaru tří drápů.

Nový design doplňují i kola s aktuálním logem Peugeot. Kabina je opatřena novou přístrojovou deskou, která nabízí vynikající ergonomii a kvalitu zpracování. Peugeot i-Cockpit® je v horní střední části vybaven zcela novým 10palcovým dotykovým displejem s vysokým rozlišením. Nový je také volant, do něhož jsou zabudovány ovládací prvky audiosystému, tempomatu a ovladače rekuperačního brzdění. A konečně, sedadla získala nové látkové čalounění, které je odolnější a elegantnější. K dispozici jsou následující odstíny: Šedá Artense, Bílá Kaolin, Černá Perla Nera a Modrá Kiama.

Výbava posouvající vůz na vyšší úroveň

Nový Peugeot Partner je vybaven technologickými, komfortními a bezpečnostními prvky, které jsou obvykle vyhrazeny osobním vozům:

  • 100% digitální přístrojový panel s 10palcovým barevným displejem s optimalizovaným a přizpůsobitelným zobrazením základních informací.
  • Velký centrální dotykový displej. Nový Partner je standardně vybaven centrálním 10palcovým dotykovým displejem s HD rozlišením pro ovládání audiosystému a 3D online navigace Tom Tom. Pro dokonalý komfort lze k ovládání hlavních funkcí využít hlasového asistenta „OK Peugeot“. Toto rozhraní usnadňuje ovládání nejnovější generace systémů infotainmentu Peugeot i-Connect a Peugeot i-Connect Advanced.
  • Bezdrátové připojení k Apple Car Play a Android Auto umožňuje načítat obsah chytrého telefonu na centrální obrazovku, aniž by bylo nutné telefon připojovat kabelem.
  • Bezdrátová nabíječka chytrých telefonů je umístěna na středové konzole, což je praktické pro uživatele, kteří mnohokrát denně nastupují a vystupují z vozu s telefonem v ruce. Nový Partner nabízí také dvě zásuvky USB.
  • Dokonalý přehled o okolí vozidla díky systému Dynamic Surround View. Nový Partner je vybaven dvěma kamerami: jednou nad zadními dveřmi a druhou pod vnějším zpětným zrcátkem na straně spolujezdce. Tato jedinečná funkce umožňuje systému Dynamic Surround View poskytnout řidiči dokonalý pohled na zadní část vozu a také na okolí vozidla na straně spolujezdce, které by jinak bylo u užitkového vozidla obtížně viditelné.
  • Kompletní nabídka asistenčních systémů řízení: sledování únavy řidiče, snímání dopravních značek, systém udržování vozu v jízdním pruhu, automatické nouzové brzdění s detekcí chodců a cyklistů, omezovač rychlosti, aj. Partner využívá 17 asistenčních systémů řízení, které byly u tohoto nového modelu rozšířeny o adaptivní tempomat.
Peugeot_Partner
Peugeot Partner

Dvě délky, dva pohony

Nový Peugeot Partner může být poháněn elektřinou, benzínem či naftou.

Varianta E-Partner vybavená 100% elektrickým motorem nabízí maximální výkon 100 kW (136 k) a maximální točivý moment 270 Nm v kombinaci s baterií o kapacitě 50 kWh. K dispozici jsou vždy tři jízdní režimy: Eco pro maximální dojezd, Power pro maximální výkon při plném zatížení a Normal.

Zdokonalení celkové efektivity vozu umožnilo dosáhnout následujících výkonových parametrů: maximální rychlost 130 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h za 11,2 s. Zároveň se zvýšil dojezd, který nyní činí až 330 km. Pro optimalizaci dojezdu je nový E-Partner vybaven systémem rekuperačního brzdění, který lze pomocí ovladačů za volantem aktivovat ve třech různých úrovních. Další novinkou je tepelné čerpadlo, které zvyšuje komfort cestujících a zároveň přispívá k efektivitě, a tedy i dojezdu nového modelu E-Partner. Díky palubní nabíječce o výkonu 7,4 kW a příplatkové třífázové nabíječce o výkonu 11 kW lze vůz E-Partner efektivně nabíjet bez ohledu na dostupnou infrastrukturu.

Přibližná doba nabíjení:

  • pomocí veřejné rychlonabíjecí stanice 100 kW: 30 minut (nabití z 0 na 80 %).
  • přes Wall Box 11 kW: plné nabití pomocí palubní nabíječky 11 kW za 5 hodin.
  • přes Wall Box 7,4 kW: plné nabití pomocí palubní nabíječky 7 kW za 7,5 hodiny.

Nový Peugeot Partner může být poháněn také benzinovým motorem PureTech o výkonu 110 k nebo dieselovými motory BlueHDi o výkonu 100 k nebo 130 k. Posledně jmenovaný motor lze kombinovat s osmistupňovou automatickou převodovkou.

Délky pro všechny potřeby

Aby nový Peugeot Partner vyhověl potřebám všech profesionálních uživatelů, je k dispozici v různých variantách: furgon/polocombi, 2místné/3místné provedení, L1/L2 (standardní/prodloužená délka) a standardní/zvýšená nosnost.

Partner se spalovacím motorem stejně jako E-Partner s elektrickým motorem prošly z hlediska designu i výbavy stejnou modernizací. Oba jsou k dispozici ve stejných úrovních výbavy, tvarech karoserie i délkách.

Nový Peugeot Expert

Nový Peugeot Expert je pro své uživatele spolehlivým a praktickým pomocníkem díky modernímu designu, vyšší efektivitě, konektivitě poslední generace a sofistikovanějším asistenčním systémům řízení. Kompaktní dodávka si rovněž zachovává robustnost, všestrannost a potěšení z jízdy, což jsou důvody, pro které je u firemních zákazníků tak oblíbená.

Peugeot Expert si v uplynulých letech na trhu dodávek vybudoval silnou pozici. Prosadila se také elektrická varianta E-Expert, která je nejúspěšnějším modelem v segmentu 100% elektrických kompaktních dodávek. Nyní tato modelová řada udělala další krok vpřed jak po stránce designu, tak i technologií.

Nový Peugeot Expert může k pohonu využívat elektřinu, naftu nebo dokonce i vodík. Z hlediska pohonů prošla nejvýraznější modernizací elektrická verze, která nyní nabízí dojezd až 350 km. Díky baterii umístěné pod podlahou, která nemá žádný vliv na nosnost nebo objem, si vůz zachovává kapacitu a všestrannost. Jeho užitný objem činí až 6,6 m3, užitečné zatížení 1 263 kg a tažná kapacita 1 000 kg. Snadno ovladatelný nový Expert má stopový průměr otáčení 12,4 m (verze Standard), výška nepřesahující 190 cm zaručuje vjezd do výškově omezených parkovišť.

Nový, výrazný a atraktivní styl

Přední část nového modelu Expert přejímá vzhled řady Peugeot, zejména přepracovanou masku chladiče s aktuálním logem značky uprostřed, nové full LED světlomety vytvářející světelný podpis značky a nárazník optimalizovaný z hlediska ochrany a aerodynamiky. Kola dostala nový odstín i logo.

Místo řidiče modelu Expert bylo výrazně přepracováno pro větší pohodlí, ergonomii a praktičnost. Přístrojová deska a volant mají nový design. Digitální přístrojový panel a za příplatek nabízený velký centrální desetipalcový dotykový displej poskytují příjemné a efektivní rozhraní mezi člověkem a vozidlem. Přibylo úložných prostorů, zejména v horní části palubní desky a na středové konzole, a zvětšila se jejich kapacita. Důmyslná konstrukce držáků nápojů na koncích palubní desky umožňuje uložit telefon ve svislé poloze. K dispozici jsou následující odstíny: Šedá Artense, Šedá Titane, Bílá Kaolin, Černá Perla Nera.

Konektivita a asistenční systémy řízení pro větší efektivitu

Nová výbava vozu Peugeot Expert zvyšuje každodenní komfort a bezpečnost profesionálů:

  • Všechny verze modelu Expert jsou standardně vybaveny 100% digitálním přístrojovým panelem s desetipalcovým barevným displejem s optimalizovaným a přizpůsobitelným zobrazením základních informací.
  • Velký centrální dotykový displej. Nový Expert je standardně vybaven centrálním desetipalcovým dotykovým displejem s HD rozlišením pro ovládání audiosystému a 3D online navigace Tom Tom. Pro dokonalý komfort lze k ovládání hlavních funkcí využít hlasového asistenta „OK Peugeot“.
  • Bezdrátové připojení k Apple Car Play a Android Auto umožňuje načítat obsah chytrého telefonu na centrální obrazovku, aniž by bylo nutné telefon připojovat kabelem.
  • Bezdrátová nabíječka chytrých telefonů je umístěna na středové konzole, což je praktické pro uživatele, kteří mnohokrát denně nastupují a vystupují z vozu s telefonem v ruce.
  • Dokonalý přehled o okolí vozidla díky systému Dynamic Surround View. Nový Expert je vybaven dvěma kamerami: jednou nad zadními dveřmi a druhou pod vnějším zpětným zrcátkem na straně spolujezdce. Tato jedinečná funkce umožňuje systému Dynamic Surround View poskytnout řidiči dokonalý digitální pohled na zadní část vozu a také na okolí vozidla na straně spolujezdce, které by jinak bylo u plně oplechovaného vozu obtížně viditelné.
  • Nové asistenční systémy řízení: sledování únavy řidiče, omezovač rychlosti, systém udržování vozu v jízdním pruhu, nouzové automatické brzdění s detekcí chodců a cyklistů, adaptivní tempomat s funkcí Stop and Go, Assist Descend Control (kontrola jízdy ze svahu) spojený s funkcí Grip Control.
Peugeot_Expert
Peugeot Expert

100% elektrický motor s dojezdem až 350 km

Nový Peugeot E-Expert je opatřen 100% elektrickým motorem o výkonu 100 kW (136 k) a s maximálním točivým momentem 260 Nm. Je tak zaručen optimální výkon od rozjezdu až do nejvyšší rychlosti 130 km/h. K dispozici jsou tři jízdní režimy: Eco pro co největší dojezd, Power pro maximální výkon při plném zatížení a Normal.

Aby Peugeot vyhověl potřebám všech profesionálních uživatelů, nabízí u nového modelu E-Expert dva typy baterií. E-Expert s baterií o kapacitě 50 kWh zajišťuje dojezd až 224 km, který je dostupný ve verzích Standard a Long. Je dokonale přizpůsobený omezením každodenního městského provozu. E-Expert s baterií o kapacitě 75 kWh a dojezdem až 350 km nabízí optimální všestrannost pro každou verzi. Pro optimalizaci dojezdu je nový E-Expert vybaven systémem rekuperačního brzdění, který lze pomocí ovladačů za volantem aktivovat ve třech různých úrovních. Díky palubní nabíječce o výkonu 7,4 kW a – za příplatek – třífázové nabíječce o výkonu 11 kW lze vůz E-Expert efektivně nabíjet bez ohledu na dostupnou infrastrukturu.

Přibližná doba nabíjení:

  • pomocí veřejné rychlonabíjecí stanice 100 kW: 38 minut v případě baterie 50 kWh, 45 minut v případě baterie 75 kWh (nabití z 0 na 80 %).
  • přes Wall Box 11 kW: plné nabití pomocí palubní nabíječky 11 kW za 5 hodin v případě baterie 50 kWh, 7,5 hodiny v případě baterie 75 kWh.
  • přes Wall Box 7,4 kW: plné nabití pomocí palubní nabíječky 7,4 kW za 6 hodin 40 minut v případě baterie 50 kWh, 11 hodin 20 minut v případě baterie 75 kWh.

Verze Hydrogen nového modelu E-Expert bude mít nyní dojezd až 400 km. Vychází z řešení „mid-power plug-in hydrogen fuel cell electric“, které kombinuje výhody vodíku, bateriové technologie a elektrické trakce.

Kromě toho nabízí Peugeot širokou škálu vozů Partner Expert s motory BlueHDi o výkonu 120 k nebo 145 k spojenými s manuální šestistupňovou převodovkou a s motorem BlueHDi o výkonu 180 k s osmistupňovou automatickou převodovkou. Ta je k dispozici také u motoru BlueHDi 145 k.

Nabídka splňující všechny potřeby

Nový Peugeot Expert je k dispozici v několika provedeních: dodávka standardní (498 cm) nebo dlouhá (533 cm), prodloužená kabina standardní nebo dlouhá s 5 nebo 6 místy, furgon a polokombi až s 9 místy.

Z hlediska designu, výbavy i nabídky verzí prošel nový Peugeot Expert stejnou modernizací jako nový E-Expert.

Nový Peugeot Boxer

Stejně jako u menších dodávek hraje u největšího užitkového vozu značky Peugeot významnou roli elektrický pohon. Peugeot E-Boxer vstupuje se zcela novým 100% elektrickým motorem o výkonu 200 kW/270 k a dojezdem až 420 km do nové dimenze. Modelová řada Boxer nadále poskytuje také širokou škálu dieselových motorů BlueHDi. Nový Boxer je více než kdy jindy ideálním spojencem firemních klientů díky jízdnímu komfortu a bezpečnosti, které stanovují nová měřítka ve své kategorii.

Modernizace modelu Boxer se stejně jako u ostatních vozů užitkové řady zaměřila zejména na elektrifikaci pohonů. Nový E-Boxer proto nabízí výjimečný elektrický výkon a zároveň si zachovává vlastnosti, díky kterým si na evropském trhu zajistil úspěch. Umístění baterie do podvozku vozidla zachovává objem nákladového prostoru, který může dosáhnout až 17 m3, užitečné zatížení až 1 500 kg. Díky tomuto uspořádání je nový E-Boxer velmi vhodný pro řadu specifických přestaveb, které požaduje mnoho profesionálních zákazníků.

Vylepšený design exteriéru a interiéru

Nový Peugeot Boxer nabízí nový vnější vzhled, který posiluje jeho moderní design a zároveň optimalizuje jeho aerodynamickou účinnost. Vůz získal nový přední nárazník, zpětná zrcátka a masku chladiče, která je v barvě karoserie s automaticky ovládanými klapkami pro regulaci proudění vzduchu. Peugeot Boxer má také nové přední full LED světlomety i zadní světla. Stejně jako ostatní modely značky je i tento vůz opatřen aktuálním logem značky.

Interiér vozu Boxer byl zcela přepracován. Nový design byl použit na volantu, přístrojové desce, palubní desce, látkovém čalounění sedadel a výplních dveří.

Nová komfortní a bezpečnostní výbava

Nový Peugeot Boxer se může pochlubit nejširší výbavou ve svém segmentu:

  • Elektrická parkovací brzda: rychlejší a snadnější aktivace pomocí ovladače na palubní desce.
  • Elektrický posilovač řízení: automaticky přizpůsobuje míru asistence rychlosti vozidla, což přináší větší potěšení z jízdy ve vysokých rychlostech a větší komfort při manévrování v nízkých rychlostech.
  • Systém „keyless“, který umožňuje řidiči otevřít, zavřít a nastartovat vozidlo, aniž by musel použít klíč. To je pohodlné zejména pro řidiče dodávek, kteří během dne často zastavují.
  • 100% digitální přístrojový panel se sedmipalcovým barevným displejem pro optimální přizpůsobitelné zobrazení informací se zabudovanou 3D mapou navigačního systému.
  • Velký centrální desetipalcový dotykový displej. Nový Boxer je vybaven komplexním systémem infotainmentu, který se ovládá prostřednictvím velkého centrálního dotykového displeje a který zahrnuje 3D online navigaci Tom Tom a bezdrátové připojení k Apple Car Play a Android Auto. Pro dokonalý komfort lze k ovládání hlavních funkcí využít hlasového asistenta.
  • Bezdrátová nabíječka chytrých telefonů je umístěna uprostřed palubní desky, v dosahu řidiče i spolujezdce, což je praktické pro uživatele, kteří mnohokrát denně nastupují a vystupují z vozu s telefonem v ruce. Kromě toho je nyní Boxer vybaven zásuvkou USB-A a zásuvkou USB-C.
  • Nové asistenční systémy řízení: sledování únavy řidiče, snímání dopravních značek, systém udržování vozu v jízdním pruhu, nouzové automatické brzdění s detekcí chodců a cyklistů, inteligentní omezovač rychlosti, adaptivní tempomat s funkcí Stop and Go
Nové dodávky Peugeot Boxer, Expert a Partner
Nové dodávky Peugeot Boxer, Expert a Partner (zleva)

Pozoruhodný výkon, točivý moment i dojezd

Plně elektrický Peugeot E-Boxer využívá zcela nové elektrické komponenty, od motoru až po baterii. Elektromotor nyní dosahuje výkonu 200 kW/270 k a výrazně se zvýšil i točivý moment na 400 Nm. Baterie nového modelu E-Boxer má kapacitu 110 kWh, což zajišťuje pozoruhodný dojezd až 420 km. Maximální rychlost je 130 km/h.

Nový Peugeot E-Boxer má k dispozici tři jízdní režimy, které lze zvolit na přístrojové desce a optimalizovat tak výkon a dojezd vozu v závislosti na situaci: Normal pro všestranné využití (výkon omezený na 160 kW), Eco pro optimální dojezd (výkon omezený na 120 kW) nebo Power pro maximální výkon (celkový výkon 200 kW). Ovladači za volantem lze aktivovat 4 úrovně rekuperačního zpomalení.

E-Boxer je vybaven třífázovou palubní nabíječkou o výkonu 11 kW, která nabízí dobíjecí výkon vhodný pro veškerá využití a infrastruktury, přičemž palubní nabíječka je schopna dosáhnout výkonu 150 kW.

Přibližná doba nabíjení:

  • pomocí veřejné rychlonabíjecí stanice 150 kW: 55 minut (nabití z 0 na 80 %).
  • přes Wall Box 11 kW: plné nabití pomocí palubní nabíječky 11 kW za 11 hodin 45 minut hodin.

Kromě nového vozu E-Boxer nabízí Peugeot širokou škálu vozů Boxer s motorem BlueHDi 2.2 se 3 různými výkony 120 k, 140 k a 180 k, v kombinaci s manuální šestistupňovou převodovkou. Motory 140 k a 180 k lze kombinovat se zcela novou osmistupňovou automatickou převodovkou.

Nabídka splňující všechny potřeb3y

Nový Peugeot Boxer je nabízen v několika verzích. Verze dodávky se skříňovou karoserií se dvěma různými rozvory (345 cm a 404 cm) je k dispozici ve dvou délkách (L2 a L4) a ve 4 různých tvarech s užitečným objemem od 13 do 17 m3. V nabídce základu pro přestavbu je Boxer s rozvorem 404 cm k dispozici jako šasi kabina L3 nebo L4 a šasi dvoukabina L3 nebo L4.

Z hlediska designu, výbavy a dostupnosti délek, tvarů či možností přestaveb prošly elektrické i konvenční varianty modelu Peugeot Boxer stejnou modernizací.

Online služby

Na podporu zákazníků lehkých užitkových vozů nabízí značka Peugeot řadu online služeb:

Peugeot Free2move Charge usnadňuje přístup k různým řešením nabíjení:

  • Doma nebo na pracovišti prostřednictvím široké nabídky zařízení (zesílená zásuvka, Wall box, Smart Wall box atd.) včetně diagnostiky pro posouzení potřebné elektrické instalace a nalezení nejlepšího řešení nabíjení a finální instalace díky doporučeným partnerům.
  • Nabídka veřejného nabíjení prostřednictvím služby Free2Move Charge, která umožňuje přístup k síti více než 580 000 dobíjecích stanic po celé Evropě.

Aplikace MyPeugeot získala nové funkce a online služby určené pro nové elektrické užitkové vozy řady Peugeot:

  • Nabídka virtuální servisní knížky.
  • Odesílání tras připravených předem v telefonu do palubního navigačního systému (E-Partner a E-Expert). Navigační systém je předem naprogramován tak, aby reagoval na hlasové pokyny. S navigací TomTom se mapy automaticky aktualizují.
  • Nabíjení vozu v nejvhodnější dobu a podle dostupnosti nabíjecích stanic. Tato služba je k dispozici prostřednictvím aplikace eRoutes a lze ji využívat také prostřednictvím funkce zrcadlení navigačního systému (E-Partner a E-Expert).
  • Ovládání centrálního zamykání dveří a aktivace světel a klaksonu na dálku.

Na dálku lze také kdykoliv spustit nebo naprogramovat teplotu ve voze a kontrolovat, naprogramovat, spustit nebo odložit nabíjení baterie.


TIP: Spočítejte si nejvýhodnější autopojištění

Kalkulačka: povinné ručení a havarijní pojištění


Štítky: , , , , , , , , , , , , ,

3 názory na “Nové dodávky Peugeot Partner, Expert a Boxer představeny”

  1. Peugeot se unáhlil s el auty. Tvrdě nato doplácí a to nejhorší ho ještě čeká. Jsem pežoták téměř celej život ale peugeot umě skončil před dvěma lety. Stihnul jsem si koupit nové os i dodávku ještě včas než se u peugeota zbláznili úplně. Zatím jsem spokojen.308 1,5HDi(2020) Boxer 2,0 HDi (2017)

  2. Neuvěřitelné jak 3/4 článku se autor snaží vychvalovat neco tak stupidniho jako El. Dodávka… Cena bude 2 mega. Dieslova ještě nedávno stávala 630 tis kc, nyní kvůli emisím a podpoře nesmyslné ho Elektra stojí 950 tis a čím dál větší šroty.. Kdyz ještě vyráběli 3 litry diesel tak bez problémů ujel 500 tis km.. A nyní poslední 3 roky co nová dodávka to do měsíce max 2 jsme v servisu.. Sice dostaneme náhradní vozidlo ale pak se diví že najezdíme 10 tis km a vracíme.. Každá dodávka boxer má během 2 let min 5 závad a návštěv servisu.. Uz ani nemá cenu kupovat auta na více jak 2 roky protože další rok vás sežere když nebude v záruce.. Celkem normální je AD blue.. Max 120 tis km a mění se.. Co to sakra je, že výrobci zdraží auto o 40% a kvalita jde o 50% dolů.. Nyi je to auto tak do 200 tis km a pak pryč. Kde to sakra jsme.? Ano v EU kde se politici rozhodli že nás zničí..

  3. Pokud to Peug-Boxer bude dráha elektrická hračka, která nebude rentabilní v provozu… Pořizovací cena/výkon v porovnani s dieselovým 2.0 až 2.2 motorem od cca 96 kw, tak budou stát na letišti a rezavět… Za dvě mega kupovat tyto dodávky jako stojí současné e-osobaky….Plechovou popelnici s omezeným dojezdem a kupou dalších problémů může jen blazen…Za půl mega se dá koupit zánovní dodávka, co nic nepotřebuje. Nafta, močovina,olej, gumy. Zatím nic lepšího není…

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru