Posledních 1 750 kusů! Kultovní Alpine A110 se loučí, po něm bude už jen „éra elektrická“
Alpine spouští výrobu posledních 1 750 kusů A110. Do léta 2026 kultovní kupé skončí a vrátí se v nové éře jako čistě elektrický sportovní vůz.
Alpine spouští výrobu posledních 1 750 kusů A110. Do léta 2026 kultovní kupé skončí a vrátí se v nové éře jako čistě elektrický sportovní vůz.
Řidič převážel nebezpečný náklad, neměl označené vozidlo a chybělo mu i potřebné osvědčení. Tak vypadala jedna z nejvážnějších situací, na které narazili policisté při speciální dopravní akci na Vysočině. Během několika dnů kontrol zjistili nejen nebezpečnou přepravu chemikálií, ale i přetížené soupravy a desítky dalších přestupků za stovky tisíc korun. Nebezpečné látky v neoznačeném autě
Několik sypačů bohužel stojí v kolonách, protože se nedokážou dostat dál. Hlavním problémem je blokování záchranářské uličky, zejména ze strany kamionů.
Lucie Výborná proměnila nový Renault Master v pojízdný domov i mobilní studio. Jak vznikal vůz, který ji vozí za rozhovory i do hor.
Podle Kupky se snižují výnosy z městských radarů tam, kde si řidiči na měření rychlosti zvykli a rychlost dodržují. Zdůraznil, že radary slouží k tomu, aby se nestávaly nehody a neumírali lidé, ne aby záplatovaly státní rozpočet.
Rusko chce, aby do roku 2035 osm z deseti nových aut bylo „domácích“. Jak toho chce dosáhnout, kolik do toho dává peněz a proč experti varují.
Za deset let jen ruská auta? Rusko chce, aby prodávalo jen „vlastní“ auta Přečíst celý článek...
TÜV Report 2026 ukazuje, že každé páté auto v Německu propadá na technické. Tesla je na dně, Mazda a Volkswagen patří k vítězům.
Continental s univerzitou v Braunschweigu měří prach z pneumatik přímo za kolem. Data mají pomoci splnit Euro 7 i snížit zátěž pro životní prostředí.
V prvé řadě je dobré si uvědomit, že celoroční pneumatiky opravdu nejsou pro každého. A vždy musí mít správnou hloubku dezénu.
Mladí Češi vidí silnice jako bitevní pole. Nový průzkum mezi středoškoláky a mladými řidiči ukazuje, co je nejvíc dráždí a co by to mohlo změnit.
České firmy vlastní přes tisíc ferrari, bentley či rolls-royců. Data ukazují, zda, případně jak s luxusními vozy zamíchal zákon „lex Ferrari“.
Stellantis posílá marketingové nabídky přímo na obrazovky aut. Řidiči si stěžují, výrobce to označuje za součást zákaznické péče.
Zapnete auto a vyskočí reklama. Stellantis na zákazníky zkouší nový trik Přečíst celý článek...