Lamborghini Urus to má svým způsobem hodně těžké. Na jednu stranu je nejprodávanějším modelem značky, kdy zahanbil Huracán i Aventador, a na stranu druhou se stále najde velká spousta těch, kteří se ho nebojí označit jako to nejošklivější, co kdy Lamborghini vyrobilo. Sto lidí má sto chutí a jsme si jisti, že toto rozdělení názorů bude ještě o něco patrnější v případě této úpravy.
Na svědomí ji má americká firma 1016 Industries, která se standardně specializuje na úpravy a hodně výrazná přepracování evropských supersportů. Ale protože Urus do rodiny super aut vlastně také patří, jejich pozornosti neušel.
Úpravce nijak nezasahoval do techniky auta, specializoval se výhradně na design. A na tom se vyřádil opravdu důkladně. Nové jsou nárazníky, přední spoiler, zadní a opravdu masivní difuzor, ale také nástavce prahů nebo blatníků. Vše je z karbonu a na perleťově bílé karoserii to vlastně nevypadá tak špatně. Jen je to prostě hodně výrazné.
Když už takto rozšířili proporce auta, chtělo to samozřejmě také odpovídající kola, aby to nedopadlo jako v případě SEATu Tarraco, který jsme vám nedávno ukazovali… Úpravce vsadil na disky o průměru 24 a šířce 13 palců. Výsledek je vcelku kontroverzní.
Na jednu stranu se dá posuzovat jako lehce kolotočářský. Ale na druhou stranu je dobré jeho tvary porovnat třeba se sériovým Aventadorem SVJ. Ten je možná ještě zběsilejší, ale pohlíží se na něj jinak, protože takto vyjíždí z továrny a jde o placatý supersport. Na SUV ty tvary tedy někteří jistě budou považovat jako přehnané, ale jiní jistě budou nadšení. Do jaké kategorie spadáte vy?