V červnu italská automobilka Lamborghini oznámila, že pro modelový rok 2021 dostane SUV Urus v rámci balíčku s názvem Pearl Capsule trojici nových barev. Jsou jimi žlutá Giallo Inti, oranžová Arancio Borealis a zelená Verde Mantis. A dvě z těch barev se automobilka rozhodla ukázat v novém krátkém videu, které se podle nás opravdu povedlo. Něco nám ale říká, že se jistě najdou trhy, kde bude buď zakázáno, nebo výrazně omezeno. K tomu se ale dostaneme později.

Speciální lakování

Nový balíček pro model Urus neobsahuje jen ony zmíněné barvy, ale také lesklé černé detaily na střeše, 23palcová kola, která mohou být buď leskle černá, nebo mohou ladit s odstínem karoserie, černý difuzor nebo zadní spoiler. Kromě toho uvnitř kombinuje černou barvu s detaily v barvě karoserie a také karbonové detaily a kartáčovaný hliník.

Italové slaví: už vyrobili 10 tisíc SUV Lamborghini Urus. Je to nejúspěšnější model značky

Pokud zůstaneme u toho lakování, zmínit musíme ještě jeden detail. Nové barvy jsou překrývány čtyřmi vrstvami bezbarvého laku a navrch je přidávána ještě vrstva speciální perletě, která má zvýraznit hloubku zvolené barvy.

Lehce závadné video

A teď se dostáváme k tomu, proč je video z dílny Lamborghini podle našeho názoru sice velmi povedené, ale pro některé úřady možná závadné. Problém je v tom, že kromě nových barev ukazuje Lamborghini také to, k čemu je Urus vlastně stvořený. Díky mnoha jízdním režimům je totiž připraven jak na jízdu po hladkém městském asfaltu, tak také po nezpevněném povrchu. Zvládne i sníh či bláto.

Přečtěte si také:  Chtěli udělat radost dítěti k narozeninám. Defilé hlučných super aut překazila hysterická sousedka

A kromě toho sněhu je to všechno vidět ve videu. A to včetně velmi rychlé jízdy, závodění a nebezpečného couvání. Prostě čirá esence zábavy za volantem, tedy druh reklam, jaký máme rádi. To je ale právě ten háček. Dnešní doba zábavě za volantem rozhodně nepřeje. Právě naopak. Některé úřady se bojí, že by taková reklama mohla negativně působit na řidiče a ti by se po jejím zhlédnutí mohli obdobně chovat na silnicích a tím tak ohrožovat bezpečnost. O takových reklamách jsme vám už říkali, některé dělal Volkswagen, jiné zase například Toyota. A ty zakázané reklamy měly jedno společné. Tím byla právě zábava za volantem a rychlejší jízda. Lamborghini rozhodně držíme palce, aby jejich psot hloupým regulím odolalo.