Jakmile se více začalo mluvit o elektrifikaci a elektromobilitě, řada lidí zmiňovala možné problémy, které tento stále ještě nový trend přinese supersportovním značkám. Zdá se ale, že minimálně Ferrari se umí se všemi strastmi týkající se elektrifikace vypořádat více než dobře. Nejen, že ve třetím čtvrtletí letošního roku prodalo více hybridů než modelů s čistě benzinovým motorem, ale navíc hlásí na asi 3 roky vyprodáno.
Ve třetím čtvrtletí prodalo Ferrari 3459 aut a 51,3 procenta z toho bylo elektrifikovaných. A to jsou hodně zajímavá čísla, když přihlédneme k faktu, že v portfoliu automobilky je devět modelů se spalovacím motorem a jen čtyři hybridy. První čistokrevný elektromobil by pak měl dorazit během roku 2025. Je ale dost dobře možné, že se misky vah brzy přehoupnou zpět ke spalovacím modelům, protože Ferrari právě naplno rozbíhá výrobu nového SUV Purosangue. A už teď odhaduje, že jen tento model bude zastupovat asi 20 % všech prodejů. Ostatně, opisovat může od Lamborghini, jehož SUV Urus stojí za pravidelnými rekordními prodeji.
Pokud byste snad některý z modelů Ferrari chtěli a zadávali svůj vysněný vůz do výroby, hodně si počkáte. Sám Benedetto Vigna, šéf značky Ferrari, přiznal, že už teď mají seznam objednávek tak dlouhý, že minimálně do konce roku 2025 nestihnou ty už zadané vyrobit. A jakékoliv další objednávky budou automaticky přesouvány na rok 2026.