Hyundai Motor Company, oficiální automobilový partner Mistrovství světa ve fotbale hráčů do 20 let 2019 v Polsku, dodala flotilu vozidel organizátorům mezinárodního fotbalového turnaje pro hráče mladší 20 let. Automobily Hyundai usnadní logistiku sportovní akce a poskytnou hlavním organizátorům důležité služby.
Společnost poskytuje 112 vozů Santa Fe, Tucson, KONA, i40 Sedan, i40 Kombi, i20 a Genesis G80 zástupcům mezinárodní federace fotbalových asociací FIFA (Fédération Internationale de Football Association) a polského fotbalového svazu PZPN (Polski Związek Piłki Nożnej) po dobu trvání mistrovství světa od 23. května do 15. června i během přípravného období.
Tato vozidla přepravují funkcionáře a členy organizačního týmu v šesti polských městech i mezi nimi. Tato města jsou dějištěm mistrovství světa ve fotbale hráčů do 20 let, které se koná každé dva roky a nyní se uskuteční poprvé ve střední Evropě.
Dne 13. května proběhlo oficiální slavnostní předání vozidel Hyundai před Stadionem Widzewa v Lodži za přítomnosti funkcionářů a představitelů FIFA, PZPN, Hyundai Motor Poland, dealerství Hyundai v Lodži a zástupců různých médií. Sebastian Cyborowski, generální ředitel společnosti Hyundai Motor Poland, předal delegátům FIFA a PZPN symbolický klíč k flotile vozidel.
„S velkou radostí předávám 112 vozidel Hyundai, která budou logisticky podporovat Mistrovství světa ve fotbale hráčů do 20 let 2019 v Polsku, včetně modelů Hyundai Santa Fe, Hyundai Tucson, Hyundai KONA a prémiových sedanů Genesis,“ řekl Cyborowski. „Budeme svědky zápasů mezi nejtalentovanějšími mladými muži, kteří sní o tom, že se stanou skvělými fotbalovými hvězdami.“
Všech 112 vozidel je označeno modrými nebo bílými nápisy „Hyundai FIFA U-20 World Cup Poland 2019“. Před zápasy budou v devíti stáncích Hyundai v bezprostředním okolí čtyř stadionů vystavena další vozidla Hyundai za doprovodu různých propagačních aktivit.
„Mám radost, že můžeme oslavit spolupráci asociace FIFA se značkou Hyundai a její podporu Mistrovství světa ve fotbale hráčů do 20 let v Polsku. Mimořádné úsilí a propagace za strany společnosti Hyundai posouvá tento turnaj na novou úroveň,“ řekl Jérôme Matteucci, vedoucí oddělení marketingových práv asociace FIFA. „Organizátoři budou moci díky podpoře našeho dlouhodobého partnera Hyundai vydat ze sebe to nejlepší a učinit z prvního turnaje FIFA na polské půdě opravdovou oslavu fotbalu.“
Sponzorství fotbalu a souvisejících aktivit je klíčovou součástí globálních sponzorských aktivit značky Hyundai, protože tento sport milují fanoušci na celém světě. Fotbal všechny spojuje duchem sportovního chování a v Polsku je nejoblíbenějším sportem.
„Budeme hostit nejen 24 nejlepších národních fotbalových týmů na světě ve věkové kategorii do 20 let, ale také tisíce fanoušků z Polska i celého světa,“ řekl Maciej Sawicki, generální tajemník PZPN. „Má-li být turnaj úspěchem, potřebujeme skvělé zázemí a logistickou podporu. Díky vozidlům Hyundai budou moci naše týmy pracovat po celou dobu turnaje efektivně a v maximálním komfortu.“
Letošního mistrovství světa se zúčastní reprezentace následujících 24 zemí: Polska, Jižní Koreje, Nového Zélandu, Japonska, Tahiti, Francie, Itálie, Norska, Portugalska, Ukrajiny, Saudské Arábie, Kataru, Hondurasu, Mexika, Panamy, USA, Kolumbie, Senegalu, Ekvádoru, Uruguaye, Nigérie, Mali, Argentiny a Jižní Afriky.
Úvodní a finálové zápasy se budou hrát na Stadionu Widzewa v Lodži.
Hyundai Motor podepsal smlouvu o sponzorování turnajů FIFA v roce 1999 a byl oficiálním automobilovým partnerem mistrovství světa ve fotbale v letech 2002, 2006, 2010, 2014 a 2018, ale i mnoha dalších turnajů FIFA. V roce 2010 prodloužila společnost smlouvu s FIFA o strategickém sponzorství také na Mistrovství světa ve fotbale 2018 a 2022.