Příběh o rozbitém motoru Toyoty GR86 proběhl snad celý svět. Ačkoliv problém nejspíše nevznikl chybou majitele auta, servis si usmyslel, že ano a odmítl opravu na záruku. Majitel se ale s verdiktem nechtěl smířit, a tak svůj příběh zveřejnil. Po obrovském veřejném nátlaku se automobilka chytila za nos a opravu prý uhradí.
Největší zádrhel nebyl ani tak v tom, že by měl majitel problém s autem, ale právě hlavně v přístupu servisu. Ten totiž prošel facebookovou stránku dotyčného a na žádost o opravu mu odpověděl jeho vlastní fotografií, na které driftoval. Servis to viděl jako důkaz toho, že majitel s autem nezachází moc šetrně. Jenomže sama Toyota model GR86 prezentuje jako sportovně laděné a zábavné auto, kterému drifty nejen, že jdou, ale také i zatraceně sluší. A sama Toyota se k případu vyjádřila tak, že pro ni je spokojenost zákazníků důležitá a vše prověří. A tím byla situace uzavřena.
Uběhlo několik málo dnů a vše se změnilo. Toyota si nejspíš nemohla nevšimnout velkého zájmu veřejnosti, ostatně, příběh se rozšířil snad po všech sociálních sítích. Jakkoliv zdůraznila, že závodění nebo zacházení s autem v rozporu s návodem, může znamenat ztrátu záruky, v tomto případě motor na své náklady vymění. Svou roli v tom prý hraje i to, že auto neprošlo žádnou nepovolenou úpravou, která by mohla na porušení záruky mít vliv.
Jakkoliv je konec celého příběhu vlastně dobrý, je nutné zdůraznit, že to, co Toyota tvrdí, je fakt u většiny automobilek. Každé auto má svůj návod na používání a každá automobilka má svá pravidla záruk. A řada z nich, jakkoliv auta prezentuje jako sportovní a zábavná, záruky v případě závodů a nesprávného užívání ruší.