Veterány

koncept-ferrari_512_s_modulo

Tento futuristicky vypadající koncept je Ferrari 512 S Modulo. Do výroby se pochopitelně nedostalo

Ferrari 512 S Modulo patří dodnes mezi vozy s nejfuturističtěji vzezřením, které kdy byly veřejnosti představeny. Do sériové výroby se ovšem nepřekvapivě nedostal. Ještě před Modulem však vznikla koncepce Ferrari 512 S Speciale. Ta disponovala celou řadou charakteristických prvků, co se nakonec použily i v rámci budoucího projektu. Modulo začali konstruktéři ze slavné karosárny Pininfarina […]

Tento futuristicky vypadající koncept je Ferrari 512 S Modulo. Do výroby se pochopitelně nedostalo Přečíst celý článek...

mercedes-benz-300e-w124

Máte doma jeden z těchto youngtimerů? Rozhodně jej neprodávejte, jeho cena poroste

Levně kpupit a draze prodat. To je životní krédo, kterým se řídí každý makléř, realitní agent nebo prodejce automobilů. A právě u aut v posledních letech stoupá obliba youngtimerů a veteránů. To, co jste před pár lety mohli koupit za babku, dnes prodáte za slušné peníze. A jaká auta byste měli koupit teď, aby se

Máte doma jeden z těchto youngtimerů? Rozhodně jej neprodávejte, jeho cena poroste Přečíst celý článek...

Porsche_911_Carrera_Speedster-02

Porsche 911 Carrera Speedster bylo neobyčejné v mnoha ohledech

Obdivujete legendární vozy z minulého století? Pak vám určitě něco říká Porsche 911 Carrera Speedster, který byl nástupcem úspěšného Porsche 356 Speedster. Přitahoval spoustu pozornosti a v mnoha ohledech byl opravdu neobyčejný. Porsche se začalo zaměřovat na neobvyklá auta Psala se 80. léta minulého století a hitem byly modely jako Ferrari 288 GTO či Aston

Porsche 911 Carrera Speedster bylo neobyčejné v mnoha ohledech Přečíst celý článek...

historie-skoda_octavia-prvni_generace- (4)

První generace Škody Octavia slaví 25 let. Jak tehdy vznikala a co nabízela?

První dny září roku 1996 započaly úspěšnou éru vozu Škoda Octavia, která trvá už čtvrt století. 1. září byl vůz oficiálně odhalen a o dva dny později zahájila v Mladé Boleslavi provoz moderní továrna a začala sériová výroba nového automobilu. Nová Škoda Octavia využívala nejmodernější technologie koncernu Volkswagen v dané třídě, například podvozkovou platformu nové

První generace Škody Octavia slaví 25 let. Jak tehdy vznikala a co nabízela? Přečíst celý článek...

SKODA-200-RS-Rallye

Škoda 180 RS a 200 RS byly stroje jako z jiné galaxie. Poháněly je prototypové motory se 163 koňmi

Ještě před příchodem legendárního modelu Škoda 130 RS hájily na tratích československých soutěží barvy mladoboleslavské automobilky fantasticky rychlá kupé Škoda 180/200 RS. Jimi zavedené označení RS (rallye sport) se u sportovních verzí vozů Škoda používá dodnes. Počátkem 70. let začalo v Mladé Boleslavi dozrávat přesvědčení, že v absolutní klasifikaci náročných soutěžních podniků s mezinárodní účastí

Škoda 180 RS a 200 RS byly stroje jako z jiné galaxie. Poháněly je prototypové motory se 163 koňmi Přečíst celý článek...

verve-office-dublin-citroen-ds-11

Citroën DS bylo krásné auto, které navíc předběhlo dobu a uteklo konkurenci

Na našem kontinentu nebylo vytvořeno o moc známějších vozidel než francouzský Citroën DS. Jednalo se o luxusní vůz, který v mnoha ohledech předběhl svou dobu. V současnosti je to již déle než šedesát let, co byl tento vůz uveden na trh, a stále patří suverénně mezi nejlepší vozy starého kontinentu, které kdy spatřily světlo světa.

Citroën DS bylo krásné auto, které navíc předběhlo dobu a uteklo konkurenci Přečíst celý článek...

Ferrari_330_GTO_With_250_GTO_Body_at_Brands_Hatch

Ferrari 330 GTO: Věděli jste, že legendární Ferrari 250 GTO má silnějšího sourozence?

Legendární Ferrari 250 GTO je dodnes považováno za jedno z nejlepších závodních aut, jaká kdy byla vyrobena. Zvítězilo rovnou ve třech mistrovstvích světa! Méně známý je jeho silnější sourozenec Ferrari 330 GTO. Jaký byl jeho osud? V sezóně 1962 byla změněna pravidla mistrovství světa, místo dřívějších speciálně zkonstruovaných sportovních vozů došla řada na homologované vozy

Ferrari 330 GTO: Věděli jste, že legendární Ferrari 250 GTO má silnějšího sourozence? Přečíst celý článek...

toyota-corolla-slavi-50-let-generace-1

Toyota Corolla slaví 55 let a 50 milionů zákazníků. Připomeneme si její historii

Současná Toyota Corolla je už 12. generací a na pomyslném narozeninovém dortu by pro ni automobilka musela zapálit už 55 svíček. Za tu dobu si Corollu koupilo už 50 miliónů zákazníků po celém světě. Když byla Corolla v roce 1966 uvedena na trh, nacházelo se Japonsko uprostřed rychlého ekonomického růstu. V té době existovaly tři nové posvátné

Toyota Corolla slaví 55 let a 50 milionů zákazníků. Připomeneme si její historii Přečíst celý článek...

BMWClassicBlog_Heart_NazcaM12_IMG0076_2224x1482px

BMW Nazca M12 a Nazca C2 skončily pouze jako průkopnické koncepty

Legendární placaté BMW M1 mohlo mít nástupce. Návrhy italského designéra a jeho šikovného syna byly zhotovené na papíře, bohužel zůstaly pouze ve formě konceptu. Sběratelé a znalci si jich nicméně cení dodnes. V raných 90. letech se mnichovská automobilka spojila s významným ateliérem Italdesign Giugiaro, aby se společně zaměřily na supersportovní automobily. BMW chtělo zjistit,

BMW Nazca M12 a Nazca C2 skončily pouze jako průkopnické koncepty Přečíst celý článek...

Peugeot_203_kombi-Break

70 let kombíků u Peugeotu: Od rodinného modelu Peugeot 203 po nový Peugeot 308 SW

Peugeot představil před několika týdny další verzi karoserie modelu Peugeot 308. Jedná se o nový Peugeot 308 SW. Má výrazný design, elegantní profil a propracovanou záď. Je úsporný a supermoderní, aniž by slevil ze zásadních principů a očekávání zákazníků v segmentu kompaktních kombi. Dnešní vozy kombi jsou dávno nejsou strohé, jsou mnohem atraktivnější a výkonnější.

70 let kombíků u Peugeotu: Od rodinného modelu Peugeot 203 po nový Peugeot 308 SW Přečíst celý článek...

Skoda_Favorit-VR6- (3)

Na prodej je Škoda Favorit s šestiválcem. Prodejce za ni chce půl milionu

Do Škody Favorit jste si mohli vybrat jakýkoliv motor, pokud to byl atmosférický čtyřválec s objemem 1,3 litru. Ovšem na prodej je kus s 2,8litrovým šestiválcem, navíc vypadá na první pohled jako úplně obyčejný Favorit. Škoda Favorit bylo přelomové auto, protože po éře již přežitých škodovek s motorem vzadu a pohonem zadních kol, přišel tehdy

Na prodej je Škoda Favorit s šestiválcem. Prodejce za ni chce půl milionu Přečíst celý článek...

oldtimer-car-old-car-classic-cars

LADA byla založena před 55 lety, výroba však začala později

V roce 1966 byla založena dnešní automobilka AvtoVAZ, tedy LADA. Letos oslavuje 55. výročí od svého založení, ne však od výroby prvního modelu. Ten vyjel z linky až téměř o čtyři roky později. Automobilka AvtoVAZ byla v období Sovětského svazu zakládána s velkým cílem podobně jako všechny ostatní snahy. Nutno podotknout, že se jí nakonec

LADA byla založena před 55 lety, výroba však začala později Přečíst celý článek...

Přejít nahoru