LADA-2107
Foto: LADA

Asi je to nostalgie, vzpomínky na dětství nebo mládí, protože jinak si to nelze vysvětlit. V České republice stoupají ceny ojetých socialistických aut do dříve nepředstavitelných výšin. Inzerují se za víc peněz než výrazně lepší klasiky ze západu. Přesto se prodají…

Stará škodovka? Není problém koupit 110 R za milion, ale ani klasická eMka za čtvrt milionu. Do vysokých cen se ale dostávají i východní auta, například žigulíky. Pokud se podíváte do inzerce, ceny kolem 100 tisíc korun nejsou výjimečné.

Přečtěte si také:  Aukce veteránů láká na žigulík se 186 najetými kilometry, embéčko v původním stavu a další podobné veterány

Pražský prodejce ojetých vozidel inzeruje sedan LADA 2107, tedy to nejlepší a nejluxusnější, co tehdy sovětský výrobce nabízel. Podle popisu jde o auto, které bylo koupeno nové v Československu a až doteď ho měl jediný majitel. Auto má i původní SPZ. Popis dále udává, že je v perfektní kondici, což potvrzují i přiložené fotografie.

LADA byla založena před 55 lety, výroba však začala později

Pod přední kapotou má 1,5litrový čtyřválec s výkonem 52 kW/71 koní, který přes 5stupňovou manuální převodovku pohání zadní kola. Auto toho za svých 32 let (vyrobeno bylo v roce 1989) mnoho nenajelo. Prodejce udává nájezd pouhých 70 325 kilometrů.

Cena je stanovena na 140 tisíc korun. Inzerát i s fotkami naleznete zde.

Přidat komentář