BMW XM je to nejdražší a také nejvýkonnější, co (nejen) sportovní divize německé automobilky nabízí. Už v sériové verzi je tohle auto hodně odvážné, ale úprava od Mansory to posouvá na novou úroveň.
Sériové BMW XM je auto, které rozhodně nepřehlédnete, za což může jeho design. Ten ovšem v Mansory ještě okořenili. Přepracovali totiž celou přední část. Jinak a mnohem výrazněji je tvarovaný přední nárazník, ale také maska chladiče s vodorovnými lamelami, přičemž základem je karbon. Rozšířené jsou také blatníky a prahy, kde jsou opět karbonové nástavce. Mimochodem, karbon najdeme i na krytech vnějších zpětných zrcátek, klikách dveří či na střešním spojleru na zádi.
Pokud má sériové BMW XM odvážný zadek, pak to upravené to opět smazává. I tady je totiž nový karbonový nárazník s výrazným difuzorem a se čtveřicí koncovek výfuku šikmo nad sebou, podobně jako to má například CUPRA Formentor VZ5, přičemž u sériového BMW XM byla dvojice koncovek na každé straně takřka přímo nad sebou.
Na motoru ani ostatních částech techniky se nic neměnilo. Pokud by zákazníci chtěli auto posílit, budou muset navštívit jiného úpravce. Už teď má úpravu motoru v nabídce několik z nich.
XM bylo a je nadčasové krásné auto, ale trochu od jiného výrobce… Všichni vědí od jakeho! Nechápu že je možné ukradnout toto označení modelu, který něco znamenal ?!!! Toto je už v základu ubohost a tato úprava tu zrůdnost jenom podtrhuje. Je to akorát tak pro nějaké zakomplexované ubožáky…