Další úpravu už tak brutálního kombíku Audi RS6 Avant má na svědomí opět neměcká firma, Schmidt Revolution. Výkon osmiválcového motoru rodinného stěhováku se po jejich zásahu zvýšil o 145 koní.
Nejsilnější varianta kombi vyšší střední třídy už po výjezdu z továrny budí respekt a jakmile ji spatříte v zrcátku, hodně rychle se uklidíte. Jenže v případě téhle verze to funguje ještě lépe. Tuneři ze Schmidt Revolution obdařili RS6 novým válečným wrapem, který ještě více podporuje ostré křivky a na deflektory v nárazníku přínáší červenou barvu. Nová jsou také 21″ palcová kola, která obouvají pneumatiky Continental o rozměru 285/30 R21.
Jak ale správně tušíte, to hlavní se odehrálo pod kapotou. Dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu rovných čtyř litrů dostal pořádný doping. Pomocí výměny ECU dosahuje nově jednotka 4.0 TFSI maximálního výkonu 680 koní. Abyste se dostali na hodnotu atakující výkon Lamborghini Aventador, je potřeba ještě přikoupit kompletní nerezový výfuk, který přidá dalších 15 koní k dobru. 695 koní dokáže tohle dvou tunové kombi dostat na 100 km/h pod 3,8 s a nejvyšší maximální rychlost je 330 km/h.
Za exkluzivitu a rychlost se platí… První stupeň úpravy, tedy výměna řídící jednotky vás vyjde v přepočtu na zhruba 100 000 Kč. Což můžete považovat ještě za přijatelnou cenu. Jenže kompletní výměna výfukového potrubí už stojí 120 000 Kč a speciální wrap celých 55 000 Kč. A to už nejsou úplně zanedbatelné částky. Ještě bychom zapomněli, kompletní sada obutých disků kol vyjde na 110 000 Kč.