Nejluxusnější vůz automobilky Land Rover dostal pro následující modelový rok celou řadu novinek. Nenapadná aktualizace Range Roveru přinesla také nový a rovnou nejvyšší stupeň výbavy. Pojďme se podívat na jednotlivé novinky v nabídce.
Klasický model Range Roveru je nově k dispozici se zážehovým motorem, který známe z Jaguaru F-Type. Jedná se o šestiválec, kterému pomáhá dýchat kompresor. I díky tomu má maximální výkon 340 koní (250 kW) a maximální točivý moment 450 Nm. A přestože Range Rover není žádná muší váha, z 0 na 100 km/h se s tímto motorem dostane za příjemných 7,1 sekundy. Všechny modely Range Rover bez rozdílu motorizace budou disponovat funkcí Advanced Tow Assist. Ta je zde pro případě, že používáte přívěs. Pomůže vám jak s připojením, tak zejména s couváním.
V příplatkové výbavě se v roce 2017 objeví také inteligentní omezovač rychlosti. Ten nastaví nejvyšší rychlost v závislosti na dopravním značení. Ruku v ruce s tímto systém přibude na palubách Range Roveru upravený systém hlídání mrtvého úhlu. Když řidič nereaguje na zvukový ani světelný signál a začne přejíždět do pruhu, kde vůz detekuje jiné auto, vrátí ho jemnou korekcí volantu zpět. V interiéru pak noví zákazníci ocení duální 10″ dotykový displej infotainmentu, který disponuje možností na dálku ovládat klimatizaci či vyhřívaná a ventilovaná sedadla. A to ještě než do vozu usednete.
Nový vrchol nabídky tvoří výbava SVAutobiography, která se pyšní přídomkem Dynamic. A to znamená jednu věc. Můžete se těšit na výborný přeplňovaný benzínový osmiválec, který je přímo převzatý z ostrého modelu Sport SVR. To znamená 550 koní a 680 Nm točivého momentu. To i velkému Range Roveru stačí na akceleraci na 100 km/h za pouhých 5,4 sekundy. Model SVAutobiography má ve srovnání s klasickým modelem o 8 milimetrů nižší světlou výšku a nově naladěný podvozek. Třešničkou na dortu je systém Dynamic Response omezující náklony karoserie během zatáčení.