Ministerstvo dopravy odhalilo nedostatky při měření emisí automobilů a posuzování technického stavu vozidel při třech provedených kontrolách. Na základě toho kontrolující zastavil okamžitě činnost stanice měření emisí v Lipníku nad Bečvou, stanici v Plzni hrozí pokuty.
Neschválené zařízení ovlivňovalo měření emisí
Když před pár dny ministerstvo dopravy oznámilo plány týkající se kontrol emisí, ale i STK, vyvolalo to velkou debatu. Důvod byl prostý, plány zněly jako prázdná slova a řada lidí si myslela, že se ve výsledku nic moc nestane. Ukazuje se ale, že stane, přesněji řečeno už stalo. Státní odborný dozor totiž na základě analýzy dat z informačního systému technických prohlídek vytipoval podezřelá měření. Zaměřil se tedy na konkrétní případy stanic, u kterých bylo důvodné podezření z možných chyb a podvodů. A výsledky jsou hodně zajímavé.
Kontrolující technik při vstupu na stanici měření emisí v Lipníku nad Bečvou zjistil, že k měřícím přístrojům jsou připojena neschválená zařízení sloužící k ovlivnění výsledku měření emisí. Činnost SME byla na místě kontrolujícími okamžitě zastavena. Zjištěná pochybení kontrolních techniků a provozovatelů měřící stanice budou v rámci přestupkového řízení řešit příslušný krajský úřad (kontrolní technici) a příslušný obecní úřad obce s rozšířenou působností (provozovatel SME).
Technici nezjistili vážnou závadu otáček motoru a tažného zařízení
Jako stanice s největším počtem podezřelých měření emisí vyhodnotil státní odborný dozor stanici v Plzni. Konkrétně z 26 900 měření odhalila analýza dat z informačního systému technických prohlídek u této stanice 1 900 podezření.
Na základě těchto dat vyhodnotil dozor nedbalou činnost kontrolních techniků, kteří při měření konkrétních typů vozidel nezjistili vážnou závadu týkající se otáček motoru. Na příslušný úřad tak dozor pošle oznámení o přestupku kontrolních techniků.
Při další kontrole dodržování technologického postupu na kontrolní lince státní odborný dozor přišel na chybu technika, který neprovedl kontrolu zapojení/funkčnosti zásuvky tažného zařízení. Po upozornění kontrolujících technik provedl dodatečnou kontrolu a zjistil, že elektrické spojení tažného vozidla s přípojným je nefunkční. To by v provozu znamenalo nefunkčnost brzdových svítilen na připojeném vozidle. Vozidlo tak bylo i na základě dalších závad označeno jako nezpůsobilé k dalšímu provozu. Nedbalá činnost kontrolního technika, který nezjistil nebezpečnou závadu na zásuvce tažného zařízení bude formou oznámení o přestupku kontrolního technika odeslána na příslušný krajský úřad k projednání.
V Nemecku uz jezdí nemajetni na kolech, ods mafie to tady zavede. Jenze v Německu kontrolují elektrokola, takže uz i na rychla elektrokola doslo, hezky pomalu 25 kmh, jinak pokuta 3000 euro a trestny cin, manipulace atd. Co lide voli, tim.schazi, v US jezdi 32 kmh a svet se nezbori, v Rusku zrusili stk, emise, proc radeji neinvestovat do auta nez 3000 /2 roky stk mafii. Proc v Rusku je limit 20 kmh na max.rychlost, aby nebyla korupce a sikana, EU je pravy opak, vice sikany a vice mafie, ale te pro- unijni. Pane Kupka, podivejte se na Svedsko a udelejte STK po 14 měsících, to je nápad, kazdy rok -D. At se zadarmojedi naladuji. Jinak ta jejich osoba s fiktivnim vozem je vysmech, STK krmi mechanici, kteri se znaji a ti vzdy projdou a ne nějaká nastrcena osoba, proc to driv neslo. Proc driv neslo nikde poslat volavku, do podvodnych autoškol, podvodnych skoleni ridicu, podvodnych VŠ a univerzit, podvodnych doktoru/ lekaru, podvodnych lekaren a hlavne podvodné vlády a parlamentu, tam je treba nejvíce volavek..
-D
Chudáci co nebudou mít na opravu emisních ku.vítek za 10tisíce nebudou jezdit. :-) Ono v hodně případek vozidlo neprojde o 10tínku hodnoty.
Legislativní smršt je u nás tak velká a rychlá, že ani právníci a soudci ji nestačí obsáhnout a stohy případů u soudů rostou.Zákony o emisích a STK,osvědčení o způsobilosti řidiče pro seniory,spalování dřevní hmoty, a nyní Bartošům experiment nefungující SZ .A další.Rychle se vydá, aniž by se s rozumem probádalo, jak to zvládne občan a zdy je to v moci mnohých občanů to zvládnou po finanční stránce a zda bude dost řemeslníků na řešení nových požadavků na snížení všech emisí k zlepšní ozduší na svět Okamžitě se z seniorů udělali hlupáci co po 50 letech neumí jezdit, i když dotace na různé FVE a kotle,nová pirátská snaha didgitalizace, aniž je to připraveno. Viz nyní chaos na SÚ a paralyzování SP. Žádná příprava tak, aby úředníci hladce najeli na digitál.I když nutno říci i někteří úředníci by potřebovali nad sebou bič definitivy a trestů.Pozůstatek po bolševikoci a pokuta 10000, za urážku úředníka, je opravdu , řešní problémů občanů. To se musej víc snažit pane správce.Piovar je náš, zní bonmot v Hrabalově filmové adaptaci.Mnozí lidé nadávají na současnou vládu a i na každou, dnes při povodních na min. Rakušana.J tu nasnadě včas začali jednat a připravili občany na vodu. Ale ani Rakušan neporučí větru ,dešti. To uměli prý jen komouši. A mám dojem , že jen lhali.V Německu mají vozový park občané většinou mladý a koupit si nové auto je celkem snadné.Jelikož bez auta v Němcku je problém se vším od práce i přes zábavu. Ale je tu i možnost si vzít rozumnou půjčku na auto, kzerá nezruinuje rozpočet a i v otázce bydlení hypotéky.Banky tam vice myslí na klienty, a nešponují zisky.Vše se vrací do rozpočtu a ten pak nemá problém s veřejnými projekty.A o pracovitosti Němců , ale těch rodilých není pochyb.Bohužel Merklové ,, děti,, se jaksi nevyvedli.Syrští lékaři často operují na ulici bez dokonalé lékařské praxe a hygieny.Tak si myslím , že méně zákonů a radši málo a funkční, bez právníků zes Plzně a jasné, a také rychle vymahatelné jak soudy , tak i dám PČR na darebáky pravomoci a né na ně posílat GIPS. Ono stále platí na hrubý pytel hrubá záplata. A jsk říkají naši sousedé. Ordung muss sein.Pořádek musí být a pro všechny.
Bezte uz stim do pr…!!!