Fakt, že Rusko je země neomezených možností, asi netřeba dále rozvádět. Občas stačí zprostředkovaný pohled na jejich cesty a chování místních řidičů. Nicméně už také víme, že jejich mechanici se nezastaví téměř před ničím. Není tak problém doslova slepit dvě bourané Octavie a udělat jednu „dokonalou“. Tenhle husarský kousek však jde ještě o pořádný kus dál.

Porsche 911 oprava 1

V přiložené galerii můžete vidět celý proces této těžko uvěřitelné opravy. Tahle Carrera měla smůlu a připletla se do poměrně závažné nehody. Vzhledem ke koncepci modelu, který má motor uložen až za zadní nápravou, nebyly následky nehody nijak zásadní pro posádku. Mluvíme o fyzickém zdraví, to psychické celkem pochopitelně dostalo dost zásadní ránu. My máme „na krajíčku“ už jenom z těch fotografií. Přestože pojišťovna měla naprosto oprávněně jasno a vůz označila za „totálku„, banda ruských mechaniků měla na celou situaci zcela jiný názor. Přestože následky nehody vypadají poměrně děsivě, Porsche prý po nárazu startovalo a dokonce i jelo. I když mírně do strany 😀

Největším oříškem opravy bylo prý sehnat základní nosné prvky karoserie. Další překážkou bylo narovnání vozu. Je vám asi jasné, že při takových výkonech, jaké Porsche 911 nabízí, to není jen tak. I když jsou plné bazary Fábií, u kterých se milimetr sem a tam neřeší, v případě tohoto vozu to bude dost zásadní. Většina dílů na opravu byla dovezena z Německá a ve velké většině se také jedná o druhovýrobu. Takováhle akce se přeci musí vyplatit, ne? No a pak už stačilo pouhých osm měsíců práce a na světě máme krásné, určitě málo jeté a 100% Porsche 911. A nebojte, geometrii budete muset dělat jenom jednou za 14 dní…