Stejnojmenný předchůdce nového Peugeotu 308 má za sebou úspěšný produktový život, stejně jako generace, které mu předcházely. Celkově se totiž ve světě prodalo více než 7 milionů vozů s označením 308.
Právě odcházející generace nasbírala za 8 let na trhu 1 310 000 prodaných kusů. Kromě toho si připsala i další plusové body jako 42 mezinárodních ocenění včetně nejprestižnějšího titulu Car of the Year v roce 2014. Vzhledem k těmto úspěchům muselo být uvedení nového Peugeotu 308 velmi ambiciózní. Svědčí o tom i mezinárodní reklamní kampaň, multikanálový komunikační plán a dny otevřených dveří.
Nový Peugeot 308 zřetelně demonstruje posun značky Peugeot k luxusnějším kategoriím produktů. V silné konkurenci vyniká svým výrazným vzhledem, který je v rámci segmentu i předchozích generací zcela unikátní.
Nový Peugeot 308 je připomínkou 211. výročí značky Peugeot a 130 let výroby automobilů
Smyslný a elegantní design vozu nový Peugeot 308 se pevně opírá o DNA značky Peugeot. Ladnosti a rovnováhy bylo dosaženo zejména díky prodloužené přední kapotě, která vyvažuje a zjemňuje jeho proporce.
Nový Peugeot 308 nabízí vše potřebné k tomu, aby splnil velmi náročné požadavky zákazníků segmentu C. Při vývoji se vše zaměřilo na co nejlepší efektivitu pro dosažení snížení spotřeby a emisí CO₂. V nabídce jsou nové plug-in hybridní verze, kompletní soubor asistenčních systémů řízení, zcela nová technologická a estetická interpretace kabiny Peugeot i-Cockpit zasazená do příjemného a útulného prostředí. Všechny tyto přednosti jsou zdůrazněny v reklamní kampani k uvedení tohoto nového modelu na trh.
Ve 45vteřinovém reklamním spotu je zdůrazněn ikonický francouzský styl. Vedle modelu Peugeot 308 hrají hlavní roli emoce a příslib zážitků z jízdy. Ve Francii, jakožto první zemi, která nový Peugeot 308 uvádí na trh, měl reklamní spot televizní premiéru 10. října 2021.
Reklamní kampaň na nový Peugeot 308 přenáší diváka do říše snů. Vyzdvihuje pocity z jízdy ve voze Peugeot a jedinečný zážitek z řízení, který přináší Peugeot i-Cockpit. Zdůrazňuje také design vozu a nový symbol značky v masce chladiče – nové nadčasové logo ztělesňující francouzské know-how a životní styl.
Důležitým aspektem nového reklamního spotu je také hudební podklad, a to modernizovaná verze písně „Mon manège à moi“, kterou původně nazpívala světoznámá francouzská zpěvačka Edith Piaf. Francouzská hudba byla pro tento vůz zvolena cíleně, protože byl kompletně vytvořen ve Francii, od designu ve Vélizy až po výrobu v továrně v Mulhouse. Klip produkovala agentura OPEn a natočil ho režisér Jan Wentz.
Reklamu doprovází 360° kampaň zahrnující tisk, billboardy a kompletní digitální plán od videa po online plakáty. Kampaň bude k dispozici na všech nosičích (tisk, bannery, billboardy, sociální sítě, plakáty, veřejná doprava atd.).
Jako doplněk k tiskovým a digitálním komunikačním akcím se o víkendu 16. a 17. října uskuteční ve francouzských koncesích víkend otevřených dveří, kde budou zákazníci moci nový model otestovat.