Stejnojmenný předchůdce nového Peugeotu 308 má za sebou úspěšný produktový život, stejně jako generace, které mu předcházely. Celkově se totiž ve světě prodalo více než 7 milionů vozů s označením 308.

Právě odcházející generace nasbírala za 8 let na trhu 1 310 000 prodaných kusů. Kromě toho si připsala i další plusové body jako 42 mezinárodních ocenění včetně nejprestižnějšího titulu Car of the Year v roce 2014. Vzhledem k těmto úspěchům muselo být uvedení nového Peugeotu 308 velmi ambiciózní. Svědčí o tom i mezinárodní reklamní kampaň, multikanálový komunikační plán a dny otevřených dveří.

Přečtěte si také:  Nový Peugeot 308 SW se představuje. Design je opět nápaditý a nabídne bohatý vnitřní prostor

Nový Peugeot 308 zřetelně demonstruje posun značky Peugeot k luxusnějším kategoriím produktů. V silné konkurenci vyniká svým výrazným vzhledem, který je v rámci segmentu i předchozích generací zcela unikátní.

Nový Peugeot 308 je připomínkou 211. výročí značky Peugeot a 130 let výroby automobilů

Smyslný a elegantní design vozu nový Peugeot 308 se pevně opírá o DNA značky Peugeot. Ladnosti a rovnováhy bylo dosaženo zejména díky prodloužené přední kapotě, která vyvažuje a zjemňuje jeho proporce.

Nový Peugeot 308 nabízí vše potřebné k tomu, aby splnil velmi náročné požadavky zákazníků segmentu C. Při vývoji se vše zaměřilo na co nejlepší efektivitu pro dosažení snížení spotřeby a emisí CO₂. V nabídce jsou nové plug-in hybridní verze, kompletní soubor asistenčních systémů řízení, zcela nová technologická a estetická interpretace kabiny Peugeot i-Cockpit zasazená do příjemného a útulného prostředí. Všechny tyto přednosti jsou zdůrazněny v reklamní kampani k uvedení tohoto nového modelu na trh.

Přečtěte si také:  Nový Peugeot e-Expert Hydrogen je prvním vodíkovým Peugeotem. Na trh přijde ještě letos

Ve 45vteřinovém reklamním spotu je zdůrazněn ikonický francouzský styl. Vedle modelu Peugeot 308 hrají hlavní roli emoce a příslib zážitků z jízdy. Ve Francii, jakožto první zemi, která nový Peugeot 308 uvádí na trh, měl reklamní spot televizní premiéru 10. října 2021.

2022-PEUGEOT_308_SW-PHEV-10

Reklamní kampaň na nový Peugeot 308 přenáší diváka do říše snů. Vyzdvihuje pocity z jízdy ve voze Peugeot a jedinečný zážitek z řízení, který přináší Peugeot i-Cockpit. Zdůrazňuje také design vozu a nový symbol značky v masce chladiče – nové nadčasové logo ztělesňující francouzské know-how a životní styl.

Důležitým aspektem nového reklamního spotu je také hudební podklad, a to modernizovaná verze písně „Mon manège à moi“, kterou původně nazpívala světoznámá francouzská zpěvačka Edith Piaf. Francouzská hudba byla pro tento vůz zvolena cíleně, protože byl kompletně vytvořen ve Francii, od designu ve Vélizy až po výrobu v továrně v Mulhouse. Klip produkovala agentura OPEn a natočil ho režisér Jan Wentz.

2021-PEUGEOT_308-PHEV-4

Reklamu doprovází 360° kampaň zahrnující tisk, billboardy a kompletní digitální plán od videa po online plakáty. Kampaň bude k dispozici na všech nosičích (tisk, bannery, billboardy, sociální sítě, plakáty, veřejná doprava atd.).

Přečtěte si také:  Nové modely Peugeot 308 a 308 SW zavádějí nové technologie svícení

Jako doplněk k tiskovým a digitálním komunikačním akcím se o víkendu 16. a 17. října uskuteční ve francouzských koncesích víkend otevřených dveří, kde budou zákazníci moci nový model otestovat.

Přidat komentář