Nejnovější články

LogoStellantis_Site media

Akcionáři schválili projekt fúze mezi FCA a PSA. K úplnému dokončení má dojít 16. ledna 2021

4. ledna 2021 schválily valné hromady akcionářů Fiat Chrysler Automobiles NV („FCA“) a Peugeot SA („skupina PSA“) navrhovanou fúzi mezi FCA a skupinou PSA, jejímž výsledkem je vytvoření společnosti Stellantis N.V. („Stellantis“). O výsledku hlasování bylo rozhodnuto velkou většinou ve prospěch transakce (více než 99 % odevzdaných hlasů). Akcionáři FCA rovněž schválili dodatečná usnesení týkající […]

Akcionáři schválili projekt fúze mezi FCA a PSA. K úplnému dokončení má dojít 16. ledna 2021 Přečíst celý článek...

test-2020-hybridu-hyundai_tucson-16_t-gdi-HEV- (9)

Test hybridu Hyundai Tucson 1,6 T-GDI HEV 4×4 (2021)

Nápaditost je motorem inovace. Jihokorejské automobilky si tohle motto vzaly za své a svou snahu vymýšlet nové věci rok od roku stupňují. Nechtějí ustrnout a na autech se to plně projevuje. Vezměte si třeba nový Tucson: originálnější a modernější auto Hyundai nemá. Designový kumšt Srovnejte si první generaci Tucsonu s novým, už čtvrtým vydáním. Dělí je

Test hybridu Hyundai Tucson 1,6 T-GDI HEV 4×4 (2021) Přečíst celý článek...

dakar_2021-po2etape-ourednicek-kripal

Rallye Dakar 2021: Posádka Ouředníček-Křípal přišla ve druhé etapě o zadek a měnila poloosu

Druhá etapa Rallye Dakar v Saudské Arábii nabídla první pořádné duny. Tomáš s Davidem v nich obstáli na výbornou, přibrzdil je ale malý problém s nakopnutým zadkem na dunkách. Větší časovou ztrátu ale znamenaly oprava prasklé poloosy a zhasínání motoru. Etapa do Wadi Ad-Dawasiru byla první, při které startovní pole vyjíždělo do měřeného úseku v

Rallye Dakar 2021: Posádka Ouředníček-Křípal přišla ve druhé etapě o zadek a měnila poloosu Přečíst celý článek...

dakar_2021-po2etape-martin_prokop

Rallye Dakar 2021: Druhá etapa Prokopovi nesedla, propadl se ze třetí až na třináctou pozici

Dakar 2021 pokračoval v pondělí svou druhou etapou, ve které závodníci zdolávali 457 kilometrů dlouhý měřený úsek, tedy o celých 180 kilometrů více než v etapě první. S rychlými úseky, nástrahami dun i náročnou navigací se musela vypořádat i do té doby třetí nejlepší posádka celkového pořadí – Martin Prokop s Viktorem Chytkou v barvách

Rallye Dakar 2021: Druhá etapa Prokopovi nesedla, propadl se ze třetí až na třináctou pozici Přečíst celý článek...

dakar_2021-po2etape-ales_loprais

Rallye Dakar 2021: Lopraisovu Pragu přibrzdil ve druhé etapě defekt

Posádka Aleše Lopraise i Praga V4 DKR v barvách Instaforex Loprais Praga Teamu prokázaly v prvních dunách svou formu. O lepší umístění je ve druhé etapě Rally Dakar 2021 připravil pouze defekt pneumatiky. Druhá etapa z Biši do Vadí ad-Davásiru si co do náročnosti nezadala s předchozím dnem. Charakter se však podstatně změnil. Téměř celá

Rallye Dakar 2021: Lopraisovu Pragu přibrzdil ve druhé etapě defekt Přečíst celý článek...

dakar_2021-po2etape-buggyra- (1)

Rallye Dakar 2021: Šoltys ve druhé etapě tahal Kamaz, Macháček jel bez brzd

Téměř pět set kilometrů dlouhá etapa dala jezdcům týmu Buggyra Racing řádně zabrat. Pro nejlepší výsledek si dojel Martin Šoltys, který mezi kamiony skončil sedmý, což se rovnalo posunu o příčku výše. Stalo se tak i přes fakt, že na začátku etapy musel z duny tahat konkurenční Kamaz. Martin Šoltys postupně zrychluje a dnes se

Rallye Dakar 2021: Šoltys ve druhé etapě tahal Kamaz, Macháček jel bez brzd Přečíst celý článek...

test-2020-hyndai_kona_electric- (13)

Hyundai svolá do servisů tisíce elektromobilů a hybridů. Mohou mít problém s brzdami

Nedávno jsme na facebooku narazil na debatu, která se týkala svolávacích akci. Překvapilo nás, kolik lidí si myslí, že svolávací akce nějaké automobilky ukazuje na nedostatečnou kvalitu značky a jejích produktů. Jenomže to je trochu jinak. Svolávacími akcemi se automobilky vždy stavějí k možnému problému čelem a snaží se jej vyřešit ještě předtím, než napáchá

Hyundai svolá do servisů tisíce elektromobilů a hybridů. Mohou mít problém s brzdami Přečíst celý článek...

Rallye Dakar 2021: Závod jede i stará škodovka. Podívejte se, jak vypadá jízda po trati z kabiny

Letošní dálková soutěž Rallye Dakar už odstartovala, ale oproti jiným ročníkům přinesla jednu novinkou. Tou je třída Dakar Classic, v níž jedou historické závodní modely. Jedním z nich je i Škoda 130 LR, jejíž posádku tvoří bývalí dakarští motorkáři Ondřej Klymčiw a Petr Vlček. Třída Dakar Classic doplňuje standardní závodní klání a umožňuje v závodě

Rallye Dakar 2021: Závod jede i stará škodovka. Podívejte se, jak vypadá jízda po trati z kabiny Přečíst celý článek...

dakar_2021-po2etape-martin_macik- (1)

Rallye Dakar 2021: Martin Macík ve vibrujícím Karlovi po 2. etapě znovu v TOP 5

Tým Big Shock! Racing vybojoval ve 2. náročné etapě Dakaru výborné 5. místo a celkově si drží 4. pozici. Ani tentokrát nebyla o zážitky nouze. Posádka žlutého kamionu ve složení Macík, Tomášek a Švanda ujela 457 závodních kilometrů ve vibrujícím kamionu. Jejich Karel, jak je vůz pojmenovaný, jel výborně. Přesto závodníky celou etapu znervózňovalo neidentifikovatelné

Rallye Dakar 2021: Martin Macík ve vibrujícím Karlovi po 2. etapě znovu v TOP 5 Přečíst celý článek...

Mercedes-Benz-Renntech-SL74-tuning-prodej- (1)

Mercedes-Benz RENNtech SL74 je nejbrutálnější žehlička. Už před 25 lety měla 600 koní a 800 Nm

„Žehlička“ se přezdívalo legendárnímu roadsteru Mercedes-Benz SL R129, byl (a stále) nízký a široký. Existovaly ale i verze, které byly také pekelně rychlé, třeba jako Mercedes-Benz RENNtech SL74, který je aktuálně na prodej. „Žehličku“ vyráběl Mercedes-Benz mezi lety 1989 až 2001 a poháněly ji šestiválcové až dvanáctiválcové atmosférické motory. A právě vrcholný dvanáctiválec s označením

Mercedes-Benz RENNtech SL74 je nejbrutálnější žehlička. Už před 25 lety měla 600 koní a 800 Nm Přečíst celý článek...

hyundai_i30_n-prior_design-tuning- (1)

Prior Design představil Hyundai i30 N s širokým bodykitem. Vypadá skoro jako závoďák

Hyundai i30 N už všichni dobře známe. Příliš jej ale „neznají“ velcí úpravci, ovšem Prior Design auto zaregistrovali a představili hodně zajímavý rozšiřující bodykit. A vypadá to vážně parádně. Pětidveřový hatchback Hyundai i30 N, který úpravce představuje, je ještě verze před modernizací, a je v typické modré barvě, kterou používá automobilka i na oficiálních fotografiích.

Prior Design představil Hyundai i30 N s širokým bodykitem. Vypadá skoro jako závoďák Přečíst celý článek...

Přejít nahoru