Nejnovější články

youngtimer-peugeot_205-jizda_bez_SPZ_RZ

Auto bez registračních značek nesmí do provozu. Za jízdu s ním hrozí ztráta řidičáku a to i pokud značky cestou upadly

Registrační značky k autům neodmyslitelně patří takřka odjakživa, ale vzhledem k tomu, že jde jen o plechovou tabulku umístěnou na nárazníku nebo na víku kufru, může se snadno stát, že z auta upadne. Stejně tak si vaše registrační značky může vyhlédnout zloděj. Jak postupovat, když po příchodu k autu zjistíte, že mu chybí jednu nebo […]

Auto bez registračních značek nesmí do provozu. Za jízdu s ním hrozí ztráta řidičáku a to i pokud značky cestou upadly Přečíst celý článek...

Hyundai_i20_N-zavod-24_hodin_Nurburgring-2021

Nový Hyundai i20 N debutoval v letošním 24h závodě na Nürburgringu

Nový Hyundai i20 N se zúčastnil letošního 24hodinového závodu na Nürburgringu, který se konal ve dnech 3. až 6. června 2021, a stal se tak po modelech i30 N, i30 Fastback N a Veloster N čtvrtým zástupcem produktové řady Hyundai N, který absolvoval nejnáročnější vytrvalostní test v automobilovém světě. Kromě vozů i20 N se na start závodu

Nový Hyundai i20 N debutoval v letošním 24h závodě na Nürburgringu Přečíst celý článek...

Test-2021-Audi_RS6_Avant- (20)

Audi představí poslední auto se spalovacím motorem v roce 2026. Pak už tu bude jen elektřina

Audi se pomalu mění na čistě elektrickou značku. V poslední době představila spoustu čistě elektrických modelů a to bude pokračovat. Podle slov šéfa značky Markuse Duesmanna pro německý Sueddeutsche Zeitung, poslední modely se spalovacími motory budou představeny už v roce 2026. Poslední motory s vnitřním spalovaním (tedy benzinové a naftové) tak Audi plánuje představit za

Audi představí poslední auto se spalovacím motorem v roce 2026. Pak už tu bude jen elektřina Přečíst celý článek...

2021-Mercedes_AMG_GT_4dverove_kupe-facelift- (1)

Mercedes-AMG GT 4dveřové kupé má po modernizaci. Podle automobilky je teď ještě „lifestylovější“

Mercedes-AMG GT 4dveřové kupé je nyní ještě individuálnější, a upevňuje tak své postavení dokonalého automobilu pro mimořádně náročné, sportovně založené řidiče. Rozmanitost charakterů ještě víc umocňuje jeho nejnovější exkluzivní edice. Zákazníci mají navíc k dispozici bohatší výběr kol, čalounění sedadel, ozdobných prvků a barev karoserie. Nově optimalizovaný podvozek nabízí ještě širší rozsah mezi sportovním a

Mercedes-AMG GT 4dveřové kupé má po modernizaci. Podle automobilky je teď ještě „lifestylovější“ Přečíst celý článek...

Sabine Schmitz

Sabine Schmitz už má na okruhu Nürburgring svoji zatáčku

Nedávno zesnulá závodnice Sabine Schmitz, jejíž život byl neodmyslitelně spojen i se závodním okruhem Nürburgring, dostává na této legendární závodní dráze svůj vlastní koutek. Jedna ze zatáček totiž ponese její jméno: „Sabine-Schmitz-Kurve“. Sabine Schmitz se narodila v Adenau, vesnicí, kterou závodní okruh také prochází. Za více než 30 let na něm najezdila více než 33

Sabine Schmitz už má na okruhu Nürburgring svoji zatáčku Přečíst celý článek...

CUPRA-Formentor-VZ5_sedadla

Pětiválcový CUPRA Formentor VZ5 nabídne exkluzivní skořepinová sedadla

„CUPRA Formentor VZ5 s nejvyšším výkonem 390 koní je vozem, který musíte při řízení cítit.“ Na nastavení tohoto exkluzivního modelu, jehož bude vyrobeno pouhých 7000 kusů, se významně podílel Jordi Gené, vývojový jezdec značky CUPRA. Vůz, zrozený na závodním okruhu a schopný přenášet řidiči každý záchvěv, ohromí nesmírnou pozorností věnovanou každému detailu. Dokonce i jeho

Pětiválcový CUPRA Formentor VZ5 nabídne exkluzivní skořepinová sedadla Přečíst celý článek...

1960-skoda_octavia_combi-veteran-moderni_foto

První Škoda Octavia Combi nabízela už před 60 lety bezedný kufr i lůžkovou úpravu

Model Octavia je aktuální bestseller značky Škoda. Varianta Combi navazuje na předchůdkyni, jejíž výroba odstartovala před 60 lety, v létě 1961. První Octavia Combi kromě dalších výhod nabízela i možnost pohodlného přespání. Vůz Škoda Octavia Combi se veřejnosti představil 11. září 1960 na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně. Až do dubna 1961 však probíhaly provozní zkoušky, homologace

První Škoda Octavia Combi nabízela už před 60 lety bezedný kufr i lůžkovou úpravu Přečíst celý článek...

tesla model s plaid - volant

Hranatý volant Tesly natočen v provozu. Vypadá to jako ještě větší nesmysl, než se původně zdálo

Volanty v autech jsou více méně už dlouhé desítky let kulaté. Má to svůj důvod, kterým je především ovladatelnost a jistota úchopu při zatáčení. Ovšem Tesla se rozhodla to změnit a inspiraci pro svůj volant našla ve světě F1, kde prim hrají volanty hranaté. Tam to má svůj důvod, piloti neotáčejí volantem kolem své osy,

Hranatý volant Tesly natočen v provozu. Vypadá to jako ještě větší nesmysl, než se původně zdálo Přečíst celý článek...

Další rekord na Nürburgringu. Zajelo jej Porsche s SUV, které se ještě ani neprodává

Nejnovější rekordní čas značky Porsche, který zajel její tovární testovací pilot Lars Kern, ukazuje, že tvrzení říkající, že jsou vozy typu SUV nudná, k ničemu a špatně ovladatelná, jsou jen prázdné řeči. Některá SUV se totiž svými schopnostmi přibližují k supersportům, někdy je dokonce překonávají. A to je přesně případ nového Porsche Cayenne. Lars Kern dostal do

Další rekord na Nürburgringu. Zajelo jej Porsche s SUV, které se ještě ani neprodává Přečíst celý článek...

Test Dacia Sandero TCe 100 LPG (2021)

Test Dacia Sandero TCe 100 LPG (2021)

Dacia je jednou z mála automobilek, která nabízí jiné alternativní pohony než drtivá většina jiných automobilových značek. I když už svůj elektromobil také představila, jinak elektrifikované modely v nabídce nemá. Nabízí ale pohon na LPG, který jsme vyzkoušeli v modelu Sandero. Benzín i LPG a dojezd přes 1000 km U automobily Dacia si můžete vybrat

Test Dacia Sandero TCe 100 LPG (2021) Přečíst celý článek...

BMW_i_Hydrogen_NEXT-BMW_X5-vodik- (1)

BMW X5 s pohonem na vodíkové palivové články už se testuje v provozu. Výroba začne v roce 2022

BMW Group začíná na evropských silnicích v běžném provozu testovat téměř standardní vozidla s pohonem na vodíkové palivové články. Prototypy BMW i Hydrogen NEXT budou zjišťovat, jak efektivně v reálných podmínkách spolupracuje pohonné ústrojí bez lokálně produkovaných emisí CO2, podvozek navržený přímo pro daný vůz a elektronické systémy vozidla. BMW i Hydrogen NEXT je čistě elektrické vozidlo, které

BMW X5 s pohonem na vodíkové palivové články už se testuje v provozu. Výroba začne v roce 2022 Přečíst celý článek...

Přejít nahoru