Motorsport

Subaru Impreza WRC: rallyovÃœ speciál Colina McRae je na prodej – foto

BazarovÃœ svět je poslední dobou extrémně Å¡tědrÃœ na auta velkÃœch jezdců. Namátkou, pamatujete na krásnÃœ Ford Focus WRC, kterÃœ řídil Carlos Sainz? Teď se na prodej objevila podobně krásné Subaru Impreza WRC, které nepilotoval nikdo jinÃœ neÅŸ legenda jménem Colin McRae. Pokud jste dostatečně velkÃœmi fandy do rally, máme pro vás dobrou zprávu. Tenhle poctivÃœ […]

Subaru Impreza WRC: rallyovÃœ speciál Colina McRae je na prodej – foto Přečíst celÃœ článek...

Ford Mustang RTR a Vaughn Gittin Jr. za volantem, to je pekelná kombinace – video

Fakt, ÅŸe Vaughn Gittin mladší není za volantem drifterskÃœch speciálů şádnÃœm nováčkem, uÅŸ nějakou dobu víme. V úşasném videu s názvem BattleDrift ukázal, ÅŸe váşně umí. JenÅŸe to uÅŸ je historie a jeho drifterskÃœch Mustang dostal pro letoÅ¡ní rok neskutečnÃœ update. Jestli se této dvojici stále daří, na to si můşete udělat obrázek díky následujícímu videu.

Ford Mustang RTR a Vaughn Gittin Jr. za volantem, to je pekelná kombinace – video Přečíst celÃœ článek...

Ken Block se chlubí Fordem Focus RX o vÃœkonu 600 koní – foto + video

Před nějakou dobou jsme vám ukázali první počítačové návrhy nové hračky Kena Blocka. Ford potvrdil novÃœ speciál pro mistrovství světa v rallycrossu, kterÃœ má nahradit dříve pouşívané Fiesty. Letos se na soutěşních tratích budete setkávat se speciálem RX, kterÃœ je postaven na základech nového Focusu RS. A hlavní hvězdou za volantem nebude nikdo jinÃœ neÅŸ známÃœ

Ken Block se chlubí Fordem Focus RX o vÃœkonu 600 koní – foto + video Přečíst celÃœ článek...

Důkaz o extrémní bezpečnosti závodních aut – video

Určitě si pamatujete děsivou nehodu, která se nedávno stala Fernandu Alonsovi při letoÅ¡ní Velké ceně Austrálie. AÅ¥ se zeptáte kohokoliv, nikdo nechápe, jak je moÅŸné, ÅŸe ze zbytku svého nabouraného monopostu vylezl sám. A navíc víceméně bez zranění. Pokud by náhodou někdo nevěděl, o čem mluvíme, přikládáme video s celÃœm děsivÃœm záznamem. Je jasné, ÅŸe

Důkaz o extrémní bezpečnosti závodních aut – video Přečíst celÃœ článek...

Subaru WRX STI: Mark Higgins a novÜ stroj pro Isle of Man TT 2016 + video

Legendární traÅ¥ Isle of Man TT asi znáte především jako motocyklové klání, kterého se mohou účastnit pouze jezdci s parciální lobotomií a nebo jedinci, u kterÃœch se vůbec nevyvinul pud sebezáchovy. KaÅŸdopádně velmi zajímavá je také pro automobily. LoňskÃœ rok se podařilo Marku Higginsovi zajet novÃœ rekord. Letos se o to samé pokusí s úplně

Subaru WRX STI: Mark Higgins a novÃœ stroj pro Isle of Man TT 2016 + video Přečíst celÃœ článek...

Petr Fulín vstoupil s novÃœm SEATem Leon Cup Racer do nové sezony vítězně

Petr Fulín, dvojnásobnÃœ Å¡ampion v evropském poháru cestovních vozů FIA ETCC (European Touring Car Cup) a dvojnásobnÃœ vítěz Zlatého volantu, navázal v úvodním podniku sezony ETCC 2016 na dvojité vítězství z loňského finále a triumfální úspěch zopakoval na francouzském okruhu Paula Ricarda v Le Castellet. Dvojité vítězství je o to pozoruhodnější, ÅŸe Petr Fulín nastoupil do závodu se zcela

Petr Fulín vstoupil s novÃœm SEATem Leon Cup Racer do nové sezony vítězně Přečíst celÃœ článek...

Vojtěch Štajf přesedá ze Subaru do Škody Fabia R5 + video

KdyÅŸ na podzim roku 1986 zavítal tehdy dvanáctiletÃœ Vojtěch Å tajf na Rallye Sigma Olomouc a svezl se na zadním sedadle tréninkové Å kody 105L po trati rychlostní zkouÅ¡ky, seděl za jejím volantem závodník Jan Klokočka. Tento silnÃœ záşitek způsobil, ÅŸe se jiÅŸ tehdy Å tajf rozhodl, ÅŸe bude jezdcem rallye. SoučasnÃœ vicemistr Evropy ERC-2, mezinárodní mistr ČR

Vojtěch Å tajf přesedá ze Subaru do Å kody Fabia R5 + video Přečíst celÃœ článek...

SEAT Leon STCC – tak ho neznáte: 420 koní a pohon zadních kol – foto + video

SEAT Leon, kterÃœ vám představujeme, je závodním speciálem pro seriál Scandinavian Touring Car Championship (STCC). V rámci jeho regulí a pravidel se tak jedná o úplně jinÃœ Leon, neÅŸ si můşete koupit, a dokonce i o dost jinÃœ, neÅŸ se kterÃœm můşete závodit. A je to váşně pecka! Důkladně přepracovanÜ SEAT Leon vznikl ze spolupráce Å¡védské pobočky této

SEAT Leon STCC – tak ho neznáte: 420 koní a pohon zadních kol – foto + video Přečíst celÃœ článek...

VrÅ¡eckÃœ s jeÅŸkem v hlavě stříbrnÃœ, KolomÃœ prověřil techniku

PremiérovÃœ start Davida VrÅ¡eckého v cross-country rally dopadl na vÃœbornou, kdyÅŸ obsadil v cíli Baja Drawsko druhé místo a aÅŸ do posledních kilometrů bojoval s Tatrou Phoenix o vítězství. Martin KolomÃœ nasadil a v úvodu s přehledem diktoval tempo s náskokem přes pět minut na druhého Davida, cíl vÅ¡ak nakonec nespatřil. JiÅŸ páteční prolog ukázal,

VrÅ¡eckÃœ s jeÅŸkem v hlavě stříbrnÃœ, KolomÃœ prověřil techniku Přečíst celÃœ článek...

Volvo V60 Polestar jako novÜ safety car pro WTCC

Automobilka Volvo měla v dobách své největší slávy velmi silnou pozici v Å¡ampionátu cestovních vozů. Letos se do WTCC vrací a nejenom na startovní roÅ¡t. Jeden kousek, a to konkrétně Volvo V60 od Polestar, se objeví jako doprovodnÃœ vůz, safety car. Oproti sériové verzi zaznamenal safety car několik vizuálních změn. VÅ¡imnout si můşete bezpečnostního rámu v

Volvo V60 Polestar jako novÃœ safety car pro WTCC Přečíst celÃœ článek...

Acura NSX GT3: do závodů bez elektromotorů a čtyřkolky

Honda představila závodní verzi supersportu NSX, která byla postavena na základech a regulích třídy FIA GT3. Na prvních závodech se s ní můşeme potkat v sezóně roku 2017. Pokud se vám to zdá brzy, máte pravdu. Honda NSX je patrně první vůz, kterÃœ se dostane na asfalt závodních okruhů dřív neÅŸ na běşné silnice a

Acura NSX GT3: do závodů bez elektromotorů a čtyřkolky Přečíst celÃœ článek...

McLaren 570S GT4: novÜ okruhovÜ zabiják

Britská automobilka z Wokingu rozšíří svou Sport Series o zcela novÃœ závodní model s označením 570S GT4. Model 570S GT4, kterÃœ je vÃœsledkem spolupráce divize McLaren GT se společností CRS GT Limited, specialistou na závody GT. A jiÅŸ z označení vozu je samozřejmě jasné, ÅŸe se bude jednat o zástupce třídy GT4. Poprvé se s touto novinkou

McLaren 570S GT4: novÃœ okruhovÃœ zabiják Přečíst celÃœ článek...

Přejít nahoru