Zásadně modernizovaný Opel Insignia se chystá na start – na českém trhu se vlajková loď německé automobilky Opel objeví už na přelomu května a června. V nabídce budou všechny tři známé karosářské verze, tedy atraktivní limuzína Insignia Grand Sport, připomínající kupé, elegantní a praktické kombi Insignia Sports Tourer a od prvního pohledu sportovně laděná Insignia GSi.
„Nová Insignia vypadá skvěle a díky novým motorům je i mimořádně hospodárná,“ říká Xavier Duchemin, odpovědný za marketing, prodej a poprodejní služby automobilky Opel. „Naše vlajková loď přináší řadu skutečně špičkových technologií, jako např. adaptivní světla IntelliLux LED Pixel Light nebo pohon všech kol s vektorováním točivého momentu.“
Nad základním stupněm výbavy Insignia Edition stojí verze Elegance, GS Line a Ultimate, sportovním nádechem zaujme řada GS Line Plus. Vyznavači dynamické jízdy budou nadšeni z Insignie GSi, která je poháněna dvoulitrovým přeplňovaným zážehovým motorem 2.0 Turbo o výkonu 169 kW/230 koní. Silný motor je propojený s devítistupňovou automatickou převodovkou. Isnignia GSi je vybavena elektro-hydraulickým posilovačem brzd, mechatronickým podvozkem FlexRide či pohonem všech kol Twinster s vektorováním točivého momentu. Zákazníky okamžitě zaujmou také nové adaptivní světlomety IntelliLux LED Pixel Light – každý světlomety obsahuje 84 LED segmentů, dohromady tedy 168 LED segmentů! Tyto světlomety staví novou Insignii a Opel na samý vrchol nabídky střední třídy mezi objemovými značkami.
Vyspělé asistenční systémy a špičkový infotainment
Nový Opel Insignia nabízí širokou škálu asistenčních systémů a vyspělý infotainment. Nová zadní digitální kamera vylepšuje výhled dozadu za vůz. Bezpečnost při vycouvávání z parkovacího místa zvyšuje funkce varování před vozidly přijíždějícími z boku. Insignii nechybí ani systém varování před čelní kolizí s nouzovým brzděním, zařízení bránící nechtěnému vyjetí z jízdního pruhu, varování před vozidly v mrtvém úhlu, adaptivní tempomat s nouzovým brzděním, čtení dopravních značek, vyspělý parkovací asistent nebo head-up displej.
Palubní infotaiment je kompatibilní s Apple CarPlay i Android Auto. V nabídce jsou přístroje Multimedia Radio, Multimedia Navi a Multimedia Navi Pro. Nejvyšší verze poskytuje řadu služeb, postavených na on-line navigaci, jako např. „Trip & Drive Management“ nebo „LIVE Navigation“, díky čemuž má řidič vždy včas ty nejaktuálnější dopravní informace v reálném čase a může se snadno vyhnout zdržením a překážkám na trase. Kompatibilní smartfony lze dobíjet bezdrátově. Palubní systém e-Call dokáže samočinně odeslat informaci o tom, že došlo k aktivaci airbagů nebo předpínačů bezpečnostních pásů. Řidič si samozřejmě může přivolat pomoc v nouzi kdykoli – stačí jen zmáčknout červené tlačítko.

Špičkové motory poskytují maximální radost z jízdy
Všechny tří a čtyřválcové motory patří do rodiny agregátů nové generace. Co do výkonu bude po uvedení nové Insignie na trh základem tříválcový turbodiesel 1.5 CDTI o výkonu 90 kW/122 koní. Motor 1.5 CDTI je asi o 50 kg lehčí než jeho podobně výkonný předchůdce. Zanedlouho po náběhu modernizovaných Insignií se v nabídce objeví ještě další zážehový motor.
Druhým trubodieselem pod kapotou nové Insignie bude čtyřválec 2.0 CDTI o výkonu 127 kW/174 koní.
Na vrcholu nabídky potom stojí dvoulitrové přeplňované zážehové čtyřválce 2.0 Turbo o výkonech 147 kW/200 koní, resp. 169 kW/230 koní (Insignia GSi). Tyto dvoulitry jsou prvními motory automobilky Opel vybavené systémem vypínání válců: Pokud řidič nepotřebuje vysoký výkon, deaktivuje variabilní ovládání vačkového hřídele dva válce, což snižuje spotřebu paliva.
Pohonné jednotky nové Insignie mají v porovnání s předchozí generací spotřebu (NEDC) nižší až o 18 procent.
Spotřebu paliva snižují i nové převodovky s nízkým vnitřním třením. Zájemci o novou Insignii budou moci volit šestistupňovou manuální převodovku, osmi nebo devítistupňový automat a v nabídce se časem objeví i velmi hospodárná bezestupňová převodovka.

| 
 Grand Sport  | 
 2.0 Turbo  | 
 GSi 2.0 Turbo  | 
 1.5 CDTI  | 
 2.0 CDTI  | 
|
| 
 Výkon kW/koní @ ot/min  | 
 147/200 @ 4250-6000  | 
 169/230 @ 5000  | 
 90/122 @ 3250  | 
 128/174 @ 3500  | 
|
| 
 Točivý moment Nm @ ot/min  | 
 350 @ 1500-4000  | 
 350 @ 1500-4000  | 
 300 @ 1750-2500  | 
 380 @ 1500-2750  | 
|
| 
 Emisní norma  | 
 Euro 6d  | 
 Euro 6d  | 
 Euro 6d  | 
 Euro 6d  | 
|
| 
 Převodovka  | 
 AT9  | 
 AT9  | 
 MT6  | 
 MT6 + AT8  | 
|
| 
 Předběžná spotřeba paliva l/100 km dle NEDC  | 
|||||
| 
 Město Mimo město Kombinace CO2 g/km  | 
 8,7 5,1-4,8 6,4-6,2 149-144  | 
 8,9 5,8 6,9 161  | 
 4,8-4,6 3,5-3,3 4,0-3,8 105-100  | 
 5,9-5,6 4,0-3,5 4,7-4,3 123-113  | 
|
| 
 Sports Tourer  | 
 2.0 Turbo  | 
 GSi 2.0 Turbo  | 
 1.5 CDTI  | 
 2.0 CDTI  | 
| 
 Výkon kW/koní @ ot/min  | 
 147/200 @ 4500  | 
 169/230 @ 5000  | 
 90/122 @ 3250  | 
 128/174 @ 3500  | 
| 
 Točivý moment Nm @ ot/min  | 
 350 @ 1500-4000  | 
 350 @ 1000-4000  | 
 300 @ 1750-2500  | 
 380 @ 1500-2750  | 
| 
 Emisní norma  | 
 Euro 6d  | 
 Euro 6d  | 
 Euro 6d  | 
 Euro 6d  | 
| 
 Převodovka  | 
 AT9  | 
 AT9  | 
 MT6  | 
 MT6 + AT8  | 
| 
 Předběžná spotřeba paliva l/100 km dle NEDC  | 
||||
| 
 Město Mimo město Kombinace CO2 g/km  | 
 8,7 5,2-4,9 6,5-6,3 151-146  | 
 8,9 5,9 7,0 163  | 
 4,9-4,8 3,7-3,5 4,2-4,0 111-105  | 
 6,3-5,7 4,3-3,6 5,1-4,4 133-115  | 

💸 Ceny pojištění rostou!
Zajistěte si nejlevnější autopojištění, než zase zdraží.
📊 Porovnat a ušetřitZabere to jen 2 minuty • Výsledek hned




