Způsobilo to rozruch, když Mercedes-AMG v minulém týdnu představil novou generaci C 63 AMG splug-in hybrindním pohonem se čtyřválcem. U Audi se ovšem takový scénář prý nechystá, modely RS čtyřválec dostat nemají, plug-in hybridní pomocí se ale nevyhnou.
Ačkoliv má nová generace AMG C 63 skoro až brutální hodnoty výkonu (celkem: 500 kW/680 koní a 1 020 Nm, spalovací čtyřválcový dvoulitr: 350 kW/476 koní a 545 Nm), mnozí ji nemohou odpustit to doslovné poloviční zmenšení motoru. Z původního čtyřlitrového osmiválce je teď dvoulitrový čtyřválec. Z Audi ale uklidňují, že to se u nich nestane. „Samozřejmě, že naše auta elektrifikujeme. Ale čtyřválce nebudou,“ řekl v rozhovoru pro magazín CNet.com ve Španělsku Constantin Dressler, šéf produktového marketingu v Audi Sport, které má vývoj modelů Audi RS na starosti. Žádné další podrobnosti ale nesdělil.
V současnosti Audi používá pro modely RS motory s pěti válci (RS 3, RS Q3, TT RS), šesti válci (RS 4 Avant, RS 5 Coupé a RS 5 Sportback) a s 8 válci (RS 6 Avant, RS 7 Sportback a RS Q8). Ve vývoji je RS Q5, která by právě mohla jako vůbec první model Audi RS dostat elektrifikované pohonné ústrojí. Čtyřválec to tedy nebude, očekávat bychom tak s největší pravděpodobností mohli plug-in hybridní šestiválec.