Audi RS Q8 je to nejvíc, co v případě Audi Q8 můžete mít. A podle toho eReSo automobilka řádně okořenila i na pohled. Je ostré, leč nijak vulgárně. Na paškál si ho ale vzal i zpravidla extravagantní německý úpravce Mansory. Výsledek je ale tentokrát vcelku decentní.
Karoserie dostala několik vylepšení. V přední části je to třeba nový karbonový spojler pod nárazníkem, ze stejného materiálu je i část nárazníku kolem velké masky chladiče se začerněným logem. Vyměněna byla také sériová kapota motoru, místo ní je tu díl z karbonu s dvěma velkými otvory pro odvod vzduchu. Černý lak karoserie a zalakovaný karbon doplňují červené detaily.
Na zádi úpravce přidal nový spojler na vrch pátých dveří, ale i pod jejich sklo. Mansory vyměnil zadní nárazník, do něhož nainstaloval karbonový difuzor a nové jsou také koncovky výfuku. Ty jsou čtyři a jsou vyvedeny do tvaru zajímavých víceúhelníků.
Na boku jsou nově rozšiřující nástavce blatníků i jiné, na ně navazující prahy. To proto, aby se do podběhů vešla nová kola. Jde o opravdu velké, 24palcové disky, obouvající pneumatiky 295/30 R24 vpředu a 355/25 R24 vzadu. A vlastně ani nevypadají zase tak velká…
Přepracovaný je i interiér, ačkoliv jde v podstatě jen o jeho přečalounění a výměnu volantu.
Mansory se vrhl ale také na motor a ze čtyřlitrového osmiválce s přeplňováním dvěma turbodmychadly se rozhodl vyždímat více, než kolik mu nadělili v automobilce. Sériových 600 koní a točivý moment 800 Nm zvedli na 780 koní a rovných 1000 Nm. Díky tomu se zlepšila dynamika. Zatímco v sérii dokáže Audi RS Q8 zrychlit z 0 na 100 km/h za 3,8 sekundy, tak po úpravě je to pouhých 3,3 sekundy a maximální rychlost vzrostla z 305 km/h na 320 km/h.