Ferrari SF90 Stradale je pokračovatelem rodu superferrari a nástupcem Ferrari LaFerrari. Stejně jako ono, dostalo i toto nejnovější superferrari hybridní techniku a je s ní vážně rychlé. Hodně rychlé. Však v přiloženém videu posuďte sami.
Nejnovější supermodel italské značky pohání dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec s interním označením F154. Jde o motor, jehož základ vychází z 3,9litrové jednotky Ferrari 488 Pista, ale pro SF90 Stradale byl převrtán na 3990 cm³, má užší hlavy válců a přímé vstřikování paliva pracující s tlakem 350 barů. Současně s tím dostal motor nové sání a kompletně přepracovaný výfuk. V řeči čísel to znamená 574 kW a 800 Nm.
Spalovacímu motoru ale pomáhají ještě tři elektromotory (dva vpředu a jeden vzadu). Energii čerpají z lithium-iontové baterie s kapacitou 7,9 kWh. Poháněna jsou přes novou osmistupňovou dvouspojkovou převodovku všechna čtyři kola, kam putuje celkový výkon pohonné soustavy rovných tisíc koní, tedy 735 kW.
Na festivalu Goodwood Revival havarovalo o víkendu Ferrari 250 GTO s miliardovou hodnotou
Ferrari SF90 Stradale dokáže z 0 na 100 km/h zrychlit za pouhých 2,5 sekundy, na dvoustovce je za 6,7 sekundy a maximální rychlost činí 341 km/h. A v praxi je to hodně rychlé!