Sportovní modely Hyundai N se rozšiřují. Po i30 N a i30 Fastback N představila automobilka před nedávnem i20 N a už dlouho testuje také crossover Kona N. Na Nürburgringu se prohání zamaskovaný prototyp s automatickou převodovkou.

Rozhodně to není poprvé, kdy se Hyundai Kona N na epickém německém okruhu prohání, ale tentokrát jde o auto s produkční karoserií, předtím šlo o testovací muly, které měly karoserie obyčejných modelů s několilka odlišnými prvky. Tentokrát je však karoserie zamaskovaná natolik důkladně, že tvary nárazníků, ale ani jiných částí karoserie rozeznat nelze.

Kona N bude samozřejmě vycházet už z faceliftovaného modelu Kona a dostane ostřejší design – ne nepodobný Koně N Line. Očekávat lze přepracovaný přední nárazník, větší kola, jiné prahové nástavce, ale i spoiler na víku kufru, upravený zadní nárazník a dvojici koncovek výfuku – vždy po jedné v obou rozích nárazníku.

Přečtěte si také:  Test Hyundai i30 N Project C (2020)

Testovací prototyp navíc dostal i bezpečnostní rám do interiéru, ten samozřejmě produkční verze mít nebude.

I podle dvojice koncovek výfuku a přítomnosti převodovky DCT, která je jasně rozeznatelná za rychlosti přeřazení, se do očekávat stejné pohonné ústrojí, které dostal modernizovaný Hyundai i30 N. Ten nabízí v základní verzi s 6° manuální převodovkou 250 koní a točivý moment 353 Nm. V nabídce je i Performance, jenž výkon zvedne na 280 koní a točivý moment na 392 Nm. Právě ve verzi Performance je v nabídce i nová automatická (dvouspojková) převodovka DCT.