Pětkové BMW je jedním z nejlepších německých sedanů na trhu. Verze M5 CS je pak nejvýkonnějším modelem kategorie M5 všech dob. Ačkoliv jde o fantastické a supervýkonné auto se zrychlením supersportu, pro německého úpravce G-Power to nebylo dost. Pro zákazníky si připravil hned několik verzí úprav, přičemž každá pracuje hlavně s pořádným nárůstem výkonu.
BMW M5 CS je skvělou výchozí volbou pro vysokovýkonné úpravy. Vždyť v Mnichově dostala pod kapotu dvěma turby přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 litru, který nabízí výkon 635 koní a točivý moment 750 Nm. Standardem je pohon všech kol (s možností přepnutí jen na zadokolku) a automatická převodovka. Zrychlit z 0 na 100 km/h zvládne za rovné tři sekundy. Jakkoliv jsou to hodnoty skoro z říše snů, v G-Power se rozhodli, že to chce ještě něco navíc.
První výkonnostní verze jejich úpravy dostala označení GP-700. Jak už název napovídá, nabízí výkon 700 koní a točivý moment 850 Nm. Jde o základní úpravu, u které se pracovalo jen s úpravou řídící jednotky. Pak je tu ale verze GP-740, která zvyšuje výkon na 740 koní a točivý moment 900 Nm. Jde o stejnou verzi úpravy, která ale navíc dostala nový výfuk GP Deeptone. Ti, kteří by k tomu chtěli přidat nové svody, musí sáhnout po verzi GP-780. Ta kromě 780 koní přidává také 950 Nm.
Zatím to zní celkem dobře, ale žádný velká nárůst výkonu se nekoná. Nicméně G-Power moc dobře ví, co dělají, a proto si připravili verzi GP-820, která už zahrnuje důkladnější přepracování hardwaru, sportovní svody a nový výfuk. Výsledkem je, jak už asi tušíte, výkon 820 koní a točivý moment 1000 Nm. Pořád málo? Pak je tu vlajková loď G-Power, která dostala označení GP-900. Ta je naladěna na 900 koní a to 1050 Nm a dělá z M5 brutálního pokořitele řady super aut. V tomto případě už ale proběhla také výměna turbodmychadel, celého výfuku, svodů, chladiče a dalších detailů.
Ohledně designu se žádné velké změny neudály, ostatně, není proč. G-Power jen přidali kovaná kola a nové koncovky výfuku. Ovšem pokud by si zákazník nějaké změny přál, může si objednat ještě další kola, křídlo a řadu karbonových doplňků. Výsledkem pak může být vůz odkazující na G5M Hurricane RS, tedy už před časem upravené M5.
Všechno jsou to velmi zajímavé úpravy, které ale mají odpovídající ceny. Ty začínají na 2495 eurech (62 000 Kč) za verzi GP-700 a končí až na 23 640 eurech (590 000 Kč) za verzi GP-900. K tomu je ale potřeba ještě přičíst cenu auta, která je v Česku 4 849 000 Kč.