Škoda Scala je na trhu od roku 2019, ale automobilka už na silnicích testuje faceliftované provedení. Zamaskovaný prototyp byl zachycen na silnicích a ukazuje, že zásadní změny se s největší pravděpodobností nechystají.
Se špionážními fotkami přišel britský magazín autoexpress.co.uk, který nafotil zamaskovaný prototyp ze všech úhlů. Na autě je vidět, že bude mít decentně přepracované nárazníky (přední s vertikálními nádechy vzduchu) a jinou grafiku obou světlometů. Velké změny to – i vzhledem k nevelkému zamaskování – asi nebudou.
A i ze zkušeností z minulých modernizací modelů Superb a Kodiaq se velké změny asi neodehrají ani v interiéru. Očekávat se dá nový infotainment i stálá přítomnost některých fyzických tlačítek. Scala s největší pravděpodobností nepůjde cestou té opravdu velké digitalizace jakou šla škodovka u octavie.
https://www.facebook.com/AutoExpress/posts/10158740400254195
Co se motorů týká, ani tady nečekáme velké změny, protože automobilky už nové spalovací motory vyvíjet nebudou a budou, dokud to půjde, upravovat ty stávající. Vzhledem k tomu, že Scala je postavena na podvozkové platformě MQB-A0, neočekává se žádná forma elektrifikace. Pod kapotou by tak měly být litrové a 1,5litrové motory. AutoExpress mluví o tom, že pod kapotou by měl zůstat i 1,6litrový naftový motor TDI.
Na trh by se měla modernizovaná Škoda Scala dostat v roce 2023, takže vývoj modernizované verze auta je ještě relativně na začátku.
Další osud Škody Scala je ale poměrně nemilý. Magazín idnes.cz totiž před časem přišel s informací, že se tento model nové generace už nedočká. Web idnes.cz píše, že „vůz v nabídce dožije, dokud ho z ní nevyžene Euro 7…“. Ostatně šéf české automobilky Thomas Schäfer říká, norma Euro 7 zdraží Fabii o 6000 eur a brzdí vývoj elektromobilů – o tom jsme psali v tomto starším článku.
Mimochodem, ještě letos by měla škodovka představit modernizované SUV Karoq i novou verzi prvního elektrického SUV Enyaq iv Coupé.
Mám Scalu od 06/2021. Spokojenost. Dostatek prostoru uvnitř i pro vysokou posádku (měřím 196 cm), kufr 460 litrů dostačující i na dovolenou. Chcete se někdo svézt?
Normálních se moc neprodalo, tak mi něco říká, že to jen pošuchtili v nepodstatných detajlech, které zákazník neocení a budeme tam kde jsme byli :-D No jejich věc, Škoda je soukromý subjekt a nemá povinnost dělat dobrá auta. Můžou se pokoušet vydělat na čem chtějí, o to jedinné tu stejně jde.
Oni nemají čipy a už zase zkouší další auto…. zbytečný…. zlatý 120ky.
Zlatý v čem?
Vždyť si jí kupte a jezděte v ní :-)
Myslíte ten neskutečný krám? Kdybyste napsal Favorit, tak možná, ale 120ka? Fujtajbl!!