Propagovat praktičnost aut se zdá jako jednoduchá věc, ale co si budeme povídat, většina reklam na auta je stejných. Do kufru se v nich skládají kočárky, na sedadla umísťují děti a důležité je také ukázat všechny bezpečnostní prvky. Nuda, co ríkáte? Před nedávnem sice tyhle klidné vody trošku rozčeřily koncernové značky Volkswagen a Audi, které natočily trošku „jiné“ reklamy, ale dnešní zvrácený svět a pár aktivistů je označilo za nevhodné.
Doufáme, že se něco takového nestane reklamě další koncernové značky, konkrétně SEATu, který se rozhodl trochu netradičně ukázat praktičnost zavazadlového prostoru modelu Tarraco. Jde o největší a nejpraktičtější SUV, které španělský výrobce nabízí. Je to přímý konkurent Škody Kodiaq. V nabídce je s moderními hybridy i klasickými spalovacími motory a nabídne až sedm míst pro pasažéry. To jsou ale všechno právě ty reklamní řeči, které nikoho nezajímají.
Proto SEAT oslovil dva mladé golfisty, Oriola Martineze a Marinu Martinez, dal jim k dispozici obrovské množství míčků a úkol, aby jich co možná nejvíce dostali do kufru. Vypadá to, že si ti dva užili celkem zábavné odpoledne. Nakonec jich do kufru s objemem 1775 litrů, dostali jen pomocí holí 3300. Celkem se jich ale do kufru vešlo 8500, což je hezká ukázka toho, že Tarraco je praktické.
Vlastně tahle reklama dobře sedne k charakteru auta. Je pro rodiny, pro ty, kteří vozí velké věci a jezdí spíše klidněji. Reklamy na nové Cupry, ale doufáme, budou vypadat trochu jinak. Těšíme se na trochu života do toho reklamního umírání.
Super auto, mám 2,0 140 kw, 190 PS, v nafte a automat, spotřeba do 7l/100, ve dvou, nalzeny + 2 kola na kouli. Jede super, není to sportovec ale rychle pohodlné auto s Top výbavou. A kufr na SUV fantastický.