Propagovat praktičnost aut se zdá jako jednoduchá věc, ale co si budeme povídat, většina reklam na auta je stejných. Do kufru se v nich skládají kočárky, na sedadla umísťují děti a důležité je také ukázat všechny bezpečnostní prvky. Nuda, co ríkáte? Před nedávnem sice tyhle klidné vody trošku rozčeřily koncernové značky Volkswagen a Audi, které natočily trošku „jiné“ reklamy, ale dnešní zvrácený svět a pár aktivistů je označilo za nevhodné.

Doufáme, že se něco takového nestane reklamě další koncernové značky, konkrétně SEATu, který se rozhodl trochu netradičně ukázat praktičnost zavazadlového prostoru modelu Tarraco. Jde o největší a nejpraktičtější SUV, které španělský výrobce nabízí. Je to přímý konkurent Škody Kodiaq. V nabídce je s moderními hybridy i klasickými spalovacími motory a nabídne až sedm míst pro pasažéry. To jsou ale všechno právě ty reklamní řeči, které nikoho nezajímají.

Proto SEAT oslovil dva mladé golfisty, Oriola Martineze a Marinu Martinez, dal jim k dispozici obrovské množství míčků a úkol, aby jich co možná nejvíce dostali do kufru. Vypadá to, že si ti dva užili celkem zábavné odpoledne. Nakonec jich do kufru s objemem 1775 litrů, dostali jen pomocí holí 3300. Celkem se jich ale do kufru vešlo 8500, což je hezká ukázka toho, že Tarraco je praktické.

Test SEAT Tarraco 2,0 TDI 140 kW 4Drive DSG (2019)

Vlastně tahle reklama dobře sedne k charakteru auta. Je pro rodiny, pro ty, kteří vozí velké věci a jezdí spíše klidněji. Reklamy na nové Cupry, ale doufáme, budou vypadat trochu jinak. Těšíme se na trochu života do toho reklamního umírání.