Přehled podle automobilky

2020-Audi-SQ7-TDI- (5)

Modernizované Audi SQ7 TDI je tu s osmiválcem, 435 koňmi a 900 Nm

Audi SQ7 TDI je od jara 2016 vrcholnou verzí modelové řady Q7. Velké SUV se nyní představuje v nové podobě, která je ještě impozantnější. V interiéru sériově nabízí sportovní sedadla, MMI Navigation plus, dotykové ovládání a Audi virtual cockpit včetně režimu zobrazování Performance. Podmanivou akceleraci z klidu zajišťuje 4.0 TDI s elektricky poháněným dmychadlem. Nové […]

Modernizované Audi SQ7 TDI je tu s osmiválcem, 435 koňmi a 900 Nm Přečíst celý článek...

prvni-jizda-scania-s-650-v8-tn

Scania do svých tahačů stále nabízí motor V8. Krátce jsme se s ním svezli

Downsizing a „ekologizace“ není doménou jen osobních automobilů, ale i nákladních aut, a tak z nich téměř vymizely osmiválce. Prakticky poslední nabízí dnes Scania a my jsme s ním velmi krátce svezli. 50letá tradice Koncem šedesátých let minulého století ohromili inženýři ze společnosti Scania svět vznětovým motorem V8 s objemem rovných 14 litrů. Ten byl

Scania do svých tahačů stále nabízí motor V8. Krátce jsme se s ním svezli Přečíst celý článek...

Výstražné zvuky jsou u elektromobilů povinné. Mercedes-Benz už ten svůj má

Od 1. července 2019 musí být elektromobily podle nového nařízení EU vybaveny zdrojem výstražného zvuku. Nová legislativa stanovuje, že v nově homologovaných vozidlech s hybridním či elektrickým pohonem, včetně automobilů s palivovými články, ale také nákladních vozidel a autobusů s tímto druhem pohonu, musí být součástí výbavy výstražný akustický systém AVAS (Acoustic Vehicle Alerting System)

Výstražné zvuky jsou u elektromobilů povinné. Mercedes-Benz už ten svůj má Přečíst celý článek...

test-2019-skoda-kodiaq-rs-8

Škoda svolává do servisů tisíce aut. Mohou mít problém s airbagem

I mistr tesař se někdy utne a nejinak je tomu u Škody Auto. Jak upozornil web svolavacky.cz, mladoboleslavská automobilka musí vyřešit vadné airbagy u 3367 svých modelů. Problém u nich je, že v případě aktivace se nenafouknou dostatečně rychle, čímž mohou ohrozit posádku auta. Svolávací akce se týká takřka celé modelové nabídky značky, konkrétně modelů

Škoda svolává do servisů tisíce aut. Mohou mít problém s airbagem Přečíst celý článek...

test-2018-peugeot-508-sw-gt-line-20-bluehdi-180-eat8- (1)

Test Peugeot 508 SW GT line BlueHDi 180 S&S EAT8 (2019)

Nizoučký shooting-brake v podání francouzského Peugeotu je výstavním „Krasoněm“ mezi dlouhými rodinnými auty. Jestli se vám pozdávala krátká varianta limuzíny 508, kouzlu SW propadnete. Na trhu je kombík teprve pár týdnů, stojí nejméně tři čtvrtě milionu korun a nevšímaví kolemjdoucí si ho mohou plést s mercedesem. Převis, co nevisí Peugeot 508 SW je dražší kolega

Test Peugeot 508 SW GT line BlueHDi 180 S&S EAT8 (2019) Přečíst celý článek...

2019-Toyota-Prius-Plug-in- (1)

Toyota představuje nový pětimístný Prius Plug-in Hybrid

Toyota Prius se představuje v novém provedení Plug-in. Zákazníkům nabízí pět míst k sezení, přepracované pohonné ústrojí, ale i nový černý metalický lak. Propracovaná plně hybridní soustava pohonu má velmi nízkou spotřebu paliva 1,3 litru/100 km při emisích CO2 na úrovni 29 g/km (podle metodiky WLTP), přičemž nabízí i možnost jízdy pouze na elektřinu do

Toyota představuje nový pětimístný Prius Plug-in Hybrid Přečíst celý článek...

mercedes-amg-gt-r-pro-nurburgring-video

Mercedes-AMG GT R Pro zajel v rukou novináře Nürburgring za 7 minut a 6 sekund

Mercedes-AMG GT R Pro je to nejostřejší silniční auto, které AMG prodává. I když na silnici se nebude cítit asi tak dobře jako na závodním okruhu, proto ho novináři z magazínu SportAuto vzali na Nürburgring. A jaký zajel čas? Mercedes-Benz s autem oficiální čas na okruhu zajel také a to hned při jeho představení loni

Mercedes-AMG GT R Pro zajel v rukou novináře Nürburgring za 7 minut a 6 sekund Přečíst celý článek...

CUPRA-koncept-elektromobilu-frankfurt-2019-tn

CUPRA ukáže na autosalonu ve Frankfurtu koncept elektromobilu

CUPRA vychází vstříc požadavkům budoucnosti a propojuje vysoké výkony vyspělého poháněcího ústrojí se sofistikovaným, emocionálním designem. CUPRA odhaluje svou vizi budoucnosti v podobě exkluzivního konceptu, který kombinuje siluetu čtyřdveřového crossoveru s robustním charakterem SUV a elegancí sportovního kupé. První CUPRA s výhradně elektrickým pohonem pro silniční provoz se vyznačuje atraktivními, odvážnými proporcemi, které jsou elektrickým srdcem vozu ještě

CUPRA ukáže na autosalonu ve Frankfurtu koncept elektromobilu Přečíst celý článek...

KIA_ASC_foto2

Kia představuje technologie aktivního řazení pro hybridní vozidla

Automobilka Kia v rámci skupiny Hyundai Motor Group vyvinula jako první na světě technologii aktivního řazení ASC (Active Shift Control). Technická novinka optimalizuje řazení tím, že 500x za sekundu sleduje změny převodových stupňů a přesně reguluje přenos výkonu od hybridního ústrojí ve prospěch rychlejšího řazení. Nová technologie se postupně představí v budoucích plug-in hybridních a

Kia představuje technologie aktivního řazení pro hybridní vozidla Přečíst celý článek...

Škoda vymyslela speciální aplikaci pro rodiče, kteří všude vozí své děti

Britské zastoupení Škody Auto si nechalo zpracovat průzkum, kolik toho najezdí rodiče se svými dětmi, když je vozí do škol, na kroužky nebo za zábavou. Zjistili, že nejčastěji takový rodič najede 2652 kilometrů ročně jen kvůli svým dětem. Pokud by si na tyto cesty děti vzaly taxi, vyšlo by to ročně na nějakých 12 500

Škoda vymyslela speciální aplikaci pro rodiče, kteří všude vozí své děti Přečíst celý článek...

test-2013-skoda-superb-36-fsi-v6-4x4-dsg- (1)

Test ojetiny Škoda Superb 3,6 FSI V6 DSG 4×4 (2013)

Škoda před nedávnem představila modernizovaný Superb třetí generace, ale my jsme se podívali na faceliftovaný kus generace druhé, který měl pod kapotou velký šestiválcový motor. Šlo o auto z roku 2013, které mělo najeto 190 tisíc kilometrů. Čerstvě po faceliftu Rok 2013, ze kterého pochází i tento vůz, byl ve znamení modernizace Superbu. Facelift změnil

Test ojetiny Škoda Superb 3,6 FSI V6 DSG 4×4 (2013) Přečíst celý článek...

Přejít nahoru