Fiat

Historie Safety carů v F1 je velmi bohatá, nechyběla Tatra, Fiat, Opel či Ford

Když tento týden představil Mercedes-Benz nový Safety car pro novou sezonu závodů Formule 1, napadlo nás podívat se zpět do jejich historie. Najít tam totiž můžeme hodně zajímavá auta i od značek, od kterých bychom to nečekali. Pojďme si některé zajímavé bezpečnostní vozy připomenout. Porsche 914 Psal se rok 1973, když byl během závodů Velké […]

Historie Safety carů v F1 je velmi bohatá, nechyběla Tatra, Fiat, Opel či Ford Přečíst celý článek...

Čech si nechal na tělo vytetovat Fiat Multipla, chlubí se tím na facebooku

Českým internetem v posledních dnech koluje fotka tetování kulisy řazení, která je ale úplně špatně. Jenže to se dá přece jen docela jednoduše předělat, ale nechat si vytetovat Fiat Multipla jako kdyby to kreslil docela šikovný školák? To už chce pořádnou dávku odvahy. Pořád nějak nevěřím tomu, že to není vtip, ale vzhledem k tomu,

Čech si nechal na tělo vytetovat Fiat Multipla, chlubí se tím na facebooku Přečíst celý článek...

Na autosalonech nebudou u některých značek hostesky, prý je to ponižuje

Buď jsem divná nebo si prostě jen myslím, že hezké holky jsou na světě mimo jiné pro to, aby je muži, ale nakonec i jiné ženy, obdivovali. Krása je prostě a jednoduše už od dávných věků obdivována a někde dokonce i uctívána. Bohužel mám pocit, že jsme se dostali do doby, kdy je krása a

Na autosalonech nebudou u některých značek hostesky, prý je to ponižuje Přečíst celý článek...

Toto jsou nejhorší auta roku 2017 podle Euro NCAP

Zatímco včera jsme představili 10 nejbezpečnějších aut roku 2017 podle organizace Euro NCAP, která provádí nárazové testy, teď to bude 10 těch nejhorších. A některá z nich možná překvapí.  Na rozdíl od žebříčku deseti nejlepších, které představila sama organizace Euro NCAP, žebříček těch nejhorší oficiálně zveřejněn nebyl. Všechny testy, respektive jejich výsledky jsou však vyvěšeny

Toto jsou nejhorší auta roku 2017 podle Euro NCAP Přečíst celý článek...

Zlato a bílá kůže. Fiat 500 v úpravě pro šejka je jako z jiné planety

Úpravy pro zákazníky z Blízkého východu jsou vždy tak trochu extra. Často jsou přehnané, třpytivé a velmi extravagantní. Ale také jsou nejčastěji k vidění na drahých, luxusních a rychlých autech. Jenomže existují výjimky, které tato pravidla potvrzují. Tedy, alespoň z části. Následující úprava je sice opulentní, trochu nevkusná a opravdu zvláštní, ale provedená je na

Zlato a bílá kůže. Fiat 500 v úpravě pro šejka je jako z jiné planety Přečíst celý článek...

Tohle je automobilový ráj aneb plná prodejna exkluzivních youngtimerů, klasických aut a sporťáků

Veterány a klasická auta jsou skvělými komoditami pro uložení peněz. Jsou to také často příjemné stroje, které vyvolávají zvýšenou produkci adrenalinu. Náhodou jsme narazili na jednu prodejnu, kde mají takových strojů hodně velkou koncentraci. Představte si, že prší, jedete pomalu po dálnici a najednou po očku zahlédnete těsně vedle silnice několik dobře známých tvarů. Váš

Tohle je automobilový ráj aneb plná prodejna exkluzivních youngtimerů, klasických aut a sporťáků Přečíst celý článek...

Tak to se moc nepovedlo. Nové Punto dostalo v Euro NCAP 0 bodů

Všechny automobilky světa se moc rády chlubí tím, jak se jim povedly náročné testy Euro NCAP. Čtyři a více hvězdiček je dobré znamení pro případné zákazníky a jednotlivá PR oddělení značek o takovém výsledku nadšeně informují. Celkem logické, ale logické také je, že když se testy moc nepovedou, je raději ticho po pěšině. Jenomže v

Tak to se moc nepovedlo. Nové Punto dostalo v Euro NCAP 0 bodů Přečíst celý článek...

Bílý Maluch upravený od Carlex Design je na cestě za svým hollywoodským majitelem

Pamatujete si příběh o jednom Fiatu 126p, se kterým se slavný Tom Hanks vyfotil v Budapešti a následně fotku umístil na svůj Twitter? Hanksovi se auto podle jeho tweetu líbilo, čehož se rozhodli využít v Polsku. Jednoho Malucha vzali, upravili a rozhodli se, že ho herci pošlou jako dárek. Nápad, že herci pošlou vlastního Fiata

Bílý Maluch upravený od Carlex Design je na cestě za svým hollywoodským majitelem Přečíst celý článek...

Totální úlet. Tohle je nejvlasatější auto světa

Někdy si myslíme, že nás už nic nepřekvapí, že jsme nejspíš viděli už vše. Jenomže pak přijde absolutní zběsilost, jakou je i auto z přiloženého videa, a pocit nás rychle přejde. A garantujeme vám, že to budete mít stejně. Ve videu se představí jedna hodně excentrická kadeřnice, která své povolání miluje natolik, že ho přenesla

Totální úlet. Tohle je nejvlasatější auto světa Přečíst celý článek...

Giannini 350 GP4 je splašená nákupní taška na základech Fiatu 500

Giannini 350 GP4 je další z extrémně upravených Fiatů 500. Jde o malý vůz, který ovšem prošel velkou přestavbou, po níž je z něj hotové monstrum. Ještě větší než to, které už známe.  Od původní roztomilé pětistovky se liší ve dvou celkem podstatných věcech. Tou první je pohonná jednotka. Tvůrce vsadil na ozkoušený agregát, a

Giannini 350 GP4 je splašená nákupní taška na základech Fiatu 500 Přečíst celý článek...

Tohle není úplně obyčejný Fiat 500, má pohon zadních kol a motor z Alfy Romeo

Fiat 500 je stylové městské auto, opravdovou rychlostí ale nikdy nepřekvapoval. A to ani ve verzích Abarth, které jsou sice svižné, ale tak nějak rozumně. To se teď ale mění, protože v přiloženém videu si můžete prohlédnout auto, které ukáže pětistovku s 350 koňmi. Toto auto se jmenuje Giannini 350 HP (proč asi? :D )

Tohle není úplně obyčejný Fiat 500, má pohon zadních kol a motor z Alfy Romeo Přečíst celý článek...

Minimálně 9 velkých značek se nezúčastní letošního frankfurtského autosalonu

Velké světové autosalony posledních pár let bojují s nezájmem automobilek. První vlaštovkou bylo Volvo, které tuto strategii oznámilo už před třemi lety. Na letošním autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem bude ale chybět značek mnohem více, svoji účast jich nepotvrdilo 9. Návštěvníci letošního frankfurtského autosalonu, který se pro veřejnost koná ve dnech 16. září až 24.

Minimálně 9 velkých značek se nezúčastní letošního frankfurtského autosalonu Přečíst celý článek...

Přejít nahoru