Ferrari 296 Speciale se představuje jako kupé i kabriolet. Vpřed ho žene šestiválec a 880 koní
Ferrari 296 Speciale: Kupé a kabriolet s hybridním pohonem, 880 koní a šestiválcem. Nejmodernější technologie a extrémní výkon pro pravé nadšence.
Ferrari 296 Speciale: Kupé a kabriolet s hybridním pohonem, 880 koní a šestiválcem. Nejmodernější technologie a extrémní výkon pro pravé nadšence.
Ferrari ukazuje, že elektrická budoucnost nemusí znamenat nudu. První elektromobil značky dostane nejen vlastní zvukový podpis, ale také virtuální řazení, které věrně simuluje emoce spalovacích motorů. Představení se chystá už letos, dodávky začnou v roce 2026.
Ferrari Purosangue je standardně poměrně elegantní auto. Ovšem u Mansory z něj udělali nepřehlédnutelnou střelu.
Vždy platilo, že kdo si chce koupit Ferrari, musí mít opravdu hodně peněz. A platí to i dnes. Nicméně také platilo, že kdo má hodně peněz, tak mu pár let trvalo, než se k nim dopracoval. To ty, kteří na Ferrari a podobná auta mají, řadilo minimálně do pozdního středního věku. To je ovšem něco,
Zákazníci Ferrari jsou stále mladší a je jich čím dál víc Přečíst celý článek...
Když se řekne Ferrari, to poslední, co by vás asi napadlo, bude off-road. A platí to i pro model Purosangue, který je takovým „SUV“. Jenže právě Purosangue teď terénní úpravu dostalo a nemá ji na svědomí nikdo menší než specialisté z delta4x4. Ferrari Purosangue vyjíždí z výroby na velkých kolech s nízkými pneumatikami, které skvěle
Delta4x4 proměňuje Ferrari Purosangue v off-roadové monstrum Přečíst celý článek...
Říká se, že v dnešní dost turbulentní době by nikdo příčetný nechtěl sedět ve vedení žádné automobilky. Nikdo neví, co bude zítra vyrábět, jestli bude vůbec mít co prodávat a co za nové nařízení zase přijde z EU. Jenže jsou tu pořád značky, které tohle vůbec neřeší. A daří se jim lépe než kdy dřív.
Řada prémiových automobilek nabízí svou vlastní formu personalizace nabízených modelů. U BMW, Mercedes-Benzu, ale i u dalších včetně Ferrari si tak ti opravdu bohatí mohou vybrat jakoukoliv barvu karoserie nebo třeba i to nejspeciálnější čalounění. Meze požadavkům se většinou nekladou, a tak jediným limitem je stav konta. Jenomže někteří zákazníci mají víc peněz než rozumu,
Náš zákazník, náš pán. To u Ferrari už možná nebude platit Přečíst celý článek...
Vlastnit Ferrari chce spousta lidí, ale jen hrstka z nich si to může splnit. Jednodušší je ale vlastnit „Ferrari“, protože repliky se čas od času objevují. Někdy jsou zdařilé více, jindy méně. Úprava, kterou představila japonská společnost Aero Over, je ale s originálem hodně podobná. A přitom jde o zásadně jiná auta. Japonská společnost Aero
Potkat dnes na silnici Ferrari F40 se rovná takřka zázraku. Jde o velmi exkluzivní a drahé auto, u něhož je každé poškození velký problém. A co teprve nehoda? Tu má za sebou jeden kus z Velké Británie, který skončil na boku mimo silnici. Nehoda červeného Ferrari F40 se stala včera ve Velké Británii. Řidič s
V posledních letech se trh s rychlými SUV výrazně proměnil. Jsou to auta, která mají sice vyšší stavbu karoserie, ale zároveň mají takovou výbavu, že jsou schopna držet krok i s některými čistokrevnými sportovními modely. V tomto přehledu se ale zaměříme čistě na to, jak moc rychlá budou například na německé dálnici. Tahle pětice značek
Tak takový výprodej jsme opravdu dlouho neviděli. Berniemu Ecclestonovi je 94 let a moc dobře ví, že tady nebude napořád. Než ale bude jeho cesta u konce, rozhodl se ulehčit manželce případné problémy s prodejem jeho exkluzivní sbírky formulí. Něco nám říká, že nechce, aby ji někdo vzal na hůl. Bernie Ecclestone je legenda, která dostala
Ferrari Purosangue je luxusní SUV, které je určeno hlavně na silnici. Co kdyby ale bylo možné s ním vyrazit mimo silnice? Známý off-roadový úpravce delta4x4 se rozhodl jej přetvořit v nekompromisní off-roadový stroj pro nadšence do dobrodružství. Zatím jde jen o designovou vizi, ale v dnešním světě se může rychle přeměnit ve fyzický výrobek. Lift