Označení modelů bývalo před mnoha a mnoha lety poměrně logické. Označení často odkazovalo na objem motoru, případně se drobně lišilo podle toho, jestli byl výkon nějak snížen. S příchodem přeplňování se ale vše změnilo a označení je dnes už čistě „obchodní“.
Výjimkou bylo Audi, které označovalo motory podle objemu vlastně stále. Pokud jste na víku zavazadelníku viděli 3.0 TDI, pak se pod kapotou opravdu nacházel třílitr. Pokud na zádi bylo 4.2 FSI, pak pod kapotou opravdu byl velký osmiválec 4.2 litru. Nově ale značka prý zavede nové označování na základě čísel, podobně jako to mají ostatní značky.
Nově tak budeme na zádi vídat dvouciferné číslice od 30 do 70. Vypadá to složitě a na první pohled to i složité je, ale bude to jen otázka času než si na to zvykneme. Zjednodušeně by to mělo znamenat, že označení Audi A3 30 TDI bude dnešní Audi A3 1.6 TDI, zatímco třeba Audi A8 50 TDI bude dnešní Audi A8 3.0 TDI. Číselná označení by měla označovat určité výkonové rozpětí, „30“ dostanou motorizace od 81 do 96 kW, „35“ motory od 110 do 120 kW, “40” od 125 do 150 kW a tak dále až do „70“, což bude značit motory nad 400 kW. Označení se samozřejmě nebude týkat sportovních modelů S ani RS.