2021-Hyundai_i30_N-facelift- (1)

Společnost Hyundai Motor Group (HMG) dnes oznámila, že Albert Biermann, prezident a vedoucí divize výzkumu a vývoje HMG, odchází ze svých funkcí, ale pro HMG bude i nadále pracovat v roli vrchního technického poradce s kanceláří v Evropě.

Albert Biermann bude jako vrchní technický poradce poskytovat HMG poradenství v oblastech vývoje nových produktů a budoucích technologií včetně městské letecké mobility UAM, robotiky a palivových článků na vodík. Rovněž bude podporovat vývoj elektrifikovaných sportovních modelů a také sehraje klíčovou roli při rozvíjení talentů předáváním svých bohatých zkušeností a odborných znalostí v technickém centru společnosti Hyundai Motor Europe.

Přečtěte si také:  Kia EV6 nabídne dojezd až 528 km. Nabíjet ji můžete až 800V

„Bylo mi nesmírným potěšením a ctí pracovat pro Hyundai Motor Group a vést naši inženýrskou divizi, která se stala bezkonkurenčním výzkumným a vývojovým centrem v celém automobilovém průmyslu. Naše vozidla nyní v mnoha aspektech vynikají nad konkurencí a ztělesňují naše silné konstrukční know-how a úsilí,“ řekl pětašedesátiletý Biermann. „Korea zůstane mým druhým domovem a všechny kolegy ve společnosti Hyundai Motor Group budu vždy považovat za součást své rodiny. Rád bych vyzdvihl, že náš úspěch byl vždy založen na silném kolektivním duchu mnoha talentovaných lidí ve společnosti Hyundai a našich jedinečných úspěchů si budu cenit, ať budu žít kdekoli.“

Hyundai i30 N a Kona N na závodním okruhu. Slovakia Ring ukázal, že jde o opravdu schopná auta

„Díky Albertově neúnavnému úsilí, neochvějnému nadšení a nesmírné vášni pro společnost jsme dosáhli tolika skvělých úspěchů napříč našimi produktovými řadami, že by bylo nemožné je všechny vyjmenovat,“ řekl Euisun Chung, výkonný předseda společnosti Hyundai Motor Group. „Jeho úsilí o plnění absolutně nejvyšších inženýrských standardů sehrálo klíčovou roli na cestě našeho koncernu mezi nejlepší globální automobilové lídry.“

Přečtěte si také:  Jaká jsou nejkradenější auta v Německu. Statistika překvapí, škodovka tu není ani jedna a na 3. místě je Kia
Albert Biermann
Albert Biermann

Albert Biermann nastoupil do HMG jako výkonný viceprezident a vedoucí testování vozidel a vývoje vysokovýkonných automobilů v dubnu 2015, po 31 letech ve společnosti BMW. Ve výzkumném a vývojovém centru HMG v korejském Namyangu vedl vývoj nových modelů značek Hyundai, Genesis a Kia a dohlížel na inženýrské projekty, které se týkaly jízdních vlastností, bezpečnosti, spolehlivosti a protihlukových a protivibračních opatření. Biermann také sehrál klíčovou roli při budování dílčí značky vysokovýkonných vozů Hyundai N. Koncern jej v roce 2018 jmenoval prezidentem a vedoucím divize výzkumu a vývoje ve společnosti Hyundai Motor Group.

Po Biermannově příchodu do HMG došlo k výraznému zlepšení provozních vlastností vozů Hyundai a Kia. Tento vývoj korunovalo úspěšné uvedení sportovně orientovaných modelů na trh, například Hyundai i30 N nebo Kia Stinger, čímž se zvýšilo globální povědomí o schopnosti obou značek vyrábět vysokovýkonné automobily. Vývojem úspěšné platformy E-GMP pod Biermannovým vedením se HMG ujímá vedoucí role v segmentu elektromobilů napájených z akumulátorů.

Jezdili jsme s Hyundai i30 N a Kona N na Nürburgringu. Tohle bylo velké překvapení

Albert Biermann přinesl navíc do divize výzkumu a vývoje inovace prostřednictvím systému založeného na platformách, který umožní využívat přínosy transformace společnosti na poskytovatele chytrých řešení pro mobilitu. HMG se tím připravuje na změnu paradigmatu v automobilovém průmyslu. Biermann vedl automobilové značky HMG k hladké a efektivní komunikaci a spolupráci. V rámci tohoto procesu, který směřoval k vytvoření „jedné silné výzkumné a vývojové rodiny“, transformoval výzkumnou a vývojovou divizi na agilní organizaci připravenou na novou éru.

Přečtěte si také:  Test Kia Ceed SW 1.5 T-GDI EDC (2021)

Za Biermannova vedení výzkumu a vývoje rozvíjel koncern HMG konkurenceschopnost ve všech oblastech mobility. Například zavedení systému vývoje modulárních platforem přineslo snížení složitosti řady procesů a zvýšilo efektivitu vývoje. Biermann kromě toho také dohlížel na zavedení systému virtuálního vývoje automobilů koncernu HMG.

Přidat komentář